Gå til innhold

Breaking Bad, blir det noe bedre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lider meg gjennom "The Fly" nå, og "heldigvis" ser jeg at dette er regnet som den svakeste episoden i hele serien. For et makkverk.

Men observerte ratingene til de resterende episodene, og har et visst håp om at de to siste sesongene vil være bra. Så får vi håpe jeg ikke blir skuffet enda en gang.

Anonymous poster hash: afdf5...50d

Tja, jeg kan si meg enig i at det er en kjedelig episode sammenlignet med andre episoder. Likevel synes jeg den er vel gjennomført og viktig for karakterutviklingen - du får liksom et innsyn i White og Pinkman's tankegang og følelsesliv.

Anonymous poster hash: 0f665...267

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet

Kjøpte hele serien på dvd noen uker siden, er den bra?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den er superdårlig. Bare se på ratingen på imdb; 9.6. Vitner helt klart om en dårlig serie. 500 000 mennesker har gitt den sin karakter, og gir et gjennomsnitt på 9.6 av 10. Serien er dårlig. Makkverk. Please...

Herremin, for et spørsmål da? Hva tror du selv? Kjøpte du den i blinde?

Anonymous poster hash: 1c3b5...276

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Det virker som denne tråden har tiltrukket de største skeptikerne, men gi serien en sjanse. Jeg aner virkelig ikke hva de andre snakker om, jeg, for jeg var oppslukt fra første scene i episode 1.

Gjest Winza
Skrevet (endret)

Nei, den er superdårlig. Bare se på ratingen på imdb; 9.6. Vitner helt klart om en dårlig serie. 500 000 mennesker har gitt den sin karakter, og gir et gjennomsnitt på 9.6 av 10. Serien er dårlig. Makkverk. Please...

Herremin, for et spørsmål da? Hva tror du selv? Kjøpte du den i blinde?

Anonymous poster hash: 1c3b5...276

Jeg tror ikke på imdb ratings, foretrekker å høre fra folk selv. Han på platekompaniet sa det var den beste serien noensinne

Det som frister meg med å se serien er bryan som jeg likte i malcolm i midten

Endret av Sid Walker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på imdb ratings, foretrekker å høre fra folk selv. Han på platekompaniet sa det var den beste serien noensinne

Det som frister meg med å se serien er bryan som jeg likte i malcolm i midten

Vel, det er ikke mye Hal å se i Walter White i så fall.

• Liker 2
Skrevet

Og Jessie sitt "bitch"-snakk, herregud, så teit! Anonymous poster hash: afdf5...50d

Hvah!?det er jo noe av det beste...BITCH!

Jesse var min favorittlfigur. Mens Walt blir mer og mer gæren, klarer Jesse å holde på empatien. Skylar og Marie er irriterende. Gus er kul, onkelen til Tuco er kul, men det kommer noen karakterer i sesong 5 som er skikkelige teite. Kompisene til Jesse er også morsomme. Og hun meth-hora med de fæle tennene :)

The Wire er litt bedre enn BB, men samtidig er de så forskjellige, så det er ikke fair å sammenligne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Breaking Bad!

Anonymous poster hash: 671ed...ba6
  • Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

Dere som ser på Breaking Bad, er det verdt å starte på serien? Vurderer å begynne. Hva handler det om, er det spennende osv?

Jeg synes absolutt den har underholdningsverdi selv om den ikke er like god som The Wire. Den er litt treg i starten, jeg prøvde et par ganger før jeg fortsatte å se resten. Det virker jo litt variabelt hva folk synes, men at den har rating over 9 tyder på at de fleste som ser den liker den. :)

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Vel, det er ikke mye Hal å se i Walter White i så fall.

Men det er det i den alternative slutten ;)

Det er uansett skuespilleren jeg liker, ikke bare karakteren. Dumt jeg allerede har hørt hva som skjer på slutten, er serien noe hyggelig å se uansett om man vet hva som skjer på slutten?

Skrevet

Det er uansett skuespilleren jeg liker, ikke bare karakteren. Dumt jeg allerede har hørt hva som skjer på slutten, er serien noe hyggelig å se uansett om man vet hva som skjer på slutten?

Hva tror du kommer til å skje om du ser serien og ender opp med å ikke like den? Det må da skje noe forferdelig da med tanke på hvor bekymringsfull du er før du starter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den alternative slutten var ganske morsom. :P

Definitivt verdt å se hele serien selv om du vet slutten. Du går ikke fra A til B, men fra A til Å. Det er vanvittig mye som utspiller seg mellom første og siste episode. Veldig fascinerende å se hvordan rollene utvikler seg.

Gjest Winza
Skrevet

Den alternative slutten var ganske morsom. :P

Definitivt verdt å se hele serien selv om du vet slutten. Du går ikke fra A til B, men fra A til Å. Det er vanvittig mye som utspiller seg mellom første og siste episode. Veldig fascinerende å se hvordan rollene utvikler seg.

Har hørt det skal komme en spin off med, med han der sau fyren. Jeg så et klipp av han som fikk halve ansiktet sitt sprengt av, ganske morsomt når han kom gåendes ut og halve ansiktet var borte hehe

Gjest Winza
Skrevet

Hva tror du kommer til å skje om du ser serien og ender opp med å ikke like den? Det må da skje noe forferdelig da med tanke på hvor bekymringsfull du er før du starter.

Heh? Jeg liker å gi serier en sjanse

Gjest Tiaen
Skrevet

Har nå sett hele serien. Har aldri hatet en karakter mer enn Walter White, for et RASSHØL.

Skrevet

Så første sesong+1 episode av sesong 2 for 4 år siden, men av opp fordi det ble så teit, over the top, enkle løsninger osv. Og ikke minst denne Tuco som irritererte meg grenseløst.

Siden den gang er jo serien blitt hyllet som kanskje tidenes beste, så jeg gav den en ny sjanse nå. Er nå ca. halvveis i sesong 2, og har bl.a. lidd meg gjennom Jessies møte med disse to narkisene osv. Herregud, så idiotisk.

Tar serien seg opp, vil det etter hvert åpenbare seg hvorfor dette kalles "verdens beste serie", eller er dette nivået jeg kan forvente framover?

Fortell oss hvilke serier du liker og hvorfor. Lettere å avgjøre om du blir å like denne serien da.

De fleste jeg har hørt klage på bb har en tendens til å like helt andre typer seier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortell oss hvilke serier du liker og hvorfor. Lettere å avgjøre om du blir å like denne serien da.

De fleste jeg har hørt klage på bb har en tendens til å like helt andre typer seier.

De fleste store HBO-serier. Trenger vel ikke å listes opp. Breaking Bad har ikke helt den samme kvaliteten, ganske enkelt.

Skrevet

De fleste store HBO-serier. Trenger vel ikke å listes opp. Breaking Bad har ikke helt den samme kvaliteten, ganske enkelt.

Hbo seriene har ikke samme handling, samme regissører og skribenter. Det er ingen regel om at liker man en liker man alle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hbo seriene har ikke samme handling, samme regissører og skribenter. Det er ingen regel om at liker man en liker man alle.

Har jeg sagt at det er de samme som har laget alle seriene? Poenget er at noe må HBO gjøre riktig i og med at så mange serier derfra ligger over hva andre kanaler kommer med i kvalitet.

The Wire, Sopranos, Band of Brothers, Six Feet Under, Game of Thrones. Oz, Rome, Deadwood og Carnivale var også bra, ikke fullt så stor fan av True Detective som mange andre. Ikke sett Boardwalk Empire.

Gjest iGirl
Skrevet

Har jeg sagt at det er de samme som har laget alle seriene? Poenget er at noe må HBO gjøre riktig i og med at så mange serier derfra ligger over hva andre kanaler kommer med i kvalitet.

The Wire, Sopranos, Band of Brothers, Six Feet Under, Game of Thrones. Oz, Rome, Deadwood og Carnivale var også bra, ikke fullt så stor fan av True Detective som mange andre. Ikke sett Boardwalk Empire.

+ Fargo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...