AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Så første sesong+1 episode av sesong 2 for 4 år siden, men av opp fordi det ble så teit, over the top, enkle løsninger osv. Og ikke minst denne Tuco som irritererte meg grenseløst. Siden den gang er jo serien blitt hyllet som kanskje tidenes beste, så jeg gav den en ny sjanse nå. Er nå ca. halvveis i sesong 2, og har bl.a. lidd meg gjennom Jessies møte med disse to narkisene osv. Herregud, så idiotisk. Tar serien seg opp, vil det etter hvert åpenbare seg hvorfor dette kalles "verdens beste serie", eller er dette nivået jeg kan forvente framover? Anonymous poster hash: afdf5...50d 1
Gjest iGirl Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Det blir bare mer og mer innvikla og helt vanvittig spennende. Jeg råder deg til å fortsette å se!! 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Jeg syntes serien var bra men enormt trist, så jeg slutta midtveis i sesong to. Jessie utnyttes jo bare rått... Var Jessies møte med de to narkisene (om vi snakker om samme scene, de to som stjal fra dem) som var mitt sluttpunkt også. Syntes så synd på alle som var involvertAnonymous poster hash: 46508...3eb Anonymous poster hash: 46508...3eb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Får se litt til, da. Jessie er så idiot og irriterende, håper han snart dør, i den virkelige verden ville han vart kanskje en halv dag i en slik 'bransje'.Anonymous poster hash: afdf5...50d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Slutten på episode 10 i sesong er seriens lavmål så langt. Når Walt sier 'Stay out of my territory'. Herregud, tegneserier har mer realisme enn denne serien. Og Jessie blir jo bare mer idiot for hver episode. Skal nå se ferdig sesongen for å se om det blir noen spennende sesongavslutning, men er nok redd jeg må gi opp denne gange også. Er litt som da jeg sjekket ut Grey's Anatomy i sin tid, synes jaggu ikke denne serien er noe bedre så langt.Anonymous poster hash: afdf5...50d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Episode 10 i sesong 2, skule det være.Anonymous poster hash: afdf5...50d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 hvis ikke du er hektet før sesong 2 blir du nok ikke bitt av basillen, jessie blir bare mer og mer grinete og festbrems, walter blir bare hardere og hardere og det kommer noen nye gode karakterer etter sesong 2. Jeg synes det var en god veldprodusert serie, men som TS nevner er det noen karakterer som ødelegger for mye. som grinejessie og egoskylar. Anonymous poster hash: 7e528...03c 1
Gjest iGirl Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Synes Jesse er en skikkelig troverdig og bra karakter jeg .. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Begynner å nærme meg slutten av sesong 3, og har vel innsett at det kommer til å forbli like middelmådig som det har vært. Jessie sine "tirader" i sykesenga etter å ha blitt banket av Hank kunne kanskje gjort en såpeseriemanusforfatter stolt, men når det gjelder virkelig TV har jeg sjelden sett verre. Hank er jo en litt stilig karakter, ellers er det tynt. Og har vi noen gang sett et barn (Walter jr.) som ligner så lite på sine foreldre? Ja, jeg har lite å gjøre på etter at jeg fikk albuen ut av ledd i en ulykke forrige uke, så jeg får vel komme meg gjennom serien i løpet av de neste par dagene. Heldigvis kan jeg surfe på nettet mens jeg ser på, hadde ellers aldri taklet å bruke så mye tid på dette. Fikk anbefalt denne og Arrested Development nylig. Så AD først, tenker det er den beste serien jeg har sett noen gang i hvert fall når vi snakker humorsjangeren, mens Breaking Bad virker som teletubbies sammenlignet med de store seriene som The Wire og Sopranos osv. Anonymous poster hash: afdf5...50d
Silverfox32 Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Slutten på episode 10 i sesong er seriens lavmål så langt. Når Walt sier 'Stay out of my territory'. Herregud, tegneserier har mer realisme enn denne serien. Og Jessie blir jo bare mer idiot for hver episode. Skal nå se ferdig sesongen for å se om det blir noen spennende sesongavslutning, men er nok redd jeg må gi opp denne gange også. Er litt som da jeg sjekket ut Grey's Anatomy i sin tid, synes jaggu ikke denne serien er noe bedre så langt.Anonymous poster hash: afdf5...50d Får se litt til, da. Jessie er så idiot og irriterende, håper han snart dør, i den virkelige verden ville han vart kanskje en halv dag i en slik 'bransje'.Anonymous poster hash: afdf5...50d Du snakker åpenbart om noe utenfor ditt område. 90% av folkene i en slik bransje er akkurat samme type som Jessie. Breaking bad er en fantastisk serie, du mangler rett og slett smak. 9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Du snakker åpenbart om noe utenfor ditt område. 90% av folkene i en slik bransje er akkurat samme type som Jessie. Breaking bad er en fantastisk serie, du mangler rett og slett smak. 100 % av de som er som Jessie (som selvsagt så å si ingen er) varer ikke lenge i den bransjen. Anonymous poster hash: afdf5...50d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Ja, Hank er kul, men hele sekvensen med ham og de to brødrene i episode 7 av sesong 3 var jo bare til å flire av. Jaja, man må ta det for hva det er. Lett underholdning. Anonymous poster hash: afdf5...50d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Og Jessie sitt "bitch"-snakk, herregud, så teit! Anonymous poster hash: afdf5...50d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Uff, blir pinlig berørt her jeg sitter. Maries utskjelling for at Hank ikke hadde pistolen sin. Uff, huff. Usikker på om det er dårlig skuespill eller dårlig manus som har hovedskylden, er nok en kombo men sistnevnte har nok hovedskylden. Anonymous poster hash: afdf5...50d
Silverfox32 Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 100 % av de som er som Jessie (som selvsagt så å si ingen er) varer ikke lenge i den bransjen. Anonymous poster hash: afdf5...50d Påstår du at folk varer lenge i bransjen? Da har du åpenbart misforstått. Absolutt alle blir tatt til slutt, og det fåtallet som ikke blir det er de som ga seg mens leken enda er god. Jeg har en bror som soner 9 år for produksjon og salg av dopingmidler, så kan litt om det for å si det sånn. 1
Silverfox32 Skrevet 16. juli 2014 #16 Skrevet 16. juli 2014 Du har rett og slett sett for mye TV om du tror at folk i dopingbransjen er som Gus og ikke som Jessie. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #17 Skrevet 16. juli 2014 Påstår du at folk varer lenge i bransjen? Da har du åpenbart misforstått. Absolutt alle blir tatt til slutt, og det fåtallet som ikke blir det er de som ga seg mens leken enda er god. Jeg har en bror som soner 9 år for produksjon og salg av dopingmidler, så kan litt om det for å si det sånn. Nei, jeg påstår at Jessie realistisk sett aldri hadde vart lenge i den bransjen. That's it. Men dette blir en avsporing med tanke på hvor middelmådig serien er. Anonymous poster hash: afdf5...50d
Silverfox32 Skrevet 16. juli 2014 #18 Skrevet 16. juli 2014 Nei, jeg påstår at Jessie realistisk sett aldri hadde vart lenge i den bransjen. That's it. Men dette blir en avsporing med tanke på hvor middelmådig serien er. Anonymous poster hash: afdf5...50d De fleste i bransjen er akkurat som Jessie, og nei de varer ikke lenge.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #19 Skrevet 16. juli 2014 Du har rett og slett sett for mye TV om du tror at folk i dopingbransjen er som Gus og ikke som Jessie. Når har jeg hyllet Gus? Jessie er en irriterende, latterlig figur. Virker ikke som verken skuespilleren eller manusforfatteren er sikre på personligheten hans, så de forandrer litt på den fra episode til episode. Virker helt random. Tror nok de var "litt" flinkere til å beskrive alle nivå i dopbransjen i The Wire, ja. Herregud, for en klasseforskjell. Anonymous poster hash: afdf5...50d
Silverfox32 Skrevet 16. juli 2014 #20 Skrevet 16. juli 2014 Hvorfor skjuler du deg bak anonym bruker, leifern? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå