Gå til innhold

Gammel gris + ung jente - hvorfor prøvde han ikke hardere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for fint svar :) Vi har god kjemi ja, og jeg er ihvertfall usikker på meg selv. Noen ganger virker han selvsikker, men så spøkte han om vekten en gang, noe man kanskje ikke gjør hvis man er veldig selvsikker. Men samtidig har han vært gift og sikkert hatt andre kjærester, så han vet jo hvordan han bør sjekke og har erfaring i å leve og hanskes med en dame over lang tid. Derfor synes jeg det er rart han på den ene siden sender ut signaler mens på den andre ikke følger opp. Men utfra det jeg har beskrevet tror du han liker meg? Blikkene? Blunkingen med ett øye? At han later som han synes jeg er morsom som noen andre har skrevet? Anonymous poster hash: 8e633...a35

Ja jeg tror han liker deg og han lurer garantert på om du liker ham. Det er dette du kan hjelpe ham med og grunnen til at jeg anbefalte deg å la ham få vite det. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La meg se om jeg har forstått denne tråden riktig,

Det er altså en ung jente i 20-årene som er helt besatt av å analysere en interaksjon med en mann hun kaller en gammel gris?

Enten er dette en trolletråd eller så er det en psykose som har slått ut.

Hvorfor i all verden gidder folk å svare?

Anonymous poster hash: bedec...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt hår har du da?

Anonymous poster hash: 71d8f...d06

Mellom livet og navlen et sted

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se om jeg har forstått denne tråden riktig,

Det er altså en ung jente i 20-årene som er helt besatt av å analysere en interaksjon med en mann hun kaller en gammel gris?

Enten er dette en trolletråd eller så er det en psykose som har slått ut.

Hvorfor i all verden gidder folk å svare?

Anonymous poster hash: bedec...faf

Hvorfor må det være trolletråd eller PSYKOSE? :sjokkert: Herregud, hva er så utrolig med å prøve å analysere om man hadde hatt en sjanse eller ikke? Som sagt før, så kalte jeg tråden det fordi den andre tråden het det. Ser ikke på han som en gammel gris, selvom han har nakne (unge) damer som bakgrunnsbilde på mobilen, som i grunnen er litt grisete

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg fortelle noe som ingen på KG tror på, fordi de lever i en slags merkelig parallell virkelighet, men alle 45-årige menn er faktisk ikke interessert i 20-årige jenter. Jeg er 46, og kjenner følgelig mange menn på den alderen, og de færreste av dem kunne tenkt seg en 20-åring. De kan synes de er pene, men så stopper det der. Tro det eller ei.

Joda de finnes nok, men de er veeeldig få;) Menn kunne tenkt seg å ha sex med så unge jenter, men blir litt annet i et forhold. Da må mere klaffe.:)

Anonymous poster hash: 3c7e5...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom livet og navlen et sted

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Nice

Kan jeg få knulle deg?

He he

Anonymous poster hash: 71d8f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg se om jeg har forstått denne tråden riktig,

Det er altså en ung jente i 20-årene som er helt besatt av å analysere en interaksjon med en mann hun kaller en gammel gris?

Enten er dette en trolletråd eller så er det en psykose som har slått ut.

Hvorfor i all verden gidder folk å svare?

Anonymous poster hash: bedec...faf

Man trenger ikke være sykelig opptatt av noe for å starte en tråd på KG, man kan bare ha litt døtid.

Anonymous poster hash: 005c4...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikkje eg 45 da, men noe yngre. (34)

Og eg føler meg smigret om ei "ung" jente viser interesse for meg..

Eg er da mann... Men erfaringsmessig så prøver ikkje eg meg på yngre jenter uten at eg ser at det er en interesse hos de tilstede..

Uten at eg skal komme nærmere innpå hvordan eg viser de interesse eller omvendt her inne.

Det får eventuelt bli på en priv. meld. om det skulle være av interesse for deg TS.

Men eg hadde ikkje sagt nei til ei yngre jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Joda de finnes nok, men de er veeeldig få ;) Menn kunne tenkt seg å ha sex med så unge jenter, men blir litt annet i et forhold. Da må mere klaffe. :)

Anonymous poster hash: 3c7e5...655

De er ikke så veldig få som du tror, men du skal selvfølgelig få lov å tro akkurat det du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Flere tips for oss som liker eldre menn, men opplever at de feiger ut?



Anonymous poster hash: 005c4...74a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av tråden om gamle griser og unge jenter.

Er 20 år, høy og blond og møtte tidligere i år en 45 år gammel mann. Vi møttes gjennom en felles hobby og vi jobbet en del sammen rundt det. Han sendte meg lange blikk, lo av det jeg sa, smilte, holdt blikkontakten lenge. Når vi stod nær hverandre stirret han lenge, som rett før et kyss. Men det ble ikke mer. Hvorfor prøvde han ikke hardere? Hvorfor prøvde han ikke mer? Virket jeg avvisende siden jeg ikke lente meg frem?

Hva hadde gjort at du ikke prøvde hardere? Frykt for å bli avvist?

Alternativ A) Han synes du er ei hyggelig jente men sevja stiger ikke akkurat

Alternativ B) Han lever i verdens mest likestilte land og den slags atferd er å sammenligne med terrorisme og avstedkommer all verdens fordømmelse og skjærsild

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...