Gå til innhold

Gammel gris + ung jente - hvorfor prøvde han ikke hardere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om gamle griser og unge jenter.

Er 20 år, høy og blond og møtte tidligere i år en 45 år gammel mann. Vi møttes gjennom en felles hobby og vi jobbet en del sammen rundt det. Han sendte meg lange blikk, lo av det jeg sa, smilte, holdt blikkontakten lenge. Når vi stod nær hverandre stirret han lenge, som rett før et kyss. Men det ble ikke mer. Hvorfor prøvde han ikke hardere? Hvorfor prøvde han ikke mer? Virket jeg avvisende siden jeg ikke lente meg frem?

Hva hadde gjort at du ikke prøvde hardere? Frykt for å bli avvist?



Anonymous poster hash: 8e633...a35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal også nevnes at han ikke var den vakreste. Ølmage og kun litt hår igjen på siden og bak på hodet.



Anonymous poster hash: 8e633...a35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var kanskje ikke så veldig interessert.

Anonymous poster hash: 4b550...371

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var kanskje ikke så veldig interessert.

Anonymous poster hash: 4b550...371

Ja, har også tenkt på det. Men synes det er rart pga blikkene. Har ikke opplevd det før annet enn med andre som har prøvd seg. Vanlige folk jeg møter til vanlig sender ikke slike blikk. Han var dessuten skilt og hadde vært det i flere år (noe han fortalte meg).

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle postet i min tråd, dette er akkurat info jeg vil ha.

Man bør altså prøve hardere på de unge jentene og late som om man synes de er morsomme.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden din fikk meg til å tenke. Hva tenker du om mannen jeg beskriver? Hva hadde gjort at du ikke tok steget? Hvis du sender en jente blikk og i tillegg forteller at du er skilt, hadde det betydd at du er interessert? Skriv alt du tenker! Jeg er desperat etter svar, tankene kveler meg



Anonymous poster hash: 8e633...a35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle postet i min tråd, dette er akkurat info jeg vil ha.

Man bør altså prøve hardere på de unge jentene og late som om man synes de er morsomme.

Bedre å prøve å kysse en gang for ofte enn en gang for lite?

Så du tror han lot som om han synes jeg var morsom?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle postet i min tråd, dette er akkurat info jeg vil ha.

Man bør altså prøve hardere på de unge jentene og late som om man synes de er morsomme.

Nei, man lar dem være i fred.

Anonymous poster hash: c8eab...40e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo tro han anså mulighetene for avvisning som relativt stor, utseendet og greier tatt i betraktning. Han ville kanskje unngå at du i all ettertid så på ham som nettopp en gammel gris som kanskje ville fortalt det til andre også. Ville jo skapt klein stemning mellom dere når dere jobber sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden din fikk meg til å tenke. Hva tenker du om mannen jeg beskriver? Hva hadde gjort at du ikke tok steget? Hvis du sender en jente blikk og i tillegg forteller at du er skilt, hadde det betydd at du er interessert? Skriv alt du tenker! Jeg er desperat etter svar, tankene kveler meg

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Skulle gjerne hjulpet den gamle grisen med å få seg en ung og pen jente, men har ikke noe mer å si enn det du skrev. Jeg tipper også at han bare var redd for å bli avvist.

Så du tror han lot som om han synes jeg var morsom?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Jeg vet jo ikke om du virkelig er morsom, men svært sjeldent menn ler av jentehumor.

Nei, man lar dem være i fred.

Anonymous poster hash: c8eab...40e

Merker at du sier dem og ikke oss så du er ikke en av de pene og unge? Ønsker kun råd fra unge pene jenter og gamle griser.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du interessert i han, da?

Mjaa, kanskje. Men spiller det noen rolle egentlig? Tror du han følte at jeg ikke var interessert og derfor ikke gjorde noe?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo tro han anså mulighetene for avvisning som relativt stor, utseendet og greier tatt i betraktning. Han ville kanskje unngå at du i all ettertid så på ham som nettopp en gammel gris som kanskje ville fortalt det til andre også. Ville jo skapt klein stemning mellom dere når dere jobber sammen.

Åhhh får dårlig samvittighet nesten. Så trist. Tror du han tenkte på det? Dro hjem og faktisk tenkte på meg og vurderte mulighetene? Veide sannsynligheten for å bli avvist? Men tenk om jeg hadde tatt initiativ og han hadde avvist meg? Det hadde jo vært fælt det og. Hva skulle jeg gjort liksom?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hjulpet den gamle grisen med å få seg en ung og pen jente, men har ikke noe mer å si enn det du skrev. Jeg tipper også at han bare var redd for å bli avvist.

Jeg vet jo ikke om du virkelig er morsom, men svært sjeldent menn ler av jentehumor.

Merker at du sier dem og ikke oss så du er ikke en av de pene og unge? Ønsker kun råd fra unge pene jenter og gamle griser.

Hobbyen vi deler er sånn at de fleste er voksne menn, så man skulle tro at han ville ta en større sjanse siden det var mangel på kvinner og siden det var lenge siden han var med noen? Kan han ha vært såååå redd for å bli avvist at til og med dette hindret han i å prøve? Det er jo bare trist. Tror du det har noe med min væremåte å gjøre? At jeg må ha virket såpass uinteressert at han bare trodde han ville få et slag i trynet liksom?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaa, kanskje. Men spiller det noen rolle egentlig? Tror du han følte at jeg ikke var interessert og derfor ikke gjorde noe? Anonymous poster hash: 8e633...a35

Ja det er jo mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo mulig.

Haha du virker ikke helt overbevist :P Hva tror du egentlig? Tror du han i virkeligheten ikke var særlig interessert? For det er jo ulogisk at man ikke i det minste prøver, å bli avvist kan da ikke være såååå fælt når man er godt voksen og har vært gift tidligere??

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh får dårlig samvittighet nesten. Så trist. Tror du han tenkte på det? Dro hjem og faktisk tenkte på meg og vurderte mulighetene? Veide sannsynligheten for å bli avvist? Men tenk om jeg hadde tatt initiativ og han hadde avvist meg? Det hadde jo vært fælt det og. Hva skulle jeg gjort liksom?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Du burde vel først og fremst slutte å late som om du er ei 20 år gammel blondine.

Anonymous poster hash: 54198...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vel først og fremst slutte å late som om du er ei 20 år gammel blondine.

Anonymous poster hash: 54198...070

Hater at man skal bli beskyldt for å ikke snakke sant. Dette er en virkelig case og jeg tenker på det stadig vekk. Jeg ønsker virkelig råd og jeg sverger på at dette er sant. Alt jeg har fortalt. Har du noen teorier til hvorfor?

Tenker noen ganger at jeg ble avvist siden han ikke prøvde. Og selv om jeg antagelig ikke hadde villet, så er det jo hyggelig å bli ønsket?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh får dårlig samvittighet nesten. Så trist. Tror du han tenkte på det? Dro hjem og faktisk tenkte på meg og vurderte mulighetene? Veide sannsynligheten for å bli avvist? Men tenk om jeg hadde tatt initiativ og han hadde avvist meg? Det hadde jo vært fælt det og. Hva skulle jeg gjort liksom?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Han tenkte garantert "hvorfor skulle hun like en gammel gris som meg? Jeg er jo ikke kjekk engang". Og i de aller fleste tilfeller er det jo sant. Men så er det jo sånne som deg da.

At du hadde gått etter han blir jo noe helt annet. 45-årige menn slutter ikke å synes 20-årige jenter er sexy, men 20-årige jenter synes vanligvis ikke noe særlig om 45-årige menn med mindre de er godt over snittet å se til - noe han vet han ikke er. Selvtilitten hans ville skutt gjennom taket!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Inspirert av tråden om gamle griser og unge jenter.

Er 20 år, høy og blond og møtte tidligere i år en 45 år gammel mann. Vi møttes gjennom en felles hobby og vi jobbet en del sammen rundt det. Han sendte meg lange blikk, lo av det jeg sa, smilte, holdt blikkontakten lenge. Når vi stod nær hverandre stirret han lenge, som rett før et kyss. Men det ble ikke mer. Hvorfor prøvde han ikke hardere? Hvorfor prøvde han ikke mer? Virket jeg avvisende siden jeg ikke lente meg frem?

Hva hadde gjort at du ikke prøvde hardere? Frykt for å bli avvist?

Anonymous poster hash: 8e633...a35

Eller så er det så utrolig enkelt som at han faktisk vet at han kunne vært faren din. Han kjenner kanskje faren din også?

Nå skal jeg høres ut som en gammel hurpe.... det er faktisk slik at menn i 40-årene fint kan se på både unge kvinner på 20 og på italienske sportsbiler uten å få stiv pikk og kun tenke på å knulle jenta eller kjøre bilen.

Han syntes sikkert du var søt, men det at du er søt betyr jo ikke at han måtte kysse deg, gjør det vel?

- undertegnede er sjeleglad for at ikke alle som synes hun er søt bare føler de 'må' kysse henne selv om vi holde blikkontakt lenge og smiler til hverandre ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...