Gå til innhold

Venninne sur etter uskyldig prank

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare svaret ditt her viser jo at du irriterer deg over skrytingen

Anonymous poster hash: 2badd...902

Ja, jeg irriterer meg fordi det er en meningsløs ting å skryte av.

Anonymous poster hash: 850ee...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*snufs* må tørke en tåre her. For en skjebne, for en skjebne.. Tenk å gjennomgå noe sånt, altså.

Du viser her at du har null respekt for dine venners ønsker/mål/dietter kall det hva du vil.. Spøken i seg selv kunne rettes opp, men sånn du svarer her på tråden og gang på gang forsvarer den idiotiske spøken viser at du fortjener null respekt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allergikeren

Så i stedet for å si fra om det, så måtte du stoppe skrytingen hennes med en like meningsløs spøk som du mente at skrytingen hennes var. Å respektere at hun var fornøyd med seg selv, er ikke så farlig. Eller er det nettopp det det er? Livsfarlig?

At det ikke er verdens undergang er jeg enig i, det fins mye verre ting du kunne gjort. Å ligge med typen hennes, stjele identiteten hennes og slå henne personlig konkurs, slå til henne eller drepe henne. Det fins såkalte "pranks" som er mye mer ondskapsfulle også. Lyve om at hun vant hele lykketallspotten i Vikinglotto når hun har det som trangest økonomisk, eller skremme vettet av henne med den største edderkoppen du finner selv om du vet at hun er livredd alt som har åtte ben. Men "det kunne vært verre" er ikke det samme som at det du gjorde nå var fantastisk flott og omsorgsfullt gjort.

Men for all del ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anonymous poster hash:

850ee...26b

Jeg tenkte meg det. Skjønner deg godt jeg. Så irriterende å høre på sånt skryt og så salig deilig å jekke henne ned litt og ...ups ...bryte den tåpelige rekorden hennes !

Anonymous poster hash: dcc73...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenkte meg det. Skjønner deg godt jeg. Så irriterende å høre på sånt skryt og så salig deilig å jekke henne ned litt og ...ups ...bryte den tåpelige rekorden hennes !

Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Har ikke TS fått nok oppmerksomhet?

Er vel ingen vits i å bruke energi på en person, som ikke forstår noen ting... :-P

God underholdning da:) Morsomt å lese når en.person får forklart hennes handlinger med teskje, og enda skjønner hun ingenting.

Selv med med-/og mot argumenter.

Frustrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nemlig!

..og DER er vi ved sakens kjerne.

Du la frem dette som en uskyldig spøk som du ikke forsto at hun ble sur for, men det var ikke det og du vet det.

Det var en bevisst ondskapsfull handling.

Samvittigheten din vrir historien for at du skal få litt medhold her inne. Døyve den dårlige smaken du har etter du så reaksjonen hennes. For bak den tøffe holdninga vet du at det var stygt.

Vær ærlig !

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en dårlig prank, det var respektløstog barnslig heller. Rett og slett meggete. Dere kan sikkert fortsette å være venner, men du har tapt aktelse i hennes øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt sur, jeg driver med lavkarbo og holder meg i ketolyse.
Et glass brus kan få meg ut av ketolyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde også blitt sur, jeg driver med lavkarbo og holder meg i ketolyse.

Et glass brus kan få meg ut av ketolyse.

Shit! Hva skjer om du kommer ut av ketolyse? Livsfare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Hva skjer om du kommer ut av ketolyse? Livsfare?

Om man jobber hardt med vekten sin så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal respektere andres kostholdsvalg uansett, men noen ganger kan det også være viktige helsemessige grunner til at man velger slik man velger. Selv har jeg reaktiv hypoglykemi og blir grisedårlig av bare ett glass cola med sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer litt an på årsaken til at hun ble sur. Hvis det var pga. de få ekstra kaloriene av den ene brusen den ene dagen så bør hun søke hjelp. Kroppen er ikke i stand til å endre seg en eneste mm pga. èn dag. Det blir som å trene èn gang i året og håpe på resultater.

Hvis hun derimot ble sur over at "rekorden" hennes ble spolert, med vilje, av deg. Så er jeg derimot mer på hennes lag. Det kan være det er dette som har vært motivasjonen hun trenger for å holde seg sunn?

Uansett ufint av deg. Spesielt når du virker å ha vært klar over at dette var noe som var spesielt og viktig for henne.

Anonymous poster hash: 6954c...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Shit! Hva skjer om du kommer ut av ketolyse? Livsfare?Anonymous poster hash: 850ee...26b

Hvilken kunnskap har du om ketolyse?

Vet du i det hele tatt hva det er???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvilken kunnskap har du om ketolyse?

Vet du i det hele tatt hva det er???

Jeg har ikke så stor kunnskap om ketolyse. Det er derfor jeg spør. Altså hvilke konsekvenser det kunne få å gå ut av ketolyse. Ja, jeg hadde en teori om at det ikke var spesielt alvorlig, og at det neppe var snakk om livsfare.

Derimot vet jeg hva ketose er. Etter en karbohydratfattig diett som går kroppen går rett til fettlagrene for energi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde blitt rasende.

Anonymous poster hash: 0a3db...113

Ja, og ringt politiet, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jeg har ikke så stor kunnskap om ketolyse. Det er derfor jeg spør. Altså hvilke konsekvenser det kunne få å gå ut av ketolyse. Ja, jeg hadde en teori om at det ikke var spesielt alvorlig, og at det neppe var snakk om livsfare. Derimot vet jeg hva ketose er. Etter en karbohydratfattig diett som går kroppen går rett til fettlagrene for energi. Anonymous poster hash: 850ee...26b [/quote

Da bør du benytte deg av det store internettet for å søke etter kunnskap.

http://www.ketolyse.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Ja, og ringt politiet, kanskje? Anonymous poster hash: 850ee...26b

Hvorfor er det så viktig for deg å være mest mulig motbydelig??

Er dette en fiktiv rolle som du påtar deg på nettet som et nettroll?

Oppfører du deg like lite empatisk i ditt virkelige liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...