AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #181 Del Skrevet 17. juli 2014 Da bør du benytte deg av det store internettet for å søke etter kunnskap.http://www.ketolyse.no Herregud.. Poenget er jo at personen jeg svarte rotet med begrepene. Vedkommende skrev: "Jeg hadde også blitt sur, jeg driver med lavkarbo og holder meg i ketolyse. Et glass brus kan få meg ut av ketolyse." Personen driver ikke og "holder seg i ketolyse". Personen holder seg i KETOSE. KETOLYSE er navnet på en diett. KETOSE er en tilstand, som er målet å havne i gjennom KETOLYSEdietten. Anonymous poster hash: 850ee...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #182 Del Skrevet 17. juli 2014 Etter ni sider så kan vi garantert konkluderer med at vedkommende som ble utsatt for pranken ikke mistet en av sine hygglige og trivelige venninner. Antakelig så var vel dette bokstavelig talt den berømte dråpen etter mer drittoppførsel. TS fremstår ikke akkurat positivt, og folk flest har større slingringsmon med positive mennesker enn folk som er lite trivelige... Anonymous poster hash: 2c0a4...20e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 17. juli 2014 #183 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Herregud.. Poenget er jo at personen jeg svarte rotet med begrepene. Vedkommende skrev:"Jeg hadde også blitt sur, jeg driver med lavkarbo og holder meg i ketolyse.Et glass brus kan få meg ut av ketolyse." Personen driver ikke og "holder seg i ketolyse". Personen holder seg i KETOSE. KETOLYSE er navnet på en diett. KETOSE er en tilstand, som er målet å havne i gjennom KETOLYSEdietten. Anonymous poster hash: 850ee...26b Leste du om lavkarbo? Om du vet så forb mye om dette, vet du også at det er direkte ufint å sabotere kostholdet til noen andre! Er dette din sanne natur, eller er du et dumt nettroll? Endret 17. juli 2014 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #184 Del Skrevet 17. juli 2014 Leste du om lavkarbo? Om du vet så forb mye om dette, vet du også at det er direkte ufint å sabotere kostholdet til noen andre! Er dette din sanne natur, eller er du et dumt nettroll? Dette er jo uansett fullstendig irrelevant. Hun som var "uheldig" og fikk i seg et glass brus holder ikke på med ketolysediett, da hadde hun ikke spist av det andre som var på bordet. Anonymous poster hash: 850ee...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 17. juli 2014 #185 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Dette er jo uansett fullstendig irrelevant. Hun som var "uheldig" og fikk i seg et glass brus holder ikke på med ketolysediett, da hadde hun ikke spist av det andre som var på bordet. Anonymous poster hash: 850ee...26b Hun som var uheldig å fikk i seg et glass brus!?!? Hun var din venninne. Du lurte henne til å drikke dette glasset med brus. Det var ikke et uhell. Du gjorde dette med vilje! Du saboterete hennes opplegg! Hvor navlebeskuende og egoistisk kan du tillate deg å være? Endret 17. juli 2014 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 17. juli 2014 #186 Del Skrevet 17. juli 2014 Er det greit å lure folk på denne måten? Nei. Når dette er sagt så tror jeg hun ganske sikkert har drukket sukkerholdig brus i løpet av disse årene. Man smaker veldig lett forskjell på vanlig og light dersom man er en av dem som drikker brus ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #187 Del Skrevet 17. juli 2014 Ts kan slå seg sammen med han hammer-hundemorderen som er snill 90% av tida. Det burde bli saker ! Anonymous poster hash: dcc73...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juli 2014 #188 Del Skrevet 17. juli 2014 Lettbrus inneholder så og si ingen kalorierAnonymous poster hash: e7276...88e det er ille på andre måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #189 Del Skrevet 17. juli 2014 det er ille på andre måter Nei. Anonymous poster hash: df07b...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juli 2014 #190 Del Skrevet 18. juli 2014 Nei. Anonymous poster hash: df07b...1d4 eh jo. Det er kreftfremkallende, øker appetitten sånn at man eter mer, det skader sjelettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #191 Del Skrevet 18. juli 2014 eh jo. Det er kreftfremkallende, øker appetitten sånn at man eter mer, det skader sjelettet Du får oppdatere deg på ordentlig dokumentasjon og ikke anekdoter, skrekkoppslag på FB og "forsknings"gjengivelse fra journalister. Anonymous poster hash: df07b...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #192 Del Skrevet 18. juli 2014 Ja, og ringt politiet, kanskje? Anonymous poster hash: 850ee...26b Hehe, nei. Jeg hadde latt som ingenting neste gang vi møttes, og satt frem en stor skål med Haribo sukkerfrie helvetesbjørner. http://www.amazon.com/Haribo-Gummi-Bears-Sugar-Free/product-reviews/B000EVQWKC Anonymous poster hash: 0a3db...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juli 2014 #193 Del Skrevet 18. juli 2014 Du får oppdatere deg på ordentlig dokumentasjon og ikke anekdoter, skrekkoppslag på FB og "forsknings"gjengivelse fra journalister. Anonymous poster hash: df07b...1d4 jeg er sikker på at det er dokumentert at lettbrus er sunt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #194 Del Skrevet 18. juli 2014 Herregud.. Jeg er ikke misunnelig, jeg er slankere enn henne, så hvorfor skulle jeg være misunnelig for at hun ikke vil drikke vanlig brus? Skikkelig dårlig gjort, ja. Noen ligger med typen til venninner, andre lurer dem til et glass med brus. Sistnevnte skulle vært forbudt ved lov, ikke sant? Folk tar sånn på vei over bagateller nå om dagen. Trodde hun var et unikt tilfelle men ser jo her at det finnes utrolig mange hysteriske personer.Anonymous poster hash: 850ee...26b Så fordi du er slankere enn hun så er du ikke sjalu? Om du hadde vært fem kilo tykkere enn hun da? Vært sjalu da?Anonymous poster hash: 78dfe...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #195 Del Skrevet 18. juli 2014 jeg er sikker på at det er dokumentert at lettbrus er sunt??? Du stiller spm på en tåpelig måte. Men det er altså ikke dokumentert at lettbrus er skadelig. Tidligere trodde jeg også at lettbrus var djevelens verk, men god dokumentasjon har overbevist meg. :-) Her er en god oppsummering: http://www.forskning.no/artikler/2013/januar/346047Anonymous poster hash: df07b...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #196 Del Skrevet 18. juli 2014 Så fordi du er slankere enn hun så er du ikke sjalu? Om du hadde vært fem kilo tykkere enn hun da? Vært sjalu da?Anonymous poster hash: 78dfe...f6b Hvis vass? Slik er det jo ikke.Anonymous poster hash: 850ee...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juli 2014 #197 Del Skrevet 18. juli 2014 Du stiller spm på en tåpelig måte. Men det er altså ikke dokumentert at lettbrus er skadelig. Tidligere trodde jeg også at lettbrus var djevelens verk, men god dokumentasjon har overbevist meg. :-) Her er en god oppsummering: http://www.forskning.no/artikler/2013/januar/346047Anonymous poster hash: df07b...1d4 det er ikke dokumentert nei. Men det betyr bare at de ikke vet nok om innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #198 Del Skrevet 18. juli 2014 det er ikke dokumentert nei. Men det betyr bare at de ikke vet nok om innholdet. My god! Lære deg litt om metode og forskning kanskje? Det er GODT undersøkt og dokumentert at lettbrus ikke er spesielt skadelig! Du får selvfølgelig fortsette å leve frykt og i tro om at det sikkert er noe skadelig med det. Inntil det er bevist drikker jeg lettbrus med god samvittighet! Anonymous poster hash: df07b...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nocebo Skrevet 18. juli 2014 #199 Del Skrevet 18. juli 2014 Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og jeg skjønner fortsatt ikke HVORFOR du gjorde det? Hva tenkte du skulle hende? Hadde noen, med viten og vilje, saboterte noe jeg var fornøyd med, kanskje av grunner man ikke har fortalt noen, ødelagt det, hadde jeg følt meg forrådt og skuffet. Det ville vitnet om en utrolig manglende respekt for meg, og det er ikke noe jeg ønsker hos mine venner. Jada, det er verre ting man kan gjøre mot noen, men det rettferdiggjør ikke dette. Bare fordi det er verre å drepe, er det ikke greit å rane....(nei, jeg sammenligner ikke dette med drap eller ran, men konseptet er det samme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedra Skrevet 18. juli 2014 #200 Del Skrevet 18. juli 2014 My god! Lære deg litt om metode og forskning kanskje? Det er GODT undersøkt og dokumentert at lettbrus ikke er spesielt skadelig! Du får selvfølgelig fortsette å leve frykt og i tro om at det sikkert er noe skadelig med det. Inntil det er bevist drikker jeg lettbrus med god samvittighet! Anonymous poster hash: df07b...1d4 Når du drikker lettbrus lurer du kroppen til å tro at den får sukker. Den svarer med å produsere insulin som kroppen da altså ikke trenger og blodsukkeret ditt blir lavere. De store herrer lurer på om det er skadelig å lure kroppen sånn men de har ingen bevis sist jeg sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå