Gjest Snuppi Skrevet 14. juli 2014 #81 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har ikke endret mening nei.Synes forøvrig at det er svært få hunkjønn med selvinnsikt her inne. Har bare sett et par damer som faktisk er litt enig i det jeg sier. Men det er i en annen tråd, og inne på seksualitet-forumet.Anonymous poster hash: 28feb...28e En trenger ikke å være professor for å kunne komme til konklusjonenen om at problemet ligger hos deg! Når du har vanskeligheter med å komme overens med 50% av Norges befolkning, burde du ha innsikt nok i deg selv og din egen psyke til å se hvor skoen trykker! Det sier seg selv at alle ikke er dumme og kravstore!
Saunet Skrevet 14. juli 2014 #82 Skrevet 14. juli 2014 Er det meg eller TS du mener? Var ikke spesifikk men mente TS og ikke deg:)
Tabris Skrevet 14. juli 2014 #83 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har ikke endret mening nei.Synes forøvrig at det er svært få hunkjønn med selvinnsikt her inne. Har bare sett et par damer som faktisk er litt enig i det jeg sier. Men det er i en annen tråd, og inne på seksualitet-forumet.Anonymous poster hash: 28feb...28e Så det å ha selvinnsikt betyr å være enig med deg? Jeg håper for din skyld at du troller.
Gjest Eurodice Skrevet 14. juli 2014 #84 Skrevet 14. juli 2014 Var ikke spesifikk men mente TS og ikke deg:) Takk !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå