Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff da. Lenge siden det er blitt noe på deg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke særlig oppegående må jeg si!

Skjerp deg og slutt med disse latterlige antagelsene dine.[/quote

Jeg antar ingenting. Alle menn sier det samme.

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Skrevet

Høres ut som om stoltheten din har fått juling i det siste - vil du prate om det?

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor bor du?

Har ikke lyst til dele det med hele KG.

Sleng over en PM så finner vi ut om det er for lang vei.

Gjest Snuppi
Skrevet

Gjør alle menn det?

Kan du i det hele tatt gjøre greie for denne påstanden din?

Det sier seg selv at alle menn ikke er sytepaver som visse andre her som lager innlegg på KG!

Skrevet

Du verden, du har iallfall ikke lært noe. Sjekker du mobilen hans? Den eneste grunnen til at menn er utro, er fordi kjerringa ikke slipper dem til lenger. Kjerringer er utro uten grunn, de er bare sånn. Dere lever i troen på at dere kan gjøre som dere vil hele tiden.

Bare les svarene som har kommet inn, de er nesten utelukkende hånlige og bitchete. Forstår at innlegget mitt er provoserende og at dere tror jeg mener at alle damer er sånn, men jeg har veldig mye rett. Og ikke en jævla en av dere tør å innrømme at de faktisk er sånn eller kjenner noen sånne.Anonymous poster hash: 28feb...28e

Du verden,kan du ikke lese? Jeg skrev jo at jeg IKKE er sånn,men at det virker som om det er sånne nysgjerrige og masete kjerringer dere vil ha.

Er vi "søte og snille"tar dere bare oss for gitt..

ps: du provoserer ingen,du er vel mann nr 200 som har skrevet dritt om kvinner her inne de siste månedene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjære TS. Du vet at japanesere har et strengt liv der disiplin og lærdom er de viktigste for dem. Fleste damer og menn er ikke ferdig utdannet før 27+ Og fleste bruke tiden sin kun til å gå opp i gradene. Så beste gang du drar dem med i tråden din. Ha dette i bak hodet ditt.

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Fioliner anyone?

Den voldsomme ironien når en mann entrer et kvinneforum for å syte om hvordan kvinner syter. Norske menn har medalje i selvmedlidenhet.

Anonymous poster hash: 985e1...d76
  • Liker 3
Skrevet

Har lest nok her inne nå føler jeg.

Makan til syting og klaging finner man ingen andre steder.

Norske damer er idioter, dere syter, klager, kjefter og smeller. Dere skrur på tårekanelen når det gagner dete selv. Dere krever og forlanger, bestemmer og forbyr i øst og vest. Sexnekt er vel noe av det mest fjollete dere prøver dete på når det ikke blir som dere vil. Dere lærer jo aldri... eller kanskje noen få lærer, det er jo de damene som har vært tjukke nok i hue til å leve med en muslim, de skjønner kanskje hvor godt det er med norske menn. Og å skille seg fra dere må være et rent hælvete, når dere bruker barna i kampen. Nei det er neimen ikke rart norske menn leter utenfor landegrensene etter ei dame.

Dere er noen selvforheligende og selvskrytende fjols som ALDRI er fornøyd med noe eller noen som helst.

Regner med jeg nå får høre at: nei, jeg er ihvertfall ikke sånn osv osv. Men dere er det skjønner dere!!

Nasjonen Norge kommer til å ende opp Japan, der det nesten ikke fødes barn lenger og mann og dame er uinterrissert i hverandre.

Skjerpings.

Og skift hjula på bilen selv!

Heldigvis kjenner jeg meg ikke igjen i det du skriver. Men jeg har hatt venninner jeg kjenner alt for godt igjen. Og sexnekt er det tåpeligste jeg har hørt om, det går jo like mye ut over deg selv.

Og hadde jeg hatt bil ville jeg skiftet hjul selv. Og her i huset er det stort sett jeg som skrur sammen møbler og henger opp hyller etc, (Samboeren hjelper selvfølgelig når vi må være to.) Årsak: Jeg synes det er morsomt, samboer ser det som et nødvendig onde.

Skrevet (endret)

.

Endret av Deer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lest nok her inne nå føler jeg.

Bra, en bitterpikk mindre :)

Anonymous poster hash: bccdb...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Bra, en bitterpikk mindre :)

Anonymous poster hash: bccdb...0c8

Haha. Er langt ifra bitter, bare drittlei oppførselen til norske damer. Er fullstendig klar over at ikke absolutt aller er sånn, men huffameg allikevel.

Synes dere er veldig kravstore.

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Haha. Er langt ifra bitter, bare drittlei oppførselen til norske damer. Er fullstendig klar over at ikke absolutt aller er sånn, men huffameg allikevel.

Synes dere er veldig kravstore.Anonymous poster hash: 28feb...28e

Tror du at folk her inne er noe videre begeistret for din oppførsel?

Problemet ligger mest sannsynlig hos deg da du stiller urealistiske krav til alle norske kvinner!

Endret av Snuppi
Gjest Eurodice
Skrevet

Synes dere er veldig kravstore.

Har du fått en smule innsikt etter det krasse åpningsinnlegget ditt?

Skrevet

Det er sommerferie, og fjortisguttene har alt for mye tid til og sitte på gutterommet sitt og være sure på damene som ikke vil ha dem.

:kgbaby:

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått en smule innsikt etter det krasse åpningsinnlegget ditt?

Jeg har ikke endret mening nei.Synes forøvrig at det er svært få hunkjønn med selvinnsikt her inne. Har bare sett et par damer som faktisk er litt enig i det jeg sier. Men det er i en annen tråd, og inne på seksualitet-forumet.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg har ikke endret mening nei.Synes forøvrig at det er svært få hunkjønn med selvinnsikt her inne. Har bare sett et par damer som faktisk er litt enig i det jeg sier. Men det er i en annen tråd, og inne på seksualitet-forumet.

Et par damer av mange tusen? Hvordan er din drømmedame, da? Hvor mange år er du?

Endret av Arabella
Skrevet

Ta deg en bolle og registrer deg på match.com;) så mye aggresjon er ikke sunt!

Gjest Eurodice
Skrevet

Ta deg en bolle og registrer deg på match.com;) så mye aggresjon er ikke sunt!

Er det meg eller TS du mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...