Gjest Snuppi Skrevet 11. juli 2014 #41 Skrevet 11. juli 2014 Det er det jo dere kvinner som bestemmer ?? Hva bestemmer vi ?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #42 Skrevet 11. juli 2014 Det er det jo dere kvinner som bestemmer Ja, men "vi kvinner" er faktisk ikke en helt homogen gruppe der alle liker det samme. Du virker egentlig som en oppegående fyr, så dette tror jeg du innerst inne skjønner selv. Også er det jo sånnn at selv om man, enten mann eller dame, har en "type" man er litt ekstra svak for, så betyr ikke det at andre er utelukket. Eksen min var f.eks. svak for jenter med enorme pupper, noe det er en underdrivelse av dimensjoner å si at jeg ikke har. Var han likevel glad i meg og tente på meg? Helt klart! Jeg på min side har en "greie" for menn som ser ut noenlunde som karakteren Jim Harper fra tv-serien newsroom, han og eksen lignet ikke så veldig, for å si det sånn, men han ble veldig fort den kjekkeste mannen jeg noensinne har møtt. Anonymous poster hash: 0c9df...fd9
Gjest Snuppi Skrevet 11. juli 2014 #43 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Hei snuppa Ja, men her står det skal, og her er forskjellen. Skal?? Du har dessverre ingen gode argumenter å komme med. Hva kvinner vil ha, er individuelt. Det samme gjelder for dere menn. Menn vil ser etter pene kvinner. kvinner ser etter pene menn. Endret 11. juli 2014 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #44 Skrevet 11. juli 2014 Skal?? Du har dessverre ingen gode argumenter å komme med. Hva kvinner vil ha, er individuelt. Det samme gjelder for dere menn. Menn vil ser etter pene kvinner. kvinner ser etter pene menn. Tror du må være snill og skaffe mannen noen årer, høres ut som han kommer til å trenge det. Anonymous poster hash: 0c9df...fd9 1
Gjest Snuppi Skrevet 11. juli 2014 #45 Skrevet 11. juli 2014 Tror du må være snill og skaffe mannen noen årer, høres ut som han kommer til å trenge det.Anonymous poster hash: 0c9df...fd9 Årer?? Nei,nei... Jeg tenkte mer på en påhengsmotor
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #46 Skrevet 11. juli 2014 Årer?? Nei,nei... Jeg tenkte mer på en påhengsmotor Haha! Idollet, innerst inne er du en fornuftig mann uten behov for hverken roing eller bortforklaringer, så hvorfor tar du deg ikke tid til å svare på spørsmålet mitt? Det vil neppe ta deg særlig lang tid, og jeg er heller ikke ute etter å "ta" deg. Anonymous poster hash: 0c9df...fd9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #47 Skrevet 11. juli 2014 Idollet? Jeg venter fremdeles på den vanntette forklaringen din av kjekke menn. Du har sagt a, nå får du værsågod si b! Anonymous poster hash: 0c9df...fd9
AmandaVI Skrevet 12. juli 2014 #48 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Du har trengt deg inn på damenes eget forum og her snakker vi om det vi vil uten at du skal dirigere oss! Kom deg ut i din egen virkelighet, ta på deg lendekledet og drep en bøffel!Anonymous poster hash: 1fd6f...dbc "Kom deg ut i din egen virkelighet". Strålende! Til TS: Jeg var snill og søt og hjelpsom og tolerant i mange år. Det gikk ikke så bra. Menn ødela meg. Endret 12. juli 2014 av AmandaVI 1
Alina X Skrevet 12. juli 2014 #49 Skrevet 12. juli 2014 "Kom deg ut i din egen virkelighet". Strålende! Til TS: Jeg var snill og søt og hjelpsom og tolerant i mange år. Det gikk ikke så bra. Menn ødela meg. Nettopp! Det å være søt og snill og hjemmekjær og alt det pisset der gir ingenting tilbake annet enn sutring,gidder-ikke-noenting holdning,utakknemlighet og klaging. De tar deg bare for gitt istedenfor å tenke "wow. Her har jeg skaffet en dame som ikke klager,maser,nagger,lager drama,hun må jeg beholde!"det de tenker er"så deilig!nå slipper jeg å løfte på ræva og kan løpe rundt å være utro for hun maser ikke og sjekker ikke mobilen,haha!".... 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #50 Skrevet 12. juli 2014 Nettopp! Det å være søt og snill og hjemmekjær og alt det pisset der gir ingenting tilbake annet enn sutring,gidder-ikke-noenting holdning,utakknemlighet og klaging. De tar deg bare for gitt istedenfor å tenke "wow. Her har jeg skaffet en dame som ikke klager,maser,nagger,lager drama,hun må jeg beholde!"det de tenker er"så deilig!nå slipper jeg å løfte på ræva og kan løpe rundt å være utro for hun maser ikke og sjekker ikke mobilen,haha!".... Du verden, du har iallfall ikke lært noe. Sjekker du mobilen hans? Den eneste grunnen til at menn er utro, er fordi kjerringa ikke slipper dem til lenger. Kjerringer er utro uten grunn, de er bare sånn. Dere lever i troen på at dere kan gjøre som dere vil hele tiden. Bare les svarene som har kommet inn, de er nesten utelukkende hånlige og bitchete. Forstår at innlegget mitt er provoserende og at dere tror jeg mener at alle damer er sånn, men jeg har veldig mye rett. Og ikke en jævla en av dere tør å innrømme at de faktisk er sånn eller kjenner noen sånne.Anonymous poster hash: 28feb...28e
Gjest Lille-pus Skrevet 12. juli 2014 #51 Skrevet 12. juli 2014 Du verden, du har iallfall ikke lært noe. Sjekker du mobilen hans? Den eneste grunnen til at menn er utro, er fordi kjerringa ikke slipper dem til lenger. Kjerringer er utro uten grunn, de er bare sånn. Dere lever i troen på at dere kan gjøre som dere vil hele tiden. Bare les svarene som har kommet inn, de er nesten utelukkende hånlige og bitchete. Forstår at innlegget mitt er provoserende og at dere tror jeg mener at alle damer er sånn, men jeg har veldig mye rett. Og ikke en jævla en av dere tør å innrømme at de faktisk er sånn eller kjenner noen sånne.Anonymous poster hash: 28feb...28e Det er supert vær her jeg bor i dag. Kom over og ta en øl på balkongen sammen med pusene mine og meg i dag. Kan slenge sammen litt god mat jeg, så lar vi diskusjonen helt åpent ut i de små kveldstimer. Gjesterommet mitt er ledig, så du skal ikke bli 'tafset på', kun få mat, godt kaldt øl og en hyggelig kveld i solen med trivelig (?) selskap. - ikke la deg trekke ned i sørpen nå. Ta dagen og nyt livet 3
Gjest Snuppi Skrevet 12. juli 2014 #52 Skrevet 12. juli 2014 "Kom deg ut i din egen virkelighet". Strålende! Til TS: Jeg var snill og søt og hjelpsom og tolerant i mange år. Det gikk ikke så bra. Menn ødela meg. Det er utrolig trist at en skal bli dårlig behandlet for en er snill. Er helt enig med deg. Det nytter ikke å være snill pike. En må sette seg i respekt og ikke finne seg i alt.
Gjest Snuppi Skrevet 12. juli 2014 #53 Skrevet 12. juli 2014 Du verden, du har iallfall ikke lært noe. Sjekker du mobilen hans? Den eneste grunnen til at menn er utro, er fordi kjerringa ikke slipper dem til lenger. Kjerringer er utro uten grunn, de er bare sånn. Dere lever i troen på at dere kan gjøre som dere vil hele tiden. Bare les svarene som har kommet inn, de er nesten utelukkende hånlige og bitchete. Forstår at innlegget mitt er provoserende og at dere tror jeg mener at alle damer er sånn, men jeg har veldig mye rett. Og ikke en jævla en av dere tør å innrømme at de faktisk er sånn eller kjenner noen sånne.Anonymous poster hash: 28feb...28e Du verden, går det an å være så lite reflektert? Du har tydeligvis ikke lært noe!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #54 Skrevet 12. juli 2014 Det er supert vær her jeg bor i dag. Kom over og ta en øl på balkongen sammen med pusene mine og meg i dag. Kan slenge sammen litt god mat jeg, så lar vi diskusjonen helt åpent ut i de små kveldstimer. Gjesterommet mitt er ledig, så du skal ikke bli 'tafset på', kun få mat, godt kaldt øl og en hyggelig kveld i solen med trivelig (?) selskap. - ikke la deg trekke ned i sørpen nå. Ta dagen og nyt livet Hvor bor du?Anonymous poster hash: 28feb...28e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #55 Skrevet 12. juli 2014 Du verden, går det an å være så lite reflektert? Du har tydeligvis ikke lært noe! Tåkesvar. Du begrunner det ikke engang. Du er akkuratt ei sånn kjerring jeg beskriver i HI...tror jeg da, jeg kan selvfølgelig ta feil, men jeg har sannsynligvis rett.Anonymous poster hash: 28feb...28e
Gjest New_Girl Skrevet 12. juli 2014 #56 Skrevet 12. juli 2014 Du verden, du har iallfall ikke lært noe. Sjekker du mobilen hans? Den eneste grunnen til at menn er utro, er fordi kjerringa ikke slipper dem til lenger. Kjerringer er utro uten grunn, de er bare sånn. Dere lever i troen på at dere kan gjøre som dere vil hele tiden. Bare les svarene som har kommet inn, de er nesten utelukkende hånlige og bitchete. Forstår at innlegget mitt er provoserende og at dere tror jeg mener at alle damer er sånn, men jeg har veldig mye rett. Og ikke en jævla en av dere tør å innrømme at de faktisk er sånn eller kjenner noen sånne.Anonymous poster hash: 28feb...28e Innlegget ditt er ikke provoserende, bare veldig, veldig dumt.
Gjest Idollet Skrevet 12. juli 2014 #57 Skrevet 12. juli 2014 Idollet? Jeg venter fremdeles på den vanntette forklaringen din av kjekke menn. Du har sagt a, nå får du værsågod si b! Anonymous poster hash: 0c9df...fd9 En kjekk mann er vel en mann kvinner liker utseende på
Gjest Snuppi Skrevet 12. juli 2014 #58 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Tåkesvar. Du begrunner det ikke engang. Du er akkuratt ei sånn kjerring jeg beskriver i HI...tror jeg da, jeg kan selvfølgelig ta feil, men jeg har sannsynligvis rett.Anonymous poster hash: 28feb...28e Endret 12. juli 2014 av Snuppi
Gjest Snuppi Skrevet 12. juli 2014 #59 Skrevet 12. juli 2014 Tåkesvar. Du begrunner det ikke engang. Du er akkuratt ei sånn kjerring jeg beskriver i HI...tror jeg da, jeg kan selvfølgelig ta feil, men jeg har sannsynligvis rett.Anonymous poster hash: 28feb...28e Du er ikke særlig oppegående må jeg si! Skjerp deg og slutt med disse latterlige antagelsene dine.
Honey Dew Skrevet 12. juli 2014 #60 Skrevet 12. juli 2014 Har lest nok her inne nå føler jeg. Makan til syting og klaging finner man ingen andre steder. Norske damer er idioter, dere syter, klager, kjefter og smeller. Dere skrur på tårekanelen når det gagner dete selv. Dere krever og forlanger, bestemmer og forbyr i øst og vest. Sexnekt er vel noe av det mest fjollete dere prøver dete på når det ikke blir som dere vil. Dere lærer jo aldri... eller kanskje noen få lærer, det er jo de damene som har vært tjukke nok i hue til å leve med en muslim, de skjønner kanskje hvor godt det er med norske menn. Og å skille seg fra dere må være et rent hælvete, når dere bruker barna i kampen. Nei det er neimen ikke rart norske menn leter utenfor landegrensene etter ei dame. Dere er noen selvforheligende og selvskrytende fjols som ALDRI er fornøyd med noe eller noen som helst. Regner med jeg nå får høre at: nei, jeg er ihvertfall ikke sånn osv osv. Men dere er det skjønner dere!! Nasjonen Norge kommer til å ende opp Japan, der det nesten ikke fødes barn lenger og mann og dame er uinterrissert i hverandre. Skjerpings. Og skift hjula på bilen selv!Anonymous poster hash: 28feb...28e I alle dager da. Stått opp med feil bein, på feil side av senga og i feil seng i dag tidlig...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå