Gå til innhold

Skjerp dere damer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest nok her inne nå føler jeg.

Makan til syting og klaging finner man ingen andre steder.

Norske damer er idioter, dere syter, klager, kjefter og smeller. Dere skrur på tårekanelen når det gagner dete selv. Dere krever og forlanger, bestemmer og forbyr i øst og vest. Sexnekt er vel noe av det mest fjollete dere prøver dete på når det ikke blir som dere vil. Dere lærer jo aldri... eller kanskje noen få lærer, det er jo de damene som har vært tjukke nok i hue til å leve med en muslim, de skjønner kanskje hvor godt det er med norske menn. Og å skille seg fra dere må være et rent hælvete, når dere bruker barna i kampen. Nei det er neimen ikke rart norske menn leter utenfor landegrensene etter ei dame.

Dere er noen selvforheligende og selvskrytende fjols som ALDRI er fornøyd med noe eller noen som helst.

Regner med jeg nå får høre at: nei, jeg er ihvertfall ikke sånn osv osv. Men dere er det skjønner dere!!

Nasjonen Norge kommer til å ende opp Japan, der det nesten ikke fødes barn lenger og mann og dame er uinterrissert i hverandre.

Skjerpings.

Og skift hjula på bilen selv!

Anonymous poster hash: 28feb...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har trengt deg inn på damenes eget forum og her snakker vi om det vi vil uten at du skal dirigere oss! Kom deg ut i din egen virkelighet, ta på deg lendekledet og drep en bøffel! Anonymous poster hash: 1fd6f...dbc

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser sånne innlegg er jeg i hvert fall evig takknemlig for at jeg slipper å hanskes med en mann! Ta med deg de overfylte testiklene dine vekk fra kvinneguiden, du, så får du kanskje tid til å spare opp nok penger til å kjøpe deg en livspartner.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet ut av diskusjon.no?

Anonymous poster hash: fedd6...c94

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klager på kvinner på kvinneguiden.........Du forventer vel ikke at kvinnene her skal være enig med deg ?



Anonymous poster hash: 5c6da...9f3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærtagende og frekke! Norske damer i et nøtteslall.

Hvorfor tåler dere ikke å høre sannheten?

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har lest nok her inne nå føler jeg.

Makan til syting og klaging finner man ingen andre steder.

Norske damer er idioter, dere syter, klager, kjefter og smeller. Dere skrur på tårekanelen når det gagner dete selv. Dere krever og forlanger, bestemmer og forbyr i øst og vest. Sexnekt er vel noe av det mest fjollete dere prøver dete på når det ikke blir som dere vil. Dere lærer jo aldri... eller kanskje noen få lærer, det er jo de damene som har vært tjukke nok i hue til å leve med en muslim, de skjønner kanskje hvor godt det er med norske menn. Og å skille seg fra dere må være et rent hælvete, når dere bruker barna i kampen. Nei det er neimen ikke rart norske menn leter utenfor landegrensene etter ei dame.

Dere er noen selvforheligende og selvskrytende fjols som ALDRI er fornøyd med noe eller noen som helst.

Regner med jeg nå får høre at: nei, jeg er ihvertfall ikke sånn osv osv. Men dere er det skjønner dere!!

Nasjonen Norge kommer til å ende opp Japan, der det nesten ikke fødes barn lenger og mann og dame er uinterrissert i hverandre.

Skjerpings.

Og skift hjula på bilen selv!

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Javel?

Hørt ordtaket "It takes one to know one" ?

Se i speilet og spør om det også stemmer i dette tilfellet. Jeg tenker det gjør det nemlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klager på kvinner på kvinneguiden.........Du forventer vel ikke at kvinnene her skal være enig med deg ?

Anonymous poster hash: 5c6da...9f3

Jo det forventer jeg at de er.

Rett har jeg også.

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel?

Hørt ordtaket "It takes one to know one" ?

Se i speilet og spør om det også stemmer i dette tilfellet. Jeg tenker det gjør det nemlig.

Har lest flere av innleggene dine, og ser på deg som en klok og reflektert dame. Du vet jeg har veldig mye rett i det jeg skrev.

Er fullstendig klar over at det ikke er helt svart/hvitt, men allikevel.

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke skrive et sånt innlegg uten å få med horete og maskuline. Amatør. :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skift hjula på bilen selv!

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Jeg skifter selv dekk på bilen min (har alltid gjort det). Mannen får ordnet sine dekk på et dekkhotell.

Du mener nok å provosere kraftig med innleggene dine men det blir bare patetisk, teit og barnslig. Er ikke så gamle kroppen tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har lest flere av innleggene dine, og ser på deg som en klok og reflektert dame. Du vet jeg har veldig mye rett i det jeg skrev.

Er fullstendig klar over at det ikke er helt svart/hvitt, men allikevel.

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Om du skal få istand en litt mer reflektert debatt så anbefales du ta deg tiden til å også vise at du ser nyansene mellom sort og hvitt.

De som ikke gjør det vil få en fjortis debatt som kun tiltrekker seg fjortiser, - og det var kanskje ikke det du prøvde å legge opp til?

Man finner alle varianter i alle land, og som alltid etters: What you loook for is what you find.

Med andre ord; har man på forhånd bestemt seg for hva svaret er, så søker og tolker man alt man finner på en slik måte at det underbygger den fasit man søker å bekrefte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Nærtagende og frekke! Norske damer i et nøtteslall.

Hvorfor tåler dere ikke å høre sannheten?

Anonymous poster hash: 28feb...28e

For du forvalter sannheten? Du kjenner samtlige norske kvinner? Jeg skal fortelle deg noe. Har du hørt uttrykket "som du sår, skal du høste"? Det kan blant annet bety at som du selv opptrer overfor andre, blir du selv møtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke skrive et sånt innlegg uten å få med horete og maskuline. Amatør. :)

Jeg synes ikke norske damer er horete eller særlig maskuline.

Men om du er det, så beklager jeg at jeg ikke nevnte deg i innlegget mitt.

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke norske damer er horete eller særlig maskuline.

Men om du er det, så beklager jeg at jeg ikke nevnte deg i innlegget mitt.

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Leste du ikke det som sto nederst med liten skrift på kvinnehaterkontrakten din da du meldte deg inn på KG?

Det stilles visse krav til innleggene deres.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg synes ikke norske damer er horete eller særlig maskuline.

Men om du er det, så beklager jeg at jeg ikke nevnte deg i innlegget mitt.

Anonymous poster hash: 28feb...28e

Flytt til thailand da :) Så slipper vi deg. God tur!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...