Gå til innhold

Limbo's kommende Svangerskapsdagbok

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

13+3 er jeg i dag og jøss det blir jammen ikke mye tid til KG for tiden ;) Men alt er veldig bra. Nå har kvalmen avtatt og selvfølgelig blir man jo bekymra for det også :roll:

Pondusa: Magen den krympa ganske mye siden jeg gikk ned 10 kg grunnet kvalmen og lungebetennelsen jeg pådro meg. Ikke en kjekk kombinasjon det nei.

Lillen: Tusen takk for hilsen og svangerskapskontrollen gikk veldig bra. Det ble ikke lyttet til noe fosterlyd da legen mente det var alt for tidlig ennå. Jeg hadde vesla med så jeg måtte nå holde øye med henne. Neste kontroll er jo i Januar da ;)

Wit: Tusen takk for hilsen og klem til deg også :klem:

Trulsinemor: Tusen takk for hilsen og riktig God Jul og Godt Nyttår til deg også :klem:

Så neste svangerskapskontroll er 6 Januar og da skal jeg til Jordmor. Jeg kombinerer med Lege og Jordmor. Så skal jeg til Ordinær UL 24 Januar.

Krysser fingrer og tær for at jeg skal få høre fosterlyd 6 Januar, hvis ikke blir jeg deppings.

Her har det gått i ett. Jeg har hatt lungebetennelse, mamma ble syk igjen og vesla hadde ørebetennelse så det ble veldig liten tid til å skrive dagbok gitt :) Overskuddet gikk rett i dass. Nå skal jeg kun jobbe ut morgendagen og så er det juleferie til mandag før jeg tar nyttårsferie torsdag på lille nyttårs aften :)

Tusen takk for alle hilsener, skal prøve å være litt mer effektiv fra nå av :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle er friske igjen nå, og at dere får en god jul!

Ingen som lyttet til fosterlyden min heller, sist jeg var på kontroll...for det var ingen vits, siden de så hjertene på UL. Men jeg synes egentlig det hadde vært en fin opplevelse likevel!! :wink:

Håper du får høre i januar da...og jeg og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Oiiiii! Har ikke skrevet her på aldri så lenge, men jeg holder dagboka mi på internet oppdatert uansett. I dag er jeg 20 Uker gravid :hoppe:

Formen er så mye bedre nå. Vi har vært på Ultralyd og jeg ble satt tilbake en uke og ny termin er 1 Juli 2005.

Her kan dere se mine magebilder http://home.no.net/ladm/mage_galleri.htm samt følge med i svangerskapsboka.

Vi var som sagt på UL og vi fikk være der en hel time. Vi ville ikke vite kjønnet på babyen denne gangen, men jeg tviler på at de hadde kunne se det uansett siden småtten snudde seg med ryggen til og lugga seg i øret. Ville ikke vise seg frem så mye og aktiviteten var det ingentig å si på i hvertfall.

Uansett så går alt bra og vi er alle friske og raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Limbo-vennen, jeg skammer meg over at jeg ikke har besøkt dagboken din før nå :oops:

Skal følge bedre med fremover, skikkelig morsomt å se magebilder og sånn.

Lykke til videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Må neste hilse på deg her inne også! :-)

Vi er i samme klubb på NM...

Nærmer seg med stormskritt nå til du blir 2barnsmamma!! :-)

Tiden går kjempefort!

Klem fra MsSunshine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...