Gå til innhold

Limbo's kommende Svangerskapsdagbok


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

23.06.2004: Dag 1 med tante rød. Vi har nå blitt enige hjemme om at vi ønsker å prøve med no 2 etter denne perioden. :hoppe:

Men som de personene vi er så tyr vi ikke til eggløsningstester og den type beregninger. Vi håper at naturen vil gå sin gang og at vi er så heldige at vi blir gravide kanskje litt kjappere enn sist gang :wink:

Nå har vi det jo mye travlere på hjemmebane også enn sist gang vi prøvde så det blir neppe så mye tid til tankespinneri som sist.

Når man har en 1 åring som freser rundt på gulvene så sier det sitt at dagene er ganske travle.

Så dette er den lille starten på min svangre dagbok som forhåpentligvis blir oppdatert mer og mer i tiden som kommer :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,og lykke til med prøvingen! :-D

Håper det klaffer fort for deg! :danse:

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :klem2:

Lykke til med prøvingen! Krysser fingre for at det klaffer raskt denne gangen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen hit! :D

Jeg prøver også på å få nummer 2.

Hvordan gikk det sist, brukte dere lang tid da?

Lykke til!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dag 3 med mensen: jaja det merkes på humøret at jeg er hormna kan du si :kjempesinna: stakkars :bryllup: . Godt det snart er over igjen.

I dag fikk han gjennomgå. Jeg hatte skylt ut regntøyet til sjefen og hengt det i dusjen. Regna jo med at mannen ville ta det ut når han dusja. Men neeeeeei det gjorde han jammen ikke. Så det endte opp med bløtt regntøy igjen og hun skulle til Dagmamma. Fikk en skyllebøtte av meg da :sinna: men det gikk heldgivis over.

Nå er det nøyaktig 6,5 timer igjen og så har jeg 2 ukers ferie :hoppe:

Murmeldyret: Sist brukte vi 9-10 mnd før det klaffa. Er jo helt innenfor normalen, men når alle venninnene klarte det på første forsøk blir man litt :( Men vi klarte det og har ei herlig :heiajente: nå og jeg vet at vi jammen er heldige så nå kan vi bare krysse fingrene for at vi kanskje klarer det en gang til :tommelsmil:

Så i dag har jeg bilen - skal kjøpte inn noen gode råvarer og lage et godt måltid til meg og mannen. Snuppa legger seg vel i 7 tida i kveld - da er hun skikkelig klar for loppekassen og så er hun vel oppe i 6-7 tiden lørdag morgen :ler:

Vi skal uansett ha barnevakt denne helga og kose oss på en bedre middag med venner. Blir rart for jeg kan telle på ei hånd ennå når hun har vært hjemme med barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gooooood helg!

Må bare informere om at om nøyaktig 39 minutter så spurter jeg ut herfra. Skal ha ferie i 2 uker. Alene da siden mannen ikke kan ta seg fri, men det blir kompensert med en syden tur i September :hoppe:

Så om det er lite aktivitet her inne så er det kun fordi at jeg er i ferie modus :ekstra kul:

Takk for hilsen Monja :kose:

:danse::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Limbo.

Jeg ligger 1 dag foran deg i prøvingen.

Fikk siste pillemens på tirsdag, og er snart klar for å starte :kline: for fullt...

Morsomt å ha en som begynner samtidig og er omtrent like langt i syklusen. I alle fall så langt, det blir spennende å se hvordan syklusene blir etter så lang p-pille bruk.

Krysser fingeren for oss begge.

God helg og ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei SuperC

Dette blir spennende - vi får følge litt med hverandre fremover :tommelsmil:

Så langt har jeg ikke brukt noe siden sist vi prøvde :) Her er det kun han som har brukt noe eller så har det vært innersvingen :ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Yes Yes Dag 5 med tanta på besøk. I helga har jeg vært super effektiv. Lørdag klippa jeg plenen, luka i alle blomster bed, fikk vaska hele huset, hadde 2 klesvask + vi var på by tur for å kjøpe gave til en kompis som fyllte året.

I dag har jeg laga en herlig middag (laks med poteter, brokoli, gulrøtter og en deilig fløtesaus), vi har vært på 2 timers sykkeltur og vi har kost oss ute i det fine været.

Frøkna vår fikk prøve sitt nye sykkelsete for aller første gang og hun sovna ca 1 time ut i turen. Da var hun trett. Men gjett om hun elska å sitte på sykkel da. Smilte fra øre til øre og smilte også når hun våkna - det er sjeldent det :wink:

Så dette har vært starten på min ferie. Ferie og ferie. Nå venter jeg bare på at tanta skal forsvinne og jeg kan begynne å leve normalt igjen. Dette er søren som renselsen all over again med den formen for blødning som jeg har hatt etter fødselen.

Så dette var et kjapt lite innslag fra lille meg :) ikke mye nytt å fortelle om egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

I'm back :D Etter 2 deilige uker med ferie er jeg omsider tilbake igjen. Har hatt det helt deilig. Tviler på at vi traff på EL denne gangen, men prøvinga er jo bare kos det da :wink:

Tilsynelatende har jeg en syklus på ca 30 dager og perioden min er på hele 7 dager med blødninger. Kjipe greier, men i hvertfall er jeg frisk og rask.

Så nå er vi fit for fight :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

En uke igjen til IKM for min del.

Siden dette er første syklus etter pillene har jeg egentlig ikke peiling på hvor lange eller hvor stabile syklusene mine er.

Lykke til.

Ha en fin tirsdag, da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Heisann og velkommen tilbake som dagbokskriver.

Skrev samtidig med deg i fjor... :wink:

Håper dere lykkes fortere enn forrige gang.

Men denne gangen her en kanskje en annen ro - for en vet at en kan...

Bare det at TTT = Ting Tar Tid... :ler:

Kos deg masse i prøvetiden og :kline: masse med mannen også...

Sommerklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for hilsner Siam og Mayamor. Mayamor husker når vi skrev dagbok på likt - var veldig koselig det da :wink: Her har vi hele roen - vi bare koser oss. Her er det intet press - ikke noe leting etter EL eller temping - tar det som det kommer. Blir så spontant atte :wink:

Gubben er på jakt etter noe raffinert undertøy nå han da :ler: Så her er det liv i leiren.

Med en 13 månder gammel pike i hus er det ikke mye tid til å sitte ned å tenke særlig ikke nå som hun begynner å gå :o

:bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei! :vinke:

Har ikke sett dagboken din før!

Grattis med dagbok, og lykke til med prøvingen!

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for hilsen i dagboka mi Hulderjenta!

Ja her sitter jeg foreløpig bare på gjerdet og venter på neste mens jeg :ler:

Ikke så mye som skjer på svangerskapsfronten, men ellers er det jo litt som skjer.

Prinsessa vår går nå 6 lange skritt og gjett om hun er fornøyd. Vi er så stolte av henne og hun er jo veldig stolt selv også da :)

Ellers så sa vi til naboen i forbifarten en dag at vi var på jakt etter noe nytt. Gjett om ryktene har gått for derfra igjen. JOda i går ringte en kompis av naboen og sa at han var interessert i huset.........okay greit det. Snakk om å være på hugget. Vel vi sa at vi har ikke lagt huset ut for salgt ennå og vi er ikke helt klar for å selge. Greit det, men i går kveld kjørte det jo en bil opp og tok bilder av huset :hakeslepp: Da er man ivrige gitt :hoho: Så nå ser vi bare situasjonen an. Er ikke akkurat så mye hus på markedet av det vi søker. Et nyere hus som ikke trengs særlig oppussing.

Var veldig flink i går og klippet hele plenen. Er så fornøyd med meg selv nå :) Nå kan jeg hvile ut med god samvittighet i dag :wink:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...