Gå til innhold

Limbo's kommende Svangerskapsdagbok


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Titta bare såvidt innom hjemmesia di. Søt tulle du har! :rosasmil:

Krysser for at dette er din måned! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Takk for hilsen Murmeldyret!

Er bare kjapt innom. Skal i 1 års dag om ca 2 timer :) Småtten ligger og sover - slokna i bilen og vi klarte å få lagt henne i senga uten at hun våkna. Sover skikkelig tungt akkurat nå.

Ja har sagt til mannen at jeg forventer at August er vår mnd :ler: Han må stille opp annenhver dag nå etter mens helt til vi treffer :ler: ble litt bleik om nebbet. Neida kan ikke tvinge ham til det, men vi håper jo at kanskje August er vår mnd. Skal se at det er September det klaffer igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei hei!

Vel nå er :evil: forsvunnet så dermed er det ny periode i gang :sjarmor: Denne helga har vært full av aktiviteter fra bursdagsselskaper, turer til musè besøk. I morgen har jeg fri - nærmer seg sluttetn på 80 % dagene mine så nå er det 100% arbeid fra 16 august igjen :tunge1:

Planer for morgendagen er å gjøre litt innkjøp. Mannen fyller snart år så gave til ham må fikses, skal kjøpe meg en ny kjole (skal være litt glamour der), trappegrind til M har et hus med mange trapper og nå trenger vi en til 2 etg også. Ellers blir det bare kos og avslapping resten av dagen.

Krysser fingrene for nye muligeheter denne mnd. Så på babyvideo i går og sukk det virker som evighet siden nå :oops:

Adios :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi!

Yepp, vi får holde oss sammen, vi som er på omtrent samme sted i syklusen.

Min bløding har nesten forsvunnet allerede, så jeg tar deg kanskje igjen, selv om du fikk et lite forsprang.

Ha en fin uke!

Kos deg med bursdagsplanlegging, mann og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tjing tjing!

Back in business! Blir ikke alltid like mye skriving her inne siden jeg ikke er blant de mest aktive prøverne, men koselig alikevel.

Etter en absolutt deilig fridag i går er det atter tilbake på jobb igjen :-x bare noen mnd igjen så skal vi på ferie. I går betalte vi turen til Mallorca - kan tro vi gleder oss. Det er første gang jeg er på Mallorca. Har aldri likt meg særlig i syden, men nå som vi har små så er det veldig greit at hun får leke i sanden og bade masse masse. Ho mor skal bare ligge i sola og kose seg - bli litt brun.

Jobber allerede med å få litt farge nå - tar solarium av og til og har faktisk fått et fin skille ved trusekanten allerede :kul:

Fant ingen kjole i går som det oste glamour ut av da. Skal i utdrikkingslag om noen uker og da er tema Luksus, Glamour og Coctails og masse Sex & the City makeup. Har ikke sett særlig på det så jeg må nok ha litt følere til hva som egner seg der da :)

Vel er i gang med pp2 so to speak så får vi se hva som skjer. Skal på hyttetur til helga så kanskje det blir litt action i bingen da :sjarmor:

Takk for hilsen forresten Siam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyttetur er tingen vettu :sjarmor:

Når er det dere drar til syden?

Fint å ha noe å glede seg til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for hilsen Murmeldyret! Er jo enda lenge til vi drar til Syden -ikke før i September, men før det er det mange ting på timeplanen :) Utdrikkingslag både som meg og mannen skal delta på, gla maten er jo denne helga, ONS der vi begge er representert med våre firmaer, hytteturer (masse tid til babylaging der) :sjarmor:

Så timeplanen er absolutt full den + vesla begynner i barnehage om noen uker og det er jo tre dagers innkjøring der så masse som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Puh. Enda en lang dag på jobb - hater ferietid for det blir alt for rolig. Kan trøste meg med at neste uke er det full fres igjen.

Uansett mest sannsynlig skal jeg ha EL i løpet av denne helga - så da blir det ikke tid til :sove:

I går slang vi oss ut på terrassen i sola meg og M og bare nøt dagen som var igjen. Deilig var det. I dag skal klær vaskes og hus det samme.

Ikke mye nytt her ennå, men som sagt det blir masse kos i helga og ut i neste uke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil bare si ifra at jeg har tjuvlest dagboka di.... :oops:

Lykke til med prøving og hyttetur i helga!

mannen og jeg driver også og prøver, og håper på IKM rundt 9.aug!!! Men det er vanskelig å få alt til å klaffe rundt EL synes jeg...

:(

Bli-kjent-hilsen fra edea :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm lurer litt på om jeg har EL nå jeg :danse:

:bryllup: ringte akkurat nå og da sa jeg bare at it's time :) Han må nok bare stille opp i kveld og annenhver dag fra nå av :) det er ca 12-13 dager siden første dag i siste mens så tidspunktet burde jo stemme ganske bra da :wink:

Takker for hilsen Edea og lykke til med prøvinga di også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stikker bare hodet innom rett før jeg skal hjem. I går var det på dag 12. Hoppa i høyet med mannen og vi riktig koste oss vi da :sjarmor:

Nå skal vi bare rett ned til Gla Maten i Stavanger og spise oss gjennom hele Vågen og så blir det avslapping før vi reiser til hytta i morgen tidlig. Skal bli deilig å komme seg litt bort for noen dager nå. Håper bare at været skal fortsette å være bra nå :)

Gooood helg girlies :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur på hytta, Limbo.

Det blir jo midt i blinken med tanke på EL, det :danse:

Håper dere får ei fin helg med masse godt vær og hygge!!

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har hatt en absolutt deilig helg på hytta og i går var min nest siste fridag på en mandag.

Fredag:

Var på Gla Maten i sentrum i 3 timer og bare spiste oss gjennom hele vågen. Var deilig. Siden satt vi på terrassen og nøt det nydelige sommerværet.

Lørdag:

Reiste inn til hytta som ligger helt ved sjøen. Er ikke helt feil å si at jeg slikka sol hele dagen og frøken ivrig satt også på terrassen og lekte en hel haug. Vi grillet laks på kvelden, koste oss med ei flaske rødvin og bare slappet godt av. Det er jammen rekreasjon det gitt. Fikk også bada på lørdagen - årets første sommerbad. Måtte vente til siste dagen i Juli der ja.

Søndag:

Våkna i 7 tiden og laget oss en god frokost. Mannen fisket og vi koste oss litt i hagen. Etter frøknas hvil reiste vi til en innsjø der modern og frøkna fikk bade litt. Helt skjønt var det. Så vi reiste jo ikke hjem før på kveldinga.

I går var vi hele dagen på stranda. Hadde med oss engangs grill og skiver og bare var masse ute i vann og på stranda for å leke i sanden da.

M.A.O. en super duper helg :wink: Ellers er jeg på dag 16 i min syklus så nå får vi se hva som skjer videre. Tviler vel sterkt på at vi har truffet, men prøvinga er jo kos da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om om du har hatt en super-duper helg!

Nå er det bare den kjedeligste og lengste delen av syklusen igjen på deg.... Blæh.

Jeg er sånn omtrent på el-tider i disse dager, så her er det aktivitet...

Blir spennende å se hva som skjer denne måneden for begge to!

Her er det bare å krysse alt vi har, bortsett fra beina... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Takk for hilsen Siam og Lilly!

Var supereffektiv igjen i går med husarbeid. Vel fikk klippa gresset og va skikkelig svett og trøtt. La meg klokka 22 i går da var jeg klar for senga. Mannen kom ikke ramlende inn dørene før i 4 tia i morges. Sånn går det når dem fester med kolleger som skal slutte :ler: Så i senga når vi gikk i morges var en mann med slight hangover :perebrus:

Dagen i dag blir sikkert veldig rolig, men har ennå ikke fått kjøpt en bursdagsgave til mannen så tenkte at jeg skulle gå innom byen i lunchen og se om jeg fant noe. Han fyller året på søndag :kul:

Ellers intet nytt å fortelle om her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:ler: ja jeg er jammen meg i dustemodus for tiden Edea :ler: tvinner litt tommeltotter nå kan man vel si, men heldigvis har jeg litt andre ting å konsentrere meg om for tiden :wink: takk for hilsen forresten 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, stikker innom for å smuglese litt

Hørtes ut som du hadde hatt en kjempefin helg.

Håper det klaffer for dere snart :)

Her får du en :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...