Gå til innhold

Limbo's kommende Svangerskapsdagbok

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Takk for hilsen Sandra :) Det hadde ikke vært så ille om det klaffet snart, men som tidligere nevnt ikke noe press her i gården.

I går bare sløva jeg hjemme og slappet av med ei god b bok. Vel god og god. Er disse gode gammeldagse kjærleiksromanene, men ærlig talt gidder ikke å lese noe annet i den trykkende varmen vi har hatt her i Stavanger nå det siste døgnet.

Snuppa sovna momentant i går kveld og snorka seg gjennom hele natta. I morges våkna hun og lå å koste med bamsen sin en time før hun ville opp. Snakk om å nyte dagene da.

Planer for helga er:

Fredag:

Stort familie arrangement på jobben i forbindelse med Tall Ships i Stavanger. Alle skal samles nede på kai området ved kontorene og der blir det masse underholdning, hoppeslott, konkurranser, god mat og sosisal omgang med kolleger. Har regnet ut at det blir mellom 400-500 mann som har meldt seg på.

Lørdag:

Siden været skal være så flott skal vi absolutt ta ut til en av jærstrendene og bare slikke sol og nyte strandlivet. Må nok springe etter vesla hele tiden, men det er jo en del av livet det når man har en liten som elsker vann og helst kunne tenke seg å sitte der hele tiden. På kvelden tar vi nok alle en tur inn til Stavanger for å se på de flotte seilskutene som ligger til kai.

Søndag:

Har vel ingen umiddelbare planer, men om været blir bra så blir det nok tur til stranda og kanskje besøke noen venner som har kjøpt seg nytt hus. Den dagen tar vi som det kommer.

Så det blir full fres denne helga også. Det er først rolig neste helg og så helga etterpå skal jeg i utdrikkingslag og da blir det hæla i taket :) Tror ikke jeg skal legge ut detaljer her inne i tilfellet bruden snoker litt her inne i jakten på bryllupsstoff, man vet jo aldri.

Er forresten også på dag 18 i syklusen min :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå har det vært såpass lenge siden jeg skrev her at det er på tide med en liten oppdatering. Vel jeg testa positivt 16 August, men dagen etterpå begynte jeg å fossblø. Ergo jeg mista veldig tidlig. Ganske trist egentlig, men fra før av er ikke jeg typen som gleder meg før det er gått en god stund og det hadde ikke helt satt seg hos oss.

Så nå sitter jeg her og blør ennå. Smertene har absolutt avtatt og egentlig bør vi venter til i hvertfall en mens er overstått og så prøve igjen. Skal jo snart til Syden om en knapp mnd og vi får satse på at kanskje det blir et nytt sommerbarn ut av det.

I morgen skal jeg i utdrikkingslag og det blir deilig å få litt andre ting å tenke på enn bare baby da. Så i kveld skal jeg gjøre litt shopping for å bli litt glamorøs :ler:

Snuppa begynte i barnehage i går og i dag har hun vært alene i ca 4 timer. Sover gjør hun også der etter siste nytt fra Barnehagen så nå får vi se hvordan det går fremover.

Takk for hilsen Edea og beklager at jeg ikke har vært særlig innom. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre, Limbo. Jeg spår at det går bedre neste gang.

Nå får du bare glede deg masse til du skal til Syden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tusen takk for hilsner jenter :klem: Kroppen har rensa ut nå ser det ut som, blør ikke fullt så mye lenger. Jupp håper at det snart blir vår tur nå :wink:

Ellers har jeg hatt en super helg og nå ser jeg fram til ferie om knappe 3 uker til :) Så om det blir så mye aktivitet her inne det spørs vel det nå :wink: Kommer sterkt tilbake uansett.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da var jeg påan igjen :D Har ikke vært særlig aktiv her inne, men det har sine naturlige årsaker det da. + vi prøver å vente litt med prøvinga igjen. Satser på 2 vanlige sykluser med mens nå.

Formen er på topp kan man vel si. Var litt pjusk med en gang, men nå er jeg i mitt gamle vante jeg.

Nå er det kun 1 uke igjen med jobbing og så er det ferie i nesten to uker. Mallorca here we come :) Det skal bli deilig med sol og varme nå etter alt det regnværet vi har hatt i Stavanger.

Ellers så er snuppa begynt i Barnehage og det ser ut til å gå riktig så bra nå.

Tusen takk for hilsen Edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallorca høres kjempedigg ut, Limbo.

Jeg skulle gitt mye for litt syden, sol og varme nå!!!

Dere får kose dere max!! :tommelsmil:

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Wow 1 mnd sidenjeg var her nå :o Takk for siste hilsen Edea! Har ennå pausen vår, men det hindrer ikke meg i å lese det meste som er på nett og i blader og bøker om Graviditet :Nikke: Skal man forberede seg så skal man forberede seg.

Hadde det forøvrig deilig på Mallorca og det var helt fantastisk flott. Snuppelure storkoste seg i vannet og ellers og hadde det bare så flott og flyturen ned gikk helt supert. Kunne ikke gått bedre for hun satt på fanget hele tiden og bare koste seg og flørta med gutta som satt rundt oss. Det var hele 16 små på flyturen ned til Mallorca og de var under 2 år og på hjemveien var det 18 små under 2 :hakeslepp: Men det virket som det gikk bra med alle.

Så har vi også alle vært sjuke sist uke og lå strekk ut, men nå er det tilbake til hverdagen.

Vesla har vært på første overnattingsbesøk og vi var i bryllup og var skikkelige Kjærester hele helga bare oss to. Skjønt er det også. Planlegger nå en liten week-end tur nærmere jul :hjerte: pleier kjærligheten nå.

Vel ikke så mye nytt ellers. Venter på 2 mens periode nå og skal ha en 3 før vi starter prøvinga igjen rundt juletider. Krysser fingrene for at det sitter denne gangen i 9 mnd :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Wow så var det allrede Oktober og det er litt over 2 mnd til vi skal begynne å prøve aktivt igjen. Formen er faktisk veldig bra og kanskje jeg snart kan begynne å få en tilnærmet normal syklus. Det er ikke mange dagene variasjonen er heller.

Ellers så er jeg i skikkelig shoppe humør for tida. Har kjøpt en del bilder til å ha på veggen hjemme og nå skal jeg gå til innkjøp av sko skap, noen hyller og flere bilder til soverommet :) Tror mannen blir litt fortvila over det.

Vesla har ellers ikke vært i så god form i det siste. Den siste jekselen er på vei opp og denne er mer smertefull enn alle de 11 andre tennene hun har fått til sammen. Så nå er det masse gråting og trøsting + hun vil ikke spise særlig så det blir kald grøt og frukt pure hun spiser. Klarer ikke varm mat. Så det skal jammen meg ikke være enkelt heller.

Vel det var en liten oppdatering fra det Limboske hjem :sjarmor:

Takk for hilsen Siam og Wit :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet alt om vonde jeksler ja :-?

Ida sliter litt med tann nr 9 og 10..... Håper det retter seg. Slapp masse av i tiden før ny prøving, så er kroppen på topp og alt går kjemperaskt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noe skjedd, som var litt utenom planen?

Jeg så deg på SM...

Håper du er begeistret, og at det ikke gjør så mye at spiren dukket opp før jul... :wink:

Kanskje det var Mallorca som gjorde susen? :ler:

Hvis jeg tabber meg ut nå, så si ifra!

Men Limbo er vel deg, uansett sted? :sjenert:

Og hvis det virkelig er deg; Gratulerer! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lillen: Jupp jeg testa positivt (skikkelig sterk positiv test) her på torsdag :wink: Så foreløpig er jeg gravid og har ca termin 25 Juni 2005. Det blir forhåpentligvis et nytt junibarn på oss. Er jo redd for å miste igjen da, men om det ikke går så var det desverre ikke liv laga.

Wish me luck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God morgen og juhuuuuu

I dag er jeg 4+4. Joda er jo gravid da og det føles rart. Tok den siste CB testen i går og wow den loddrette streken er jo knallblå da :) Så vi er gravide om enn ikke litt nervøse for at det kan gå galt igjen.

Symptom: Er bare trett og vel konstant sulten hele tiden. I forrige svangerskap fikk jeg ikke særlig med symptomer så jeg er forberedt på det samme denne gangen også selv om jeg gjerne skulle hatt det. Da vet jeg i hvertfall at det er liv der inne.

Jeg har ikke klart å sove på magen heller og det har jeg ikke klart siden 4 dager før den positive testen. Er nok fordi magen er litt oppblåst. Husker det samme fra sist gang.

Så nå skal jeg forhåpentligvis bare nyte svangeskapet som jeg håper går veldig bra denne gangen :vinke:

Lillen: takk for hilsen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...