Gå til innhold

Limbo's kommende Svangerskapsdagbok

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Her har jeg ikke vært innom før !

Lykke til med prøvingen på nr 2!

Hvor gammel er prinsessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei Cappo og takk for hilsen!

Prinsessa mi er 13 mnd gammel - verdens beste lille jente etter mammas synspunkt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fyyyyyy søren! Det ser jammen meg ut som tanta er på besøk allerede :evil: Har kjent murringer i hele dag og nå i kveld så er det lys lys rød utflod....jaja da var løpet kjørt for denne gang.

Da får vi kjøre på neste mnd da :hoho: Skal se at det blir nok en ny Junibaby på meg igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, æsj til tanta! :evil:

Men, juni babyer er jo ikke å forakte :wink:

Kos dere med prøvinga!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med besøket da :evil:

Men vår og sommerbarn er så søte :) .... (akkurat som det har noe å si....hihi :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Blør ingenting ennå da :roll: men jeg kjenner murringene ennå :-? irriterende. Humøret er akkurat som det skal være på denne tida :evil:

:wink: men som mannen sier - jeg har alltid PMS to uker i forveien jeg :) Etter planen skal jeg ha mens om ca 9 dager da.

Takk for hilsen forresten Murmeldyret og Cappo :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:evil: Æsj, dumme :kjempesinna:

Mener å huske at vi var omtrent like langt i syklusen, men der var du raskere enn meg, gitt.

Jeg kan vel kanskje vente tanta når som helst selv?

Litt rart med første syklus etter piller, aner ikke hvordan kroppen er akkurat nå.

Men kan det være festeblødninger du har fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det hadde vært kul om det var festeblødninger Siam - men jeg tviler vel sterkt på det. Tror ikke vi traff eggløsning denne gangen for mannen har jo nesten ikke vært hjemme - har jo kun fått kost oss 2 ganger i løpet av denne syklusen :hoho:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri... naturen har en vannvittig måte å få ting gjort på.... :ler:

Krysser fortsatt fingrene for at det går bra denne pp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm ikke noe tegn til tanta ennå - hadde litt lys rød utflod igjen i går - det er så lyst at det grenser på lett rosa :ler: rart hvor detaljerte man kan bli her inne.

Vel over til litt andre ting. Planer for helga er:

Fredag:

Vaske og rydde dag :tunge1:

Lørdag:

Kjøpe bursdagsgaver

Rydde litt i hagen

Vi skal ut å spise på Flor og Fjære - fantastisk sted her i Rogaland http://www.florogfjare.no/

Det gleder jeg meg til i hvertfall!

Søndag:

Skal i bursdagsselskap til svigermor og da skal vi også kose oss på hytta nede ved sjøkanten :)

En deilig helg med andre ord :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne avsløres detaljer man ALDRI hadde trodd man skulle si høyt :tunge1: Greit at alle er i samme bås.

Høres ut som en veldig deilig helg. Håper du koser deg masse :Nikke:

Helgeklem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp Limbo!

Velkommen som dagbokskriver (igjen - etter å dømme fra de andre innleggene!)

Krysser fingre for at det var en festeblødning du hadde...

:tommelsmil:

Hilsen

tyttebæret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei og hopp!

Takk for hilsen tyttebær. Joda denne damen har vært Dagbokskriver her før - skrev også Gravid dagbok gjennom hele svangerskapet frem til jeg fødte i fjor da.

Vel her har nå jeg begynt å blø da, men jeg er slett ikke lei meg. Hvordan kan jeg bli det når jeg tross alt har vært så enormt heldig med å få ei skjønn datter da :)

Neida her tar vi det nå bare sånn som det kommer. Det klaffer når det klaffer :wink: Men jeg har nå sagt til mannen at etter denne syklusen så skal han stå parat annen hver dag :ler:

Helga har vært helt fantastisk og i dag har vi hatt nydelig vær her i vest - absolutt skjønt - har til og med fått litt farge.

Skulle klippe hekken da, men klarte å klippe over ledningen :oops: andre gangen det har skjedd - sist kjørte jeg over ledningen med plenklipperen. Så i morgen bærer det ut til butikken for å kjøpe ny ledning slik at jeg kan fullføre verket mitt :ler:

Ellers ikke så mye som skjer her da - nå får jeg bare se hva som skjer fremover. Har fri i morgen og skal tilbringe den med vesla som går for fullt nå - hun er så flink og gjett om mammen er stolt da :Nikke:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Du har så rett så rett Mayamor :klem: I går var jeg bare supereffektiv. Klippa hekken og buskene ute ca klokka 10, klippa plenen, luka i bed, vaska baderom, laget middag og fikk handlet + jeg fikk lekt masse med jenta mi :wink: Deilig med en fridag i uka og denne gangen fikk vi jo det flotte været også :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker Siam!

Har hatt en ganske okay uke egenlig selv om jeg blør som bare fy. Dersom antallet dager med tanta varer så skal jeg være ferdig på søndag - da er det gått 7 dager siden første mens dag :roll:

Har hatt det ganske travelt egentlig på jobb, men nå er det heldigvis langhelg.

Har også fått tid til å lage om hjemmesiden vår. Her står alt fra Svangerskapet, Fødselen og vesla har sin egen side også med Dagbok for hver mnd.

Er litt stolt av meg selv da :oops:

Her er hjemmesida vår uansett: http://home.no.net/waraas

Gooood helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Limbo!

Lykke til med prøvingen fremover. Er i full gang med prøving selv, og håper det klaffer snart.

Koselig hjemmeside, forresten!

:danse: fra 'Lilly'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...