Gå til innhold

Snoke på mamma i mamma sine Facebook meldinger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Regner med at samtlige her som har ropt fysj og skam hadde tatt en kikk selv om de så det TS så. Selv om de kommer til å nekte på det nå når jeg skriver dette. ;)

Du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal sjekke, og si det til faren din egentlig. Han har rett til å vite om det.



Anonymous poster hash: 4075b...2d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du vil føle deg særlig bra hvis du fordyper deg i din mors pm. Ikke fordi du nødvendigvis finner noe der som knekker deg, men fordi det uansett kan vekke følelser som kan påvirke forholdet mellom moren din og deg unødvendig negativt. Dessuten er det litt uverdig å grafse i andres privatliv.

Før du gir etter for fristelsen, synes jeg du skal gi deg selv tid til å tenke deg om. Og hvis moren og faren din fortsatt lever sammen, kan du jo si til moren din at du bare tilfeldig så meldingen fra ham, men at du ikke har sett noe mer enn den, og nå lurer du på hva som skjer.



Anonymous poster hash: 96885...72f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Jeg har tilgang på absolutt alt som tilhører min mor på nett. Alt fra bank til mailkonto. Og jeg er aldri inne der bortsett fra de gangene hun ber meg om det for å få hjelp til noe. Det kalles tillit, noe som tydeligvis er utgått på dato i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilgang på absolutt alt som tilhører min mor på nett. Alt fra bank til mailkonto. Og jeg er aldri inne der bortsett fra de gangene hun ber meg om det for å få hjelp til noe. Det kalles tillit, noe som tydeligvis er utgått på dato i disse dager.

Ja, jeg ville aldri gravd etter mer informasjon enn jeg var gitt tillit til å ha.

Heller ikke da jeg var 16 år.

Flere her påstår at nysgjerrighet vil ta overhånd for oss alle, og det er jeg sterkt uenig i.

Jeg har mer respekt for andres privatliv ene jeg er nysgjerrig.

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- og i gjengjeld er det helt greit at mamma'n din leter opp og leser dagboken din.

Noen av oss har ingen interesse av å bade i andres eventuelle jucy detaljer fra privatlivet, - vi har et eget liv.

Og etter at moren har lest dagboken bør hun legge ut innholdet her, med navn og bilde. :jolie:

Anonymous poster hash: b1b4b...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt uakseptabelt å snoke i andres private meldinger.



Anonymous poster hash: b2f0e...562
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...