Gå til innhold

Snoke på mamma i mamma sine Facebook meldinger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, eller om jeg burde gjøre noe i det hele tatt. Lillesøster og jeg kan passordet til mamma sin facebook, mamma vet også at vi kan det, og har ikke sagt noe i mot det. I går satt jeg ved siden av henne mens vi begge satt på Facebook på telefonen. Hun skulle sende meg noen bilder, men da jeg lener meg over for å de om hun sender de riktige, skjuler hun skjermen for meg og sier at hun kan finne se selv. Mistenksom som jeg er logget jeg i dag inn på mammas Facebook og trykket på meldingene. Til min store overraskelse fikk jeg se at hun hadde chatter med en mann hvor han mannen hadde sendt masse hjerter, kyssetegn osv. Det jeg nå lurer på er om jeg skal sjekke hele chat-loggen, klarer ikke å la være å irritere meg over at jeg ikke kan lese mer. Får sjeldent dårlig samvittighet, men dette plager meg så utrolig mye. Burde jeg gjøre det eller ikke?

Jente 16år

Anonymous poster hash: 953f1...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det skal du ikke. Det er din mors private meldinger som du ikke har noe med. Du hadde garantert ikke likt at hun snoket i dine private meldinger.

Anonymous poster hash: 4025f...fff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Fysj og fy skam !! Du skal ikke snoke i mamma'n din sine private affærer. Det er så lavmål som det går ann !

Hvis du absolutt må vite noe får du snakke med henne om det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at samtlige her som har ropt fysj og skam hadde tatt en kikk selv om de så det TS så. Selv om de kommer til å nekte på det nå når jeg skriver dette. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jo det er rart at moren gir passordet til en jentunge som ikke har lært seg hva ordet privatliv betyr ennå.

Det blir som å kaste en tøffel ned til en valp og tro den ikke biter den i stykker.



Anonymous poster hash: 2a88c...90a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at samtlige her som har ropt fysj og skam hadde tatt en kikk selv om de så det TS så. Selv om de kommer til å nekte på det nå når jeg skriver dette. ;)

Men det stemmer jo ikke. Ihvertfall ikke for meg. Hvilken glede skulle jeg hatt av å juge på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det stemmer jo ikke. Ihvertfall ikke for meg. Hvilken glede skulle jeg hatt av å juge på dette?

Etter det TS sier så er det åpenbart at hun har den samme mentaliteten rundt dette som vi andre normale som mener at det er en uting å snoke, men jeg trur saken blir en annen når man får misstanker rundt sin egen far eller mor som er/kan være utro, eller som kanskje er i ferd med å bli det av respekt mot den det kanskje går ut over. Det er jo kjipt å gå rundt med en slik følelse, og man håper jo at man kan løse dette ved å ta en liten kikk, kanskje det kun er ei søster eller bror eller hva som helst som forklarer at det er greit med hjerter og den slags som hun så.

Altså jeg er enig med deg. Man skal ikke snoke, men jeg trur de fleste av oss hadde falt for fristelsen til å gjøre det samme som TS tenker over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun sammen med faren din? Om ikke så holder du deg langt unna meldingene, hvem vill se slike meldinger fra moren sin?! Om hun er med faren din holder det å si til henne att du så hjertene hun sendte å si att om hun er utro så er du veldig skuffet. Krev att hun innrømmer det til faren din eller si ifra til han selv om hun nekter. Uansett ødelegger du nok forholdet mellom dere om du ser grisete meldinger

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun sammen med faren din? Om ikke så holder du deg langt unna meldingene, hvem vill se slike meldinger fra moren sin?! Om hun er med faren din holder det å si til henne att du så hjertene hun sendte å si att om hun er utro så er du veldig skuffet. Krev att hun innrømmer det til faren din eller si ifra til han selv om hun nekter. Uansett ødelegger du nok forholdet mellom dere om du ser grisete meldinger

Akkurat som jeg skulle sagt det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være politisk ukorrekt og si ja ! ! !

Mammaen din har en romanse med en fyr. Det er jucy info !

Tilfredstil nysgjerrigheten din. Det kan bli både pinlig og gøy.

Og alle dere som sier nei, skam deg, det er privat osv... vær nå ærlig. Dere trenger ikke si det her inne, men mange av dere har snoket på andre og gravd nesen deres ned i ting som dere ikke hadde noe med. Flere av dere ville sjekket om dere hadde muligheten.



Anonymous poster hash: a9617...12d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Skal være politisk ukorrekt og si ja ! ! !

Mammaen din har en romanse med en fyr. Det er jucy info !

Tilfredstil nysgjerrigheten din. Det kan bli både pinlig og gøy.

Og alle dere som sier nei, skam deg, det er privat osv... vær nå ærlig. Dere trenger ikke si det her inne, men mange av dere har snoket på andre og gravd nesen deres ned i ting som dere ikke hadde noe med. Flere av dere ville sjekket om dere hadde muligheten.

Anonymous poster hash: a9617...12d

- og i gjengjeld er det helt greit at mamma'n din leter opp og leser dagboken din.

Noen av oss har ingen interesse av å bade i andres eventuelle jucy detaljer fra privatlivet, - vi har et eget liv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at samtlige her som har ropt fysj og skam hadde tatt en kikk selv om de så det TS så. Selv om de kommer til å nekte på det nå når jeg skriver dette. ;)

Ja, det er jeg ikke i tvil om :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at samtlige her som har ropt fysj og skam hadde tatt en kikk selv om de så det TS så. Selv om de kommer til å nekte på det nå når jeg skriver dette. ;)

Ja, du tror så mye rart du.

Anonymous poster hash: 46828...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du vært min datter hadde tilitsforholdet vårt vært brutt for MEGET lang tid. Det er mulig at moren din har en liten flørt (eller et forhold) MEN det er en sak mellom din MOR OG FAR (hvis de fortsatt er sammen)

En liten facebookflørt med f.eks. en gammel skolekompis kan være helt uskyldig. Det kan være en som skriver at hun er like vakker som i ungdommen og utvikle seg til en liten "hjerteprat". For en uskyldig 16 åring kan det virke som noe helt annet. Drar du det videre og snakker med din far, kan du faktisk ødelegge et ekteskap. Så skjerp deg jente!!! Hold deg unna mors private ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Nei,du skal ikke snoke i din mors private meldinger!

Og dere her som tror det er noe "alle"ville gjort,tar grundig feil! Kanskje dere er veldig unge,men ingen unnskyldning.

En gjør bare ikke sånt.

Lær dere litt om respekt.

Og har dere ikke nok med dere selv,så få dere en mer spennende liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...