Glossy Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #281 Del Skrevet 19. desember 2004 HEIA NORGE!!! HEIA NORGE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #282 Del Skrevet 19. desember 2004 Tusen takk for koselig hilsen Trulselinemor. Ja no er kampen over og den var super spennende. Har vært på jobb og kom rett hjem for å se kampen. Så i dag har jeg fått gjort fint lite. Men greit det og, får redde inn kvelden med å pakke inn litt gaver. Har en del igjen der ja... I morgen er det jobb igjen, men snakket med sjefen i dag som mente at jeg sikkert kunne få fri lille julaften fordi det var så lite folk alikevell. Det var jo litt deilg da. Har liksom en koselig tradisjon med å være hos mor å pynte juletre den kvelden. Så jeg håper det går i orden! Tenk det er jammen ikke lenge igjen til jul nå!! Begynner for alvor å glede meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. desember 2004 #283 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei snuppa! Litt hektisk helg så jeg har ikke fått lest og skrevet så mye! De posene kjøpte jeg på hobbybutikken på Lagunen!Spurte om de hadde også fant de i en eske! Blanke med gull "dotter" på! Har kjøpt tidligere på Nordby! Nå må jeg ta en hylende Martine - hun sliter litt med mageknip i dag! fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 21. desember 2004 #284 Del Skrevet 21. desember 2004 Reiser heim til mor og far for å feire jul idag, så eg vil berre stikke innom for å ønske deg ei god jul. Håpar du får fri lillejulaft, og får vere med å pynte juletre. God jul!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #285 Del Skrevet 22. desember 2004 Joda Emma3 jeg har fått fri lille julaften!! JIPPI!! Det er utrolig deilig. Så da skal jeg opp til mor å hjelpe med å pynte tre, spise god ma¨t og se på Hovmesteren og Grevinnen. Er liksom sånn standar ting som vil gjør. Kjempe koselig. Var hos mor i går og for å hjelpe med bakingen. Så da laget vi krumkaker, pepperkaker og pepperkakehus. Kjempe koselig når vi alle er samlet om å gjøre det. Blir med en gang gøy å lage ting da. Eller er jeg i dag ferdig med ALLE gavene mine og aller er innpakket og klare til den store dagen. Veldig deilig å være ferdig med det hele. Til og med julesokken til mannen er ferdig. Gleder meg SÅ mye til julaften. (mannen skal ut å kjøpe gave til meg i dag og det gjør meg jo ikke mindre spent! ) Har også fått alle klærene som hun som var i England har kjøpt til meg. Det var så masse søte ting!! Gleder meg stort til å bruke de allerede!! Det var forrskjellige størrelser så jeg har litt og litt fremover, og det er jo veldig gøy. Har også fått julegave til nurket som skal ligge under treet. Kjempe søtt!!! I morgen skal jeg på julelunch på jobben og det kan bli koselig. Skal møtes for mat og ønske alle en god jul. Blir vel ikke så lenge der for dagen i morgen blir hektisk, men koselig å titte innom en tur. Vil med det samme ønske dere alle en riktig god jul og et godt nytt år. Rekker nok ikke inn her før julaften, men stikker innom i romjulen! Kos dere masse!!! STOR KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #286 Del Skrevet 22. desember 2004 Nå må du ha en riktig god jul, Glossy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #287 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Glossy!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #288 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. desember 2004 #289 Del Skrevet 23. desember 2004 Innom for å ønske deg en riktig fin jul! Håper du får tid til å slappe av litt også :-) Juleklem fra Juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2004 #290 Del Skrevet 23. desember 2004 EN KJEMPEFIN JUL ØNSKES DEG GLOSSY JAMMEN BLIR DET SPENNENDE Å FØLGE DAGBOKA DI TIL NESTE ÅR!!!PASS GODT PÅ MAGEN OG KOS DEG STOR KLEM FRA CHARMINA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. desember 2004 #291 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. desember 2004 #292 Del Skrevet 26. desember 2004 :nissekone: God jul ...til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #293 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei igjen!! Tusen takk for mange julehilsner. Jeg har hatt en super jul så langt. Julaften våknet jeg til skikkelig hvis jul og julesokken var full av snop. Helt topp!! Så ble det tv titting og snop spising før besøks pliktene kallte. Julaften ble i år feiret hos min mor sammen med mine søskenog min mormor. Kjempe koselig. Fikk mye fint, og mye av det jeg hadde ønsket meg. Av mannen fikk jeg kjempe fin jakke. Ellers har dagene gått med til avslapping, spising og masse kos. I dag har jeg vært på jobb og det har vært travelt. Er mye plaget med halsbrann for tiden og det er et ork. Uansett hva jeg gjør så kommer den snikende. Etter jobb reiste vi litt rundt for å sjekke litt salg. Det gjorde vi jo helt rett i da vi kom hjem igjen med å ha kjøpt ny sofa og nytt bord. Helt topp! Tingene får vi hjem kjørt i morgen. Stor gleder meg. På torsdag skal jeg til lege igjen og det blir spennende. Tror alt er bra med den lille fordi det er et veldig aktivitets nivå her nede. Koselig det, men litt irriterende av og til Noen som har forslag til hva jeg gjør med halsbrann?? Melk og nyco er gammelt nytt og det hjelper lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #294 Del Skrevet 29. desember 2004 I går var vi ute å shoppet inn resten av tingene som vi trenger. Kjøpte vippe stol, badebalje, laken og flere små ting som er nyttige. Har også kjøpt bitte små kler hengere til kjolene. De er så utrolig søte! Så nå henger kjolene på rad og rekke i skapet. Smiler hver gang jeg ser de. Hun fikk masse gaver til jul så jeg hadde nesten problemer med å plassere de Så nå er alt klart. Den lille prinsessen kan bare komme. Klart, det er en fordel om hun blir her inne en stund til, men alle tingene er på plass om hun finner på noe annet. I morgen er det lege igjen. Kjenner på kroppen at jeg har lagt på meg litt mer siden sist. Føler meg tung i kroppen. Alt er liksom tyngre nå som jeg er blitt så stor. I tillegg er halsbrannen er problem, må høre meg legen om han har noen vidunderkur. Føler at jeg ikke kan spise/drikke noe uten at det kommer fort. Går ut i fra at alt står bra til med både meg og den lille. Hun er iallefall veldig aktiv for tiden. koselig det :-) Nå er jeg jo kommet så langt at jeg skal til lege hver annen uke for sjekk. Så det er ikke mer en 14 dager til jeg skal til jordmor igjen. er jo litt ofte da siden alt er bra med meg, men greit å gå til jordmor å få snakket litt om alt som skal skje. Kan jo ikke si at jeg stor gleder meg til å ligge der å presse. Gleder meg mest til det er ferdig og jeg ENDELIG kan få se hvordan den lille ser ut. Er kjempe spent på det! Nå er det heller ikke lenge til min søster kommer hjem fra det store utland hvor hun har oppholdt seg i mange mnd nå. Hun har jo ikke sett magen engang Stor gleder meg til at hun kommer hjem og at vi får nyte den siste tiden sammen. Men det er enda 14 dager igjen til det så her er det bare å smøre seg med tolmodighet. Har fått den nye sofaen på plass og ryddet litt her så nå er det jo koselig her hos meg. Får gå å sitte litt i den og få med meg siste nytt på tv! Ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. desember 2004 #295 Del Skrevet 29. desember 2004 Grattis med nye møbler - alltid kjekt med litt forandring! Kan godt tenke meg at du smiler ved synet av alle de små søte kjolene ja! Selv har vi kjøpt og fått flere til Martine selv om Charminamannen mobber litt og sier at jenter må nå kunne gå før de får kjole på Og at du gleder deg til å se den lille prinsessen deres forstår jeg godt!Når svangerskapet går mot slutten begynner man å lengte noe veldig Her får vi lite søvn for tiden,tror vi må begynne å bli litt tøffere og tåle at hun griner litt lenger om kvelden før vi iler til og tar henne opp.......................men så er det liksom så trøstesløs gråting på henne da Men uten søvn blir jeg veldig sliten kjenner jeg! Ellers var det ikke lenge vi fikk beholde vinteren gitt Nå regner det så det holder ute!Sukk! HA en fin romjul! fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. desember 2004 #296 Del Skrevet 29. desember 2004 Mot halsbrann skal jo Gaviscon hjelpe fåes flytende og som tbl! Tror det er sånn det skrives! Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #297 Del Skrevet 30. desember 2004 I dag var jeg hos lege igjen. Alt stod bra til med mor og barn. De var spor etter eggehvite i urinen, men de sa det ikke var noe å bry seg om. Jeg ble litt stressa da, men de vet vel hva de snakker om. Ellers hadde jeg gått opp et kilo siden sist og tulla hadde lagt seg med hode ned. Så da er det bare å vente til hun vil komme på besøk. Håper vel egentlig at det er en stund til enda Fikk anbefalt noe halsbrann greier hos legen som jeg var å kjøpte. Ellers så anbefallte svigermor Titralac. det er tygge tabeletter. Er ikke så begeistret for tygge tab, men disse var greie. De smakte som fluor tab og var "god" på smak. Så de har hjelpt meg i dag iallefall. Håper bare de fortsetter å virke. Fikk videre 50 % sykemelding pga bekkenet mitt og det er bra. Kjenner at ting blir tyngre og tyngre. Så godt med litt avlastning. Stor koser meg i den "nye" stuen min for tiden! Kjekt med litt forandring. Charmina; håper at Martine vil sove mer snart. Vet hvordan det er med lite søvn. Ikke mye gøy det nei! Hadde to små her i natt og de tok HELE sengen. Og i tillegg var oppe tidlig. er mega trøtt nå. Håper du får en fin nyttårsaften. Takk for det gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. desember 2004 #298 Del Skrevet 31. desember 2004 ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR GLOSSY Det har vært kjekt å følge deg i dagboka-og neste år blir det jo virkelig spennende! STOR fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. desember 2004 #299 Del Skrevet 31. desember 2004 ...takk for det gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 1. januar 2005 #300 Del Skrevet 1. januar 2005 Ønsker deg eit riktig godt nytt år og takk for det gamle. Håpar du hadde ei fin feiring inn det nye året. Stor klem frå Emma3 og familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg