Glossy Skrevet 26. november 2004 Forfatter #241 Del Skrevet 26. november 2004 Nå har heldigvis snøen regnet bort og sjangsen for å gå på ræva er liten!! Men tro meg at jeg har vært redd for dette. kommer jo aldri til å komme meg opp igjen jeg da-. Fikk brev i posten i dag fra CopyGene. De tilbyr iallefall å fryse den stamceller fra blod fra den avklipte navlestrengen. Dette fordi i fremditden kan barnet utnytte nye behhandlingsformer hvis det rammes av alvorlig sykdom. Noen flere som har fått dette??? Høres litt skummelt ut spør du meg. En kan gå inn på www.copygene.no å lese mer. Får se mer på det en dag, men høres litt rart ut. Nå er det helg igjen å jeg skal reise på besøk til min kusine. Kjempe koselig! Mannen skal og på tur så da er det kipt å sitte hjemme aleine en hel helg. Har godt av å aktivisere meg litt!! Ville bare ønske alle en super helg!!!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. november 2004 #242 Del Skrevet 26. november 2004 Super helg til deg også, Glossy. Håper du får det koselig hos din kusine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. november 2004 #243 Del Skrevet 26. november 2004 Ha en kjempefin helg hos kusinen din! Har hørt om det med celler fra navlesnoren men tror ikke det er så vanlig i Norge ennå nei! Også er det jo ganske kostbart å oppbevare! Men skjønner at noen gjør det særlig om det er mye kreft i familien! kos deg vennen! fra Charmina MARTINE 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 30. november 2004 #244 Del Skrevet 30. november 2004 Hvordan går det Glossy?? Håper du har hatt en fin helg hos kusinen din :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #245 Del Skrevet 2. desember 2004 Lenge siden sist nå... Sorry, har vært litt opptatt. Var på besøk hos min kusine og det var veldig koselig. vi fikk pratet mye og vi badet i "stamp" som de har i hagen. Ble litt for varmt for meg på slutten med det hjalp å gå opp av og til. Kjempe deilig etterpå i allefall! Da jeg kom hjem på søndagen ringte min mor og ville har meg med til Damnark. Så da resie jeg med henne og noen andre på båt tur over dammen. Kjempe koselig og jeg fikk handlet litt. Er for det meste ferdig med julegave handling så det ble mest handling til meg selv og mannen. Ikke hadde jeg så mye penger heller, men greit med en lufte tur. Blir nok sikkert ikke så mange av de fremover. I dag har jeg vært hos jordmor igjen. Er 28 uker i dag. Hun målte blodtrygg, mage, sjekker urin osv. Ja det vanlige. Jeg var fremdelse stor for å værte 28 uker på vei, men det trengte IKKE være baby som var stor. Han mente at alt stod bra til med den lille da hun lyttet. Koselig å høre. Jeg hadde og gått opp to kilo siden sist, men det engster meg ikke fordi da har jeg totalt bare gått opp 1 kilo fra utgangspunktet. Synes det er veldig bra jeg med tanke på at jeg er 6 mnd på vei. Er veldig plaget med tett nese, og det er konstant. Hun fortalt at noen gravide bare var slik og at det var lite en kunne gjøre. Men hun villle ha meg inn på kontroll igjen etter at jeg hadde vært hos lege neste gang for å ha ett oppsyn med det. Hun fortalte at det ikke var noe farlig, men greit å sjekke alikevell. Det er jo litt betryggende da. Ellers har jeg fått videre 50% sykemelding og jormor mente at det var en god ting. Jeg skulle ikke utfordre bekkenløsningen så 50% var bra hvis jeg følte jeg klarte det. Og det gjør jeg jo. Formen er veldig fin for tiden og det gjør ting lettere. Håper dere alle ha hatt en fin uke! Tusen takk for koselige hilsner! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. desember 2004 #246 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei Glossy Kjekt å lese at du var her igjen :-) Det der med tett nese hadde jeg også - følte nesten at jeg ikke fikk puste på slutten! Jo høyere og større magen ble jo værre følte jeg det! Ganske slitsomt ja! Kan hjelpe å bruke litt saltvann, men ikke så veldig mye.Problemet forsvinner liksom ikke! Martine har vært litt urolig i det siste så det har vært lite soving her! Men sånn er det vel vanlig å ha det med en baby i huset! Du får passe på å sove masse på forhånd Ha en fin dag i denne søte adventstid fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja da var det helg i igjen og julebord står for døren. Har vel helt ærlig ikke SÅ lyst å gå, men kipt å sitte hjemme og. Har vært en runde igjennom kleskapet i håp om å finne noe å ha på meg. Ikke det letteste, men har landet på et enkelt antrekk. Svart skjørt og en svart topp. så åynter jeg med skjerf, smykker og dill. Må vel være greit nok det, folk må jo forstå at vi gravide ikke har allverdens å velge imellom... Har nettopp hatt besøk av min svigerinne med 3 unger. alle gutter. Holdt på å bli gal jeg!! det er høyt og lav, skriker og skråler, griner og krangler. Ja i det hele tatt er barn. Veldig koselig at de kommer på besøk, men det er jammen deilig når de går igjen og Og i tillegg tenker vi på å få tre unger.... skrekk og gru Ja ja, får kjøre manen på julebord. I kveld er han invitert aleine og i morra er det sammen. Veldig greit spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #248 Del Skrevet 5. desember 2004 Ja da var denne helgen snart over og. Har hatt en deilig dag med masse av slappning. Nå har jeg kake i ovnen og skal se barne tv. synes det er koselig jeg. Var på julebord i går og det var veldig koselig. Masse god mat og drikke. Mannen var influensa dårlig så vi måtte ta en tidlig kveld, men det var like greit. Er ikke så festlig å sitte der når gjengen begynner å bli full. Da er det like greit å finne sengen. Og i allefall for meg som allrede på det tidspunktet hadde vondt i baken av all sittingen. I morgen er det jobb igjen. Tirsdag skal jeg og mor ut å se på barnevogn igjen. Er vel på tide å bestemme seg etter hvert. Synes det er greit å ha ting i hus i god tid! Ha en super søndagskveld alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. desember 2004 #249 Del Skrevet 5. desember 2004 Heihei! - Ser ut som at du har det fint! Det er bra! Velvel.. ville berre sei "hei", og det har eg jo gjort... - Me snakkast Glossy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #250 Del Skrevet 6. desember 2004 Fremdelse tett i nesen og nå har den begynnt å renne. Ikke mye stas. Halsen har begynnt å verke i dag, men håper på at det går over til i morgen. Kommer veske ut at puppene mine for tiden. Synes egentlig at det er litt ekkelt, men jeg må vel bare venne meg til det Må jo le og da Er så smått begynnt å bli lei nå, har så lyst å hilse på henne!! Men jeg får vel smøre meg med tolmodighet siden jeg ikke er kommet lenger enn 28+4 i dag. Er jo en stund igjen da.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 #251 Del Skrevet 7. desember 2004 Så fint at det var kjekt på julebord! Selv kommer jeg meg ikke på noe slikt i år nei - må nok bare være hjemme og ha puppen klar Lo da jeg leste om besøket ditt med de tre ungene - tror alle føler det slik jeg! Kjekt når de kommer og kjekt når de går!! Trøsten er at det er helt annerledes med egne barn - sikkert fordi vi kjenner de så godt og vet at de bare må være der :enig_animasjon: Det er jo kjekt at det er laget slik!!!!! Håper bekkenet ditt ikke blir værre - og anbefaler som sagt hun fysioterapauten på Minde som er spesialist på slikt! Ha en god natt og nyt at du kan sove om natten mens du kan (sier en trøtt mamma med våkenetter) fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 7. desember 2004 #252 Del Skrevet 7. desember 2004 Lenge siden jeg har tittet innom nå :oops: Bra at formen din er bra da så du får jobbet litt, sikkert ikke noe gøy å gå hjemme i 100% sykemelding Spennende da med vogn kjøp, må få oppdatering på hva valget faller på, du må hvertfall ha en kjempe koslig dag i dag sammen med din mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #253 Del Skrevet 7. desember 2004 Så mye for at den vonde halsen skulle gi seg. Har omtrent ikke sovet i natt og i dag har jeg vært sengeliggende hele dagen. Full i influensa! Ikke spesiellt festlig nei. Men jeg håper det går fort over. Charminia; så bilde av Martine i dag. Så utrolig søt... en herlig liten klump. Og jeg begynner allerede å kjenne på det å ikke få sove godt om natten. Siste ukene har vært et slit. Snur og vender på meg masse og i tillegg må på do. Kjedelig. Heldigvis har jeg mye fri så jeg kan ligge litt utover dagen. Tetra; skulle av å se på vogn i dag, men måtte utsette det pga infuensa. Håper vi får det til snart og da skal dere klart få info om hva vi velger. Er jo spennende dette her... Ja hvis vi klarer å bestemme oss da. Det har jo allerede tatt sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. desember 2004 #254 Del Skrevet 8. desember 2004 GOD BEDRING VENNEN Håper du kommer deg fort! Trenger liksom ikke dette på toppen av bekkenplager og alt! Stor klem fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. desember 2004 #255 Del Skrevet 8. desember 2004 Innom med en liten førjulsklem :klem2: Det kommer litt væske ut av puppene mine også, plutselig begynner de å klø og så blir det litt hvitt belegg der..Merkelig greier i grunn! Men godt å se vi er flere :-) Håper du har det bra! God klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #256 Del Skrevet 9. desember 2004 Tusen takk for koselig hilsner.... I går var en lang da. Reiste ut med min far for å hjelpe han med julegave innkjøp, og i håp om at formen min var blitt så mye bedre. Der tok jeg jo helt feil. Så jeg måtte pent reise hjem igjen å finne sengen. Og der ble jeg i hele går. Helt ut. Men i natt har jeg hatt en bedre natt og tror jeg er på beina igjen. skal på jobb i 5 timer i dag og prøver å klare det. Mannen er bare så utrolig skjønn!!! :kysse: Han har laget en alternativ julekalender til meg i år og her om dagen fikk jeg "vaskefri" hele uken. Så da trenger jeg ikke gjøre noe i huset. Han fikser det meste. I tillegg har jeg vært syk og han er SÅ flink å pleie med meg. Han vasker kler. henger det opp, legger sammen, lager middat, henter ting til meg, kommer med te på sengen til meg osv. Så utrolig søt!! Dette er ikke noe jeg er bortskjemt med til vanlig så da varmer det ekstra!! På fredag skal jeg får romantisk middag for to... Er spent på hva han skal lage... Får finne sengen litt til før jeg skal på jobb!! Ha en fin dag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #257 Del Skrevet 10. desember 2004 ja så sitter jeg her igjen da. Har vært våken i over to timer nå. Bare hoster og hoster. Lite kjekt. Prøver å få i meg litt varmt å drikke, og håper jeg kan får sove litt mer. Har ikke for vane å stå opp så tidlig så jeg er langt i fra uthvilt. Måtte pent gå hjem fra jobben i går da sjefen mente jeg hostet for mye til å være på jobb. Var helt skutt i tillegg så det gjorde jeg mer en frivillig. Skulle på jobb i dag og, men det har en annen tatt vakten min. Heldigvis etter en slik natt.... Ja jeg får se om jeg finner roen igjen. Med God Morgen tv på så gjør jeg vel det etter hvert. Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. desember 2004 #258 Del Skrevet 10. desember 2004 Håper du blir bedre snart og at du får en fin helg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. desember 2004 #259 Del Skrevet 10. desember 2004 Heisann snuppis! - Oj, så trist å lesa (og høyra) at du er sjuk, då! Sakna deg i går... - Håpar du snart blir frisk att! Stor KLEM (tilbake)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2004 #260 Del Skrevet 10. desember 2004 Bare innom med en liten natta Nå får jeg ta en hylende Martine Klem Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg