Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Takk Charmia. Tror jeg blir litt klokere. Går vel ut i fra at det ikke kommer til å være noe forskjell på pengene mine etter jeg har født selv om jeg skulle bli sykemeldt.

Var hos lege i dag. Hadde gått opp et kilo. Synes jo ikke det var noe gøy siden jeg har klart meg så lenge, men innser jo at de må komme en gang...

Ikke den beste formen i kveld nei. Veldig oppblåst og magen verker litt. Går ut i fra at den vokser. Ja og i tillegg så ligger jeg jo langt over den røde streken på helse kortet i mage mål. Legen kommenterer hver gang at magen er stor. Satser fremdeles på at det er forstervannet som trenger plass :wink:

Bekkenplagene kommer og gå. For tiden er det veldig bra og jeg krysser fingrene for at det varer. Neste gang det slår ut blir jeg 50 % sykemeldt. Sikkert greit det, men er jo litt kjedelig å bare være hjemme og. Trives i jobb jeg.

Tetra; vi var en tur å så på Tv2 vinneren Bosson Roma eller noe sånnt. Fant ut at det var en helt grei vogn det og. Skal få en viss sum av mamma for å kjøpe vogn så da tjener vi litt på å kjøpe billig vogn siden vi da får bil sete også for den summen. Men vi har ikke bestemt oss enda. Får se det litt ann.

Har nettopp kommet hjem fra jobb og skal tidlig på jobb i morgen. Får se å gjøre meg klar til i morra å krype under dyna!

Ønsker alle en GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen Tetra...

Dagen i dag har vært så som så. begynnte tidlig og skulle på jobb, men fant fort ut at det ikke var noe vits i. Bekkene verket som bare det. Så da var det bare å ringe inn syk og deretter til legen. Han sa jo forrige gang at det bli 50 % sykemelding neste gang. Så det ble det. Ut mnd.

Så i morgen skal jeg inn på møte med sjefen og høre hvilke dager jeg skal jobbe. Håper bekkenet bedrer seg, ser for meg tiden etter fødselen og. Orker ikke slite med dette lenge etter!!

Eller har jeg bare tatt det helt med ro i dag. Beholdt sengen og roen. Det gjør godt av og til det og. I morgen er det fullt program igjen!!

Har så mye for tiden at jeg nesten glemmer at jeg er gravid. Annet enn at magen begynner å komme i veien :ler:

Håper dere alle får en fin uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har fått sykemelding og kan ta det litt mer med ro og lade batteriene. :klappe:

Trist at du har bekkenplager. :trøste: Håper du blir bedre nå som du får mer hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sirka, håper jeg blir bedre jeg og.

Litt små kjedelig å bare gå her hjemme, men jeg holder ut. Skal på jobb i dag, men det er bare en kort vakt for å opprettholde timene mine. Så da skal jeg jobbe i 5 timer. Egentlig ganske deilig.

Føler på samme tid at jeg ikke kan gå ut å gjøre masse andre ting nå når jeg er sykemeldt. Må nesten ta det med ro. Men i morgen skal jeg en liten tur til byen for å kjøpel itt julegaver og bursdagsgaver. Må bare ta mange små pauser. Kommer jo til å bli gal hvis jeg bare skal gå her hjemme. For dagene er jo veldig opp og ned. Noen dager er jeg mye bedre enn andre....

Nå skal jeg lage middag til manne og få lagt sammen noen klær. Det flyter over her!!! Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner!!! Det varmer...

Har ikke blitt så mye oppdatering her i det siste så jeg prøver igjen.

Dagene har vært veldig opp og ned. Noen dager har jeg vært totalt senge liggende, mens andre dager er jo i topp form. Var redd jeg måtte ringe å sykemeldes 100%, men jeg hadde en fin dag på jobb i går. Så jeg prøver litt til. Ikke noe stas dette her og jeg unner ingen å få slike bekken plager. Er sykemeldt 50% ut mnd, men jeg ser at jeg bør ha dette svangerskapet ut. Får ringe til lege å høre hva han sier.

I dag stor jeg opp og så til min store forskrekkelse at det snødde ute!! Helt utrolig. Og jeg har jo SÅNN julestemning fra før av!! Dette blir en lang ventetid!!

De som har begynnt å selge julebrus er teite!!! Jeg har jo selvfølgelig fått helt dilla på dette og klarer ikke en dag uten! Tipp jeg ser ut som en boble om litt da... :evil:

Har til og med funnet ut at julebrus hjelper mot halsbrann :o Og halsbrann er noe jeg sliter big time med! Så da er ikke julebrus FULL i sukker en langsiktig løsning nei. Søren og :wink:

Det snør fremdeles og sitter her i morgenkåpen. Helt topp!! Skal inn i sengen å se litt tv nå snar, før jeg skal reise på besøk til min mormor i kveld.

I morgen skal jeg se BRIDGET JONES!!! Stor gleder meg. Skal se den med jobben og det kommer til å bli så sinnsykt gøy. Det er jo bare den mest geniale filmen.

Ja forresten så har jeg kjøpt min først jule gave!!! til manen. veldig greit å bli feridg med det. Nå er det bare resten igjen. Må komme meg ut å få gjort det nå snart for jeg orker ikke vagge runt rett før jul!

Har forresten en venninne i England som kommer hjem til jul. Har sendt over penger så hun skal få handle klær til baby for. De har jo SÅ mye mer utvalg og farger der borte. Så da gleder jeg meg masse til å se hva hun finner! Hun tok utfordringen på strak arm og var helt i 100. Hun hadde allerede vært å smug tittet på ting. Kjempe gøy!!

Det var litt i fra min hverdag. Håper det står bra til med dere alle!!! KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy med klær fra England - de har jo bare det utvalget da! Mannen min var i England rett før vi fikk sønnen vår og da husker jeg han kom hjem med hauger med klær derfra!Det var bare såå mye lekkert!Endel av det har jeg nå ennå så Martine kan få brukt noe av det!

:hoho: Ser deg for meg der du sitter og pimper julebrus! Men det er jo bare knallgodt da!Selv kan jeg desverre ikke drikke det da Martine tydelig reagerer på mye av det jeg spiser med luft og da er jo ikke brus bra!Men til gjengjeld så hiver jeg innpå med iste da og det er jo ikke det spor bedre!

:o og ute snør det som bare det!Helt utrolig!

Håper bekkenet ditt ikke blir værre - mitt stabiliserte seg heldigvis litt på slutten også hjalp det med god trening! Jeg gikk til henne (og går enda) som jeg leste om i bladet gravid som er spesialist på sånne bekkenproblemer! Hun holder til på Minde.Henne kan jeg annbefale!

Nå må jeg fikse noe middag!Magen gnager :ler:

Stor klem fra Charmina

:babyjente: MARTINE KOM DEN 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med snø da....( :nisse: )

Jeg har også julestemning alt, selv om det ikke er et snøfnugg her i sør.

Ser du skriver at du har kjøpt din første julegave. Synes det er så mange her på KG som er godt i gang med julegavene, så det er bra det er flere av oss som henger litt etter... :ler:

Liker å spare noen julegaver til desember jeg da.....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør og det blåser. Ikke særlig fristende å gå ut i dette været, men her inne er det jo like kaldt!!!

Skal på kinö å se Bridget Jones og gleder meg masse. Etterpå er det ut for å sjekke priser og ting til huset. Gleder meg til det. Har sett på kjøkken og prøvd å tegne det selv så nå skal vi ut å se det i virkelig livet.

Ellers så er det hvitevarer p Elkjøp, fliser, parkett osv som skal sjekkes ut.

Og ikke minst så skal vi på Ikea å se på barne seng til nurket. Håper vi finner noe fint!!

Charmina: Takk for annbefaling av bekken dame. skal oppsøke henne hvis det blir verre. For tiden går det faktisk veldig bra, så jeg tror jeg holder fast på 50% sykemelding en stund til ja. Det har gjort underverker!

Sirka: Enig med deg at det er mest koselig å vente til desember, men jeg ser for meg en stor mage og et verkende bekken på den tiden :ler: Så da tenkte jeg at jeg skulle være litt tidlig ute for en gangs skyld, men det ser jo veldig mørkt ut da.... Har jo bare en foreløbi :wink:

Håper snøen snart kommer til deg og!!

Ha en super dag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk gjort så utrolig mye i går!! En herlig følelse! Fikk sjekket mye hus greier og baby ting. Har ikke kjøpt noe enda for å være helt sikker på at det er de tingene vi vil ha.

I dag fikk jeg og pakke i posten, og det er jo alltidl ike gøy! Fikk blei dispenser, slik som de brukte bleiene skal oppi og en trille til tulla er blitt større. Kjøpte de for en god pris. Derfor er jeg så tidlig ute, ikke fordi jeg liker å være SÅ tidlig ute :wink: Var på netthandelen å fikk en super pris.

Så nå skal jeg lage middag og pakke ut tingene. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Bridget Jones filmen bra eller? Lurer litt på å dra til byen for å se den i kveld, men sambo er ikke helt enig....

Koslig da å se på ting til huset og til babyen, vi skal se på ting til huset i morgen tenkte vi, godt å ha litt ideer om hva en vil ha når en skal til å kjøpe inn slik at ikke alt blir impuls, syns det bør være litt gjennomtenkt.

Håper du får en fin helg Glossy :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og ønsker deg en god helg!

Koste meg på kinoen i går med Bridget Jones!

I dag er det jammen kaldt her - men fint da!Hele Charminafamilien har kost seg på byen i dag!

:klem: fra Charmina

:babyjente: MARTINE 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner!!

FOR et vær!!! Det regner og blåser oppå snøensom ligger. så dette blir et flott føre etterhvert. Og jeg skal jo selvfølgelig ut i dag! Utrolig kipt! Men, men bilden er jo berdre enn å gå.

I dag skal jeg til byen å hjelpe min søte mormor som kommer hjem i dag. Skal bli godt å ha henne hjemme og! Kjenner jeg henne rett er hun allerede stresset pga julen og vil begynne fort som mulig. Bare kos det.

Håper dere alle får en fin onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det været dere har kommer det nok til å bli kjempe glatt... Så husk å ta på deg broddene, jente! Ikke tiden for å gå på ræva nå.. :tunge1:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...