Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Åhhh dere er så gode alle sammen :klem: Så koselig at dere tenker på meg. Det setter jeg veldig stor pris på.

Er kommet hjem på perm i helgen :ler: Må jo si det er et artig uttrykk da ;) Deilig å endelig komme hjem å sove i min egen seng og ikke minst kose meg med lillemor.

Formen en fin, men litt sliten etter mye trening. Men har tatt med meg litt utstyr hjem slik at jeg kan trene litt her og. Greit å holde det ved like nå som jeg først er kommet i gang.

Ellers ikke så mye nytt. Ser ut som jeg får diagnosen Psoreasisleddgikt. Så nå får jeg masse gode råd og tips om hvordan jeg skal gjøre hverdagen lettere for meg selv. Er masse gode råd :)

Ser også ut som et eventuellt svangerskap og skal gå bra. Er mulig jeg blir kvitt plagene mine i 9 mnd for så at de kommer tilbake ettepå. Greit det - siden jeg ikke da risikerer å bli noe verre ved et svangerskap. Så da ser det igjen ut som vi snart er klar for prøving. Må bare vente på noe medisiner som må ut av kroppen først. STOR gleder meg!!!! :hoppe:

Driver i disse dager å prøver å finne tilbake til systemet mitt. Har testet med eggløsningstester hele uken, men uten hell. Vet ikke hvor lang syklus jeg har men den har liksom alltid lagt på 28 dager. Men jeg får bare fortsette og teste en stund til allefall. Greit å vite om jeg har eggløsning i det hele tatt :ler:

i kveld er det Idol og taco. Standar fredagskveld med andre ord. Helt opp!

Jeg nyter solen og koser meg her hjemme. Har til og med plantet nye planter i krukkene utenfor. Er veeeeldig klar for sommer nå jeg! Verden smiler :)

Ha en super helg alle sammen

:klem:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hurra for helse Norge. :ironi:

Godt de har funnet ut av ting nå da, og gøy å høre at dere sikkert kan bli prøvere igjen. :)

Kose deg masse hjemme på perm i helga da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Saeria :klem:

I dag har vi hatt en super dag. Kost oss i fineværet. Deilig med slike dager.

Var en tur i byen med lillemor og shoppet. Kom over en super mannebutikk hvor de hadde posesalg. Heeelt topp, jeg kom hjem med klær for over 4000 kr og jeg betalte kun 500,- Greit salg det :sjarmor:

Ellers har vi lagt lMarthe og er klar for en kosekveld sammen. Deilig middag skal det bli og. Må bare lage den først ;)

God lørdagskveld alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Saeria gubben var veldig fornøyd, det kan en trygt si :)

I dag er det mer sol og det er deilig. Stiv som en stokk så må nok holde sofaen litt til i dag. Noe dritt altså. Iallefall i dag når mannen skal vekke og jeg skal ha middagsbesøk i tre tiden. Må liksom rydde og lage mat. Og så er det ei lita her som trenger oppmerksomhet og!

Men det skal nok gå bra. Den verstre stivheten pleier å gi seg etter en stund.

Bare en kveld igjen hjemme nå, før jeg skal inn igjen så kvelden skal nytes :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna: Fremdeles stiv!!! Måtte bare avlyse besøket i ettermiddag. Kommer meg jo ikke noen steder enn sofaen. Er glad Marthe sover!

Så da får jeg bare fortsette å vente på at det skal gi seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da vennen :troest: ikke godt med slike dager tenker jeg, får håpe det mykner litt snart så du får nyte dagen med Marthe før du drar igjen.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Saeria og Tetra :klem:

Nå er formen litt bedre og jeg har klart å fått gjort litt i huset. Hjelper å bevege seg moderat, men kommer ofte tilbake igjen når jeg setter meg ned. Men nå er det jo bare sofa og tv titting resten av kvelden vil jeg tro.

Har sendt mann og barn for å hente pizza og der skal bli deilig :)

Oj, her kommer de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli ferdig å spise pizza !! :ler::ler::ler:

mannen ser fotball..du spise pizza...katten sover....ingenting på tv...støvsugeren ville gjerne være inni skapet ( spurte i sted ;) )

Så hva skal eg finne på ???????

får finne meg litt sjokolade.... :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaen: Jeg er ferdig å spise pizza for leeeenge siden, men er DU her???? Neeeeida, du foretrekker å gå på besøk du! jaja, du skal nå heller få lov :ler:

HEIA BRANN!!!! Jammen vant vi i dag :)

Da må jeg ta meg en liten spassertur. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :vinke:

Så herlig å være hjemme på perm da! Bare så kjedelig at du er så stiv i kroppen når du er hjemme ... Håper det ordner seg:)

Det er bra du har fått en diagnose nå da, og at dere kan begynne å bli prøvere igjen! det har jeg også lyst til å bli ... hm.

Håper du har like nydelig vær som vi har, og at du isåfall får nyte det nydelige været!

Kos deg på spaserturen og ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teria :klem:

Er jo veldig klar for å bli prøvere igjen ja, og der hadde jo vært ekstra gøy vis du og skal ;):ler:

Venter i spenning!!!

Da er det natta her ja. Er ei som kommer i morgen tidlig ja!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teria :klem:

Er jo veldig klar for å bli prøvere igjen ja, og der hadde jo vært ekstra gøy vis du og skal ;):ler:

Venter i spenning!!!

Da er det natta her ja. Er ei som kommer i morgen tidlig ja!

:sove:

Hei hei :klem:

Det er jo supert at dere kan bli prøvere igjen som sagt! Jeg forventer full rapport ;)

Tror nok det blir en stund til jeg blir prøver, dessverre ... Men lov å håpe! :)

Du må kose deg hjemme så lenge du har perm, og sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!!

Ja vi har vel ikke lov å begynne å prøve heeeelt enda da. Men satser på at det kan skje ved neste syklus. Men det kommer jo igjen på om mensen er i gjenge igjen. Har som sagt ikke funnet noe EL denne perioden, men tror den var her dagen FØR jeg beg å teste. Kan ikke forstå noe annet.

Men jeg venter i spenning på mens ( og DET er det ikke ofte jeg gjør nei :ler: ) Tror den skal dukke opp denne uken. Så da er det bare å begynne å telle, teste og hoppe i køya :sjenert::ler:

I dag er det messe, og jeg håper den er gøy. Se om jeg finner noe gøy til hus og hjem.

Og ikke minst er det inn igjen på sykehuset i kveld. Men tar med meg dataen så skal holder dere oppdatert ;)

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere kan begynne å prøve igjen snart :hoppe: Det var gode nyheter! Vi drøyer det et år til vi tenker jeg pga jobb, men neste sommer skal jeg i gang igjen :sjarmor: Ville gjerne startet nå men men..

Håper formen din er bedre og at du slipper å ha så altfor mye plager med det!

Ha en fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...