Charmina Skrevet 28. september 2005 #881 Del Skrevet 28. september 2005 Først : GRATULERER MED 7 MND DAGEN SOM VAR MARTHEGULLET Så til deg Glossy Det var ikke akkurat kjekt å lese at du hadde fått den diagnosen der da men sånne slag får man altså i livet og jeg skulle ønske at du hadde sluppet det vennen min. Men det høres ut som om du har kommet til en kjekk og flink lege og jeg håper de tar godt vare på deg. Ble veldig glad da jeg leste videre at du bare kunne få flere barn, bare det ble planlagt godt. Det er jo kjekt for Marthe med søsken. Det med jobb er jo også noe. Er jo ikke lett å gjøre alt når fingrene er vonde nei. Har du mulighet til å fortsette å jobbe sånn som du gjør nå istedet for den gamle jobben din? Håper medisinene hjelper deg og at hevelsene går raskt ned. Og at du ikke får noen bivirkninger! Tenker masse masse på deg vennen min og skulle gjerne vært der og gitt deg en kjempeklem akkuart nå! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 28. september 2005 #882 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Åj, det var veldig mye på en gang for deg.. Kan tenke meg at det kom som et lite sjokk på både deg og din kjære. Men det var jo kjempe bra at det var den milde sorte leddgikt du har fått. Det er ikke noe særlig å ta medisiner, har det på samme måten selv, men noen ganger må en bare bite tennene sammen Så kjempe bra at du fikk en lege som tok seg tid og forklarte alt for deg. Det betyr mye for usikkerheten og spørsmål som man lurer på. Det er vanskelig å skal gå rundt å ta blodprøver, vente å prøvesvar, og ha en masse leger som på en måte legger opp hvordan ting blir framover. Men jeg er kjempe glad for at de har funnet ut hva som feilet, og at du endelig får hjelp. Skjønner at dere har lyst på et barn til så tidlig som mulig, men det er jo viktig at mammaen er frisk også, kan kan være best mamma som mulig Og barn kan dere jo få, bare ikke akkurat nå Håper du får sortert tankene dine etterhvert. Du kommer til å mestre dette Igjen, jeg er virkelig glad på dine vegne at de fant ut hva det var, og at du nå får hjelp! Endret 28. september 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. september 2005 #883 Del Skrevet 28. september 2005 Hei Glossy! Dette var ikke noe særlig nei... stakkars vennen min! Men det er kjempebra at du har en flink lege og at du får den hjelpen du trenger! Så kan du bli bra og få mange mange barn! Huff, det var nok mye å fordøye dette her. Tenker masse på deg. Håper det ordner seg på jobben du skal tilbake til, at medisinene hjelper deg og at prøvingen ikke blir utsatt så altfor lenge! Kjempestor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. september 2005 #884 Del Skrevet 29. september 2005 Heisann! Så fint å få veta kva det er som plagar deg, då! Men det betyr nok slutten på vårt samarbeid, tenkjer eg. Du kan jo ikkje forsetja med bokseristing med leddgikt, det får du ikkje lov til! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. september 2005 Forfatter #885 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Charmina; Ja det er en viss mulighet for å jobbe som i dag, men har egentlig bare kontrakt frem til jul. De sier at de gjerne vil ha meg lenger, men siden jeg ikke er i permisjon etter jul trenger jeg mer stillingprosent enn jeg har i dag. Og det er det ikke sikkert at de kan gi meg. Er lærer og der er det ikke så mye å gå på selv om de lover gull og grønne skoger etter den nye regjeringen kommer. Men jeg har mine tvil..... Lille Ballerina; Jo sortering av tanger går bra. Men ting tar tid Men vi håper å få klarhet i alt etterhvert. La Traviata; Ja vi håper på mange barn vi og Men vi får ta tiden til hjelp og se hvordan det går med helsa. For alt jeg vet virker medisinene fort og da er jo problemet løst Gleder meg iallfall allerede til prøvingen jeg..... Linn3c; Ja det kan jo se ut som vårt samarbeid er slutt, men ingen vet enda. Får se hvordan det går med den jobben jeg har nå. Men jeg håper selvfølgelig litt på at vårt samarbeid snart tar slutt og da.Og det har INGENTING med DEG å gjøre tusen takk for hilsner dere søte..... Er godt å ha dere i alle stunder. Godt å vite at noen tenker på en. Men oppå alt dette med meg så er det flere teite ting på gang. Fikk tlf om at min lille søster i går ble innlagt på akutten på Haukeland. Hun hadde fått nyre og bekken betennelse. Huff huff, og hun er bare 17 år. Så da hev jeg og Marthe oss i bilen å kjørte å bessøkte henne i går kveld. Hun var ikke mye pigg, med veskemangel og hadde ikke smakt mat på 3 dager - alt kom oppigjen. Men etter en del timer med behandling virket hun litt mer med. Så da reiste jeg opp igjen her og gikk på jobb i dag. Litt ut på dagen fikk jeg tlf om at det såg ut som det var noe med hjertet og. Det trodde hun hadde fått betennelse i ene hjerte klaffen.Så da måtte hun igjennom mange undersøkelser, med slange ned i magen og mye mer. Ikke så lett for noen det. så i morgen reiser jeg til Bergen igjen for å være der for henne!! Joda her skjer det skjønner dere! I tillegg ringte Glossymannen her å hadde gått hjem fra jobb i dag. Har slitt med en skulder over tid og i dag sa det stopp. Da måtte han til lege og han hadde fått betennelse i to sener. Så da ble det medisiner og betennelse på han og FOR en gjeng!!!!!!!!!! ALT på en gang. Men det viktigste er at vi får behandling og kommer til å bli frisk igjen hele gjengen ( forhåpentligvis ) Jaja får gå å gjøre litt husarbeid før kvelden kommer på, for det merker kroppen min og da slår den seg vrang. Får smi mens jernet er varmt Snakkers Endret 29. september 2005 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. september 2005 #886 Del Skrevet 29. september 2005 Her var det mye på en gang Håper at søsteren din og mannen din blir frisk så fort som mulig Ikke anstreng deg for mye da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. september 2005 Forfatter #887 Del Skrevet 29. september 2005 Lille Ballerina; neida skal ikke stresse. Nå er huset tomt for folk og jeg er her aleine. Min bror er på camping med skolen, i DETTE været. Tror de er gode å våte. Men klassen min laget kake til de i dag og reise inn med. Det falt i smak! Min far er reist for å besøke min søster og nurket er i Bergen hos pappaen sin. Så da har jeg myyye data tid og ikke minst hotell Cæsard tid. Så nå sitter jeg med ansiktsmaske og tyter på msn. heeeelt topp Skal stikke innom litt dagbøker og.... Ha en super kveld!! Noe gøy på tv i kveld forresten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. september 2005 #888 Del Skrevet 29. september 2005 Glossy da! Det er jo jakten på kjærligheten kl 2000 på tv2! Bonderomantikk :grine2: I love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. september 2005 Forfatter #889 Del Skrevet 29. september 2005 åja!!!! Takk takk!!! Den MÅ jeg se.... Nå ringte to venninner nesten samtidig og ville komme på besøk Så gøy!!! Da må jeg løøøøpe å ta av masken i ansiktet. Ikke spes digg med brunt stivt fjes nei. Tudelu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. september 2005 Forfatter #890 Del Skrevet 29. september 2005 Ja da er besøket gått og Bonderomantikk er sett. Er jo et utrolig morsomt program ja. Ler like mye hver gang. Er vel egentlig fordi jeg blir litt flau tror jeg..... Jaja, nå er det pakking som står får tur før sengen kaller. Jobbing i morgen og så til Bergen. Blir nok uten nett til godt over helgen så dere får ha en super helg alle sammen!!!! Klem fra meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. september 2005 #891 Del Skrevet 29. september 2005 Blir litt flau jeg også.. men det er jo så kooooselig da! Flott at folk finner kjærligheten.. Sukk Du får kose deg i helgen! Legge beina på bordet og slappe av så godt du kan. Gleder meg til du kommer på nett igjen Suss på kinnet :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. september 2005 #892 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg blir også litt flau når jeg ser på det der.................... blir liksom så personlig på en måte. Men utrolig kos program da! Gleder meg til å følge med! Huff Glossy jammen skjer det masse hos dere for tiden. Sender over en stor helge til dere alle sammen. Håper søsteren din kommer seg fort og det samme med mannen. Megaklem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. september 2005 #893 Del Skrevet 30. september 2005 Her var det mange ting på en gang.. Håper alt ordner seg! Du har jo i allefall en kjempe fin holdning og du ser det positive i alt Nå er det jo dessverre ikke sånn at livet kan planlegges, for så ofte skjer det noe uforutsett underveis. Men sånn er vel bare livet da. Jeg håper inderlig at dette er noe som går over for din del, så du slipper og plages. Planen om to tette blir utsatt ser jeg og det er kanskje for det beste. Da får dere masser av tid til å nyte Marthe og så kan kanskje heller de to neste bli to nette Ønsker deg en fin helg med familien og et ønske om god bedring! Mange klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. september 2005 #894 Del Skrevet 30. september 2005 Og HURRA for minus på kiloene Jeg ser også Jakten på kjærligheten, morsomt synes jeg! Men er litt flaut også som dere sier.. Samtidig er det jo kjempe flott hvis noen kan finne seg en kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 30. september 2005 #895 Del Skrevet 30. september 2005 Hei på deg Glossy moren !!! Synd jeg ikke får vært med deg i helgen, og heller ikke søte lille Marthe......på tide nå !!!! Du skal vite at eg tenke på deg, og krysse armer og ben for at du blir bra igjen, og at medisinene hjelper ! Eg ligger på sofaen, kjede meg... du må få deg msn begge steder !!!!!!!!!! da kunne jeg tyte med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. oktober 2005 #896 Del Skrevet 2. oktober 2005 Heia vennen! Er igrunn enig med deg i at eg håpar at samarbeidet vårt er slutt også. Men det har heller ingenting med deg å gjere. Men no er me bra klare for å gjera gjennombrot i den verkelege karriera altså! God betring til deg og alle rundt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. oktober 2005 #897 Del Skrevet 2. oktober 2005 Innom med en gedigen søndagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. oktober 2005 #898 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei vennen min Innom med en stor søndagsklem sånn at du vet at jeg tenker masse masse på deg! -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 3. oktober 2005 #899 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jammen skjer det mye med dere for tiden Glossy, er utrolig fasinert over hvor godt du takler alt. Du kommer stadig med noe positivt til tross for alt det andre Håper det går bra med både deg, mannen og søsteren din og at dere alle får den hjelpen som skal til. Ha en strålende dag, og hils Marthe så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. oktober 2005 #900 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei på deg Glossy! Alt skal jo skje på en gang når det først skjer... håper dine kjære har det bedre nå! Du er en skikkelig stå-på jente har jeg inntrykk av, og så gir du så mye til dine medmennesker. Det skal du ha en klem for! Hang in there! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg