Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Hei vennen! :rosasmil:

Så fint at alt sto bra til med lille nurket! det der med symfyse målet og str på babyen stemmer nå ikke alltid da! Med sønnen min hadde jeg stort mål, men ut kom en bitteliten gutt på 2660gram! Så det er ikke sikkert det kommer ut en baby på 5 kg alikevell! Når jeg var på føden traff jeg ei som hadde fått en gutt på 5760 gram - han var stor han! Og sammen med lille Martine ble han iallefall stor :ler: Hun er jo ikke 5 kg nå heller hun da!

Bake både pizza, skillingsboller og skole boller :o Jeg er IMPONERT altså og litt misunnelig :sikle:

Skeiet ut med sjokolade her i går så i dag er det tilbake til knekkebrød og salat! Men salat elsker jeg da så det blir bra!!

Kos deg videre med søsteren!

Stor :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er til å bake Glossy, får helt vann i munnen av å lese :sikle:

Godt å høre at eggehviten var borte og at blodtrykket var fint, er jo betryggende det. Bra at lille :babysmokk: også har lagt seg med hodet ned, er jo litt betryggende å tenke på. Er nok ikke abre du som har en beskjeden liten krabat..... er ikke så mange som har fått kjenne sparkene her heller..... Hadde sambos søskenbarn på besøk i julen,hun er 5 år, hennes største ønske var å kjenne :babysmokk: sparke, men den gang ei.... prøvde gang på gang......

Håper du får en fin dag fortsatt og kos deg med søsteren din som er på besøk.

God :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina; veldig betryggende å høre at gutten din ikke var stor selv om du hadde store mål. Krysser fingrer for at min ikke er 5 kilo. for det synes jeg virkelig er STORT!!!

Men dette sjekker de vel når jeg kommer inn??? Får vel keisersnitt om ungen er for stor for bekkenet??

Har vært en liten tur ute å handlet litt mat varer og da jeg kom hjem hadde mannen spist opp ALL pizzaen som var igjen. Uten å tenke på meg :evil: Ble så sint atte!Men roet meg litt etterpå da den pizzaen bare gave meg max halsbrann, men det kunne jo ikke han vite noe om! Skulle virkelig ha spart til meg og ja. (Ja det var dagens utblåsning :wink: )

Det er så utolig mye aktivitet på nurket nå. Nesten litt slitsomt til tider. Spesiellt aktivt er det ved bilkjøring. Egentlig litt morsomt for det kan jo bety at hun liker det eller at hun absolutt ikke liker det :ler:

Tetra; tusen takk for hilsen. Irriterende det der med at ikke andre skal få kjenne. Det er jo det som er halve gøyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye aktivitet i magen min også, men :babysmokk: min liker (eller kanskje misliker???) at andre kjenner på magen og gir dem spark tilbake.

Håper du får en flott helg, Glossy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ble :sinna: da mannen hadde spist all pizzaen jeg vennen :ler:

Jeg bad min kjære om å kjøpe med melkesjokolade til meg her om dagen (da jeg sprakk i slankeopplegget mitt :oops: ) ..................og han kom hjem med den minste sjokoladen han kunne finne - sånn eventyrmelkesjokolade plate (mini mini)

Da ble jeg :kjempesinna: da kan jeg love :hoho:

Stakkars Charminamannen min :ler:

Ønsker deg en riktig så god helg vennen

:klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en helg er over og jeg rykker stadig frem i føde køen :wink: Dette er veldig topp!!!! :-)

Har hatt en rolig helg uten for mye å gjøre. Lørdag var vi i en 50 års dag, men mer en visitt enn et stort besøk. Koselig det. fikk spist oss god å mett før vi reist til byen for å gå på konsert. Det var liv og det tok av etter hvert.

Ellers skal min mor feire 50 års dag neste helg så jeg har hjulpet henne litt med forbedelser. Dette gjorde jeg søndagen så dagene har gått fort avgårde.

Nå er det bare få dager til jeg skal hente hjem vognen og bilsetet!! Stor gleder meg. Skal hente alt på torsdag og da har vi alt i hus. Ingenting skal mangle da. Det skal bli så deilig å endelig være ferdig.

Nei nå må jeg sett på middagen til mannen kommer hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj snuppa - bere 40 dager igjen!!!!1 :hoppe: Du har jammen grunn til å glede deg! Tenk at du snart får se det lille vidunderet deres :hjerter:

Her har vi "feiret" lille Martine sin 3 mnd dag med en middag ute! Det var deilig.Var og spiste der vi skal holde barnedåpen den 20 februar! Fant ut at det ble alt for liten plass hjemme. Blir jo 18 voksne og 6 unger! Da er det greiest å gjøre det slik. Er jo flere som skal bo her også så det blir fullt nok uansett!

Så kjekt det blir å hente vogn og bilsete da! da føles alt liksom enda nermere på en måte!

Vi bestillte oss den nye stokkevognen (litt spesiell men jeg liker den jeg da) i romjula men har enda ikke fått den ................de lovet at det ikke tok mer en 14 dager! Typisk! Ikke at vi har bruk for den ennå (tenkte å bruke den fra våren av)men de trenger da ikke love ting de ikke holder eller hur?

Nei klokka er natt allerede ....og som vanlig sitter jeg her istedet for å få skjønnhetssøvnen

jeg får slutte av og komme meg under dyna :sove:

Natti natt

:babyjente: Martine er 3 mnd i dag :gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina; tenkt at lille Martine er 3 mnd allerede!!!! Hun ble forresten født på mannen sin bursdag :wink: Så nå må vi lage kake til samme dag. hi hi.

Ringte til butikken med vognen i dag og de hadde ikke en gang bestillt den !!! :kjempesinna:

De skulle bestille den på torsdag og da kom den en uke etterpå. Irriterende siden vi bestillte den lenge før jul. Har spurte om det var krise, og det er det jo self ikke. Men vi hadde liksom en avtale!

Ja, ja, det er ikke annet enn å smøre seg med tolmodighet.

I dag skal jeg på flyplassen å hente min far og damen. De har vært på tur. De har vært å besøkt min søster, men valgte å komme hjem en uke etter henne. Så det skal bli spennende å høre om turen. Min far har forresten ALLTID hatt bart og nå på denne turen hadde han fjernet alt. Er kjempe spent. aldri sett han uten.... :ler:

Tenkte å lage vaffler til hele gjengen skal samles her hos meg. alle mine søsken vil være med å høre når far skal fortelle, og gjerne har med gaver til oss :hoppe:

Han ringte hjem her om dagen for å fortelle meg at han hadde kjøpt en fin gave til datteren min. hi hi. For et utrykk!! Men sånn er han.

Mannen liker ikke vaffler så da må jeg benytte sjansen til å lage det når det kommer besøk. Joda han spiser det, men synes ikke det er stas å lage til bare oss. Jeg elsker det!!!

Nei jeg får hive meg i dusjen og komme meg avgårde! Bilen er jo ned frossen!!! Rart vært. I går regnet det masse og i dag er det hvitt rundt meg!

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmmmmmmmm :roll: tro om vi har handlet i samme butikk????

Går det an å ikke elske vaffler :o :ler: Det er jo bare godt da :sikle: Det er det forresten lenge siden jeg har laget gitt!

Her har vi opplevd at Martine har sovet hele natten gjennom for første gang i historien - men så har hun tatt igjen i hele dag virker det som :roll: Stakkars meg om hun ikke får ligge på fanget eller bli båret rundt! Da er det full :grine: så det holder!

er vi våknet opp på en annen planet eller noe kanskje?

Ha en fin onsdag snuppis!

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en riktig så god helg vennen

Drar snart til Trondheim og der er det lite datatilgang gitt :ler: Så en helg uten KG blir rart neida jeg er ikke blitt avhengig jeg nei........kremt, rødme :sjenert:

I dag er jeg helt sikker på at jeg har våknet på en annen planet for det er jo både snø og sol ute :o :o

Kjempe :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det en stund siden jeg har vært her. Telenor har hatt problemer med nett tilgangen her i Bergen så da har jeg vært uten nett i noen dager. Men er nå tilbake!!

Tusen takk for hilsner Charmina. Ja vi kjøpte vognen vår rett over gaten til pyskologisk fakultet. Husker ikke navnet på butikken. Men skal iallefall passe på at den kommer i neste uke! Skal ringe å purre hver dag. Ja, ikke at det haster, men en avtale er en avtale!!

Formen er fin om dagen. Så lenge jeg ikke tar meg ut. Var på shopping med min mormor og min søster her om dagen, og da var formen på bunn. Vi gikk i tre timer, med to cafe besøk og de varte en stund. Da var det rett hjem å finne sengen etterpå. Så det er ikke mye som skal til.

Jordmor fortalte at bekkene hadde en tendens til å komme seg mot slutten. Så jeg håper på det beste.

I dag har jeg bare sovet. Nesten litt flaut. La meg i ett tiden i går, sov til halv elleve, litt oppe og sov fra tolv til to igjen. enten trenger kroppen mye søvn for tiden, eller så sover jeg alt for mye! :ler:

Men dagene har en tendens til å gå sakte forbi om dagen så da er det like greit å få sovet litt.

No er det Home and Away.Teit program, men jeg må liksom bare se det :wink: snakkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slitsomt å være på handeletur nå mot sluten... kjenner til det ;)

Godt du får sove mye, her er det motsatt, en trenger den hvilen en kan få når det nærmer seg.

Håper du får en fin helg Glossy :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Glossy.

Trist at du er så masse plaga med bekkenet ditt. Er iallefall bra at det gir seg med litt kvile. Ønsker deg lykke til i kveld, og håpar du får ein fin kveld-noko du heilt sikkert gjer.

Glag i deg vennen!! :kose:

Stor klem frå store og lille Emma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en helg er over og jeg nærmer meg stadig termin. Selv om det av og til virker som en evighet til! I dag er det 34 dager til termin.

Helgen har løpt av gårde. På fredag hadde vi en rolig dag her hjemme med tv titting og god mat. Lørdag feiret min mor 50 års dag og da gikk hele dagen med til å hjelpe og feire. Søndag var det opprydding og div. Så var det plutselig mandag!

Har en far som allerede har begynt å planlegge påske ferie. Vi har en årlig tur på fjellet i påsken, noe som var har holdt på med i mange år. Han ville vite om vi skulle være med. Å da gikke det faktisk opp for meg at jeg IKKE kan gå over tiden :wink:

For går jeg max over tiden er vi kommet til 12 mars. Og da er det ikke lenge til påskeferien, og enda mindre vet vi om vi kan reise. Må jo nesten se alt dette ann.

Men kommer hun til tiden så har vi lenger tid til å bestemme oss. Har jo veldig lyst på fjellet da, med masse frisk luft og ikke minst sol!! Men som sagt alt blir opp til tulla i år.

Fikk råd av min kusine som er jordmor til å prøve akkupunktur for å få i gang fødselen. Men er det noen som vet hvor lang tid på forhånd en må begynne med dette i så tilfelle?? Får høre med gjengen på forumet tror jeg.

I dag er jeg skikkelig mat lei. Aner ikke hva jeg skal finne på til middag. Ingenting er fristende. Snakket med mannen og han skulle komme hjem å lage noe til meg :wink: JIPPI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Glossy!

Ang. modningsakupunktur så tror jeg de venter til veldig nærme termin....

Sambo sin tante er JM, og hun snakket om hun ville sette på meg dersom de kommer i vinterferien, men hun ville ikke sette det for tidlig. Men nå ser det ut som de kanskje ikke kommer likevell så det spørs om det blir akupunktur for min del.....

Så koslig det hørtes ut med tur i påskefjellet, vi får satse på du slipper å gå max over termin :)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppa :kyss:

Sånn nå har jeg oppdatert meg litt her inne!

Det er nå fint å lese at du sover masse - man skal nå liksom det på slutten da!Og det trengs sånn at man kan holde seg masse våken etterpå!

Snakket med Charminamannen ang akkupunkturen jeg. Han er nemmelig akkupunktør han :Hehe: Og han sier som følger : Reglene sier at man ikke setter nåler for å sette igang en fødsel før termindatoen og etisk ikke før man har gått 14 dager over tiden. Så der fikk du svar på det!

Håper bekkenet ditt kommer seg litt mer framover! Mitt er desverre ikke blitt noe bedre og jeg må bare bli flinkere til å trene!!!!! I dag kom jeg meg ikke til fysio heller da jeg er så snylta forkjøla!

Nå skal jeg opp på sofaen og krype under pleddet!

Stor :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :kyss:

Innom og myser i dagboka,men hvor er du? :ler: du er vel ikke inne og føder alt nå vel?

tenk at vi fremdeles har snø og at det ikke har regnet vekk du :o det er ganske fantastisk!!

Håper du har det bra da og at du ikke kjeder deg alt for mye nå i denne ventetiden!

Det er nå heldigvis ikke så lenge igjen da!

Ha en kjempefin torsdag!

STOR :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...