Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Ønsker deg et riktig godt nyttår Glossy!!

Et spennede år du nå går i møte......

Godt å høre at alt sto bra til både med deg og :babysmokk:, godt at junior har lagt seg med hoset ned også..... håper inderlig min lille sprell finner riktig vei snart....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg et godt og spennende ( :babysmokk: ) nytt år, Glossy!

Så du har alt klart til babyen kommer.... Jeg er litt stressa på det område.., men forhåpentligvis har jeg god tid enda....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!

Jeg har hatt en flott jul og en rolig nytt år. Feiringen gikk rolig unna med min mor som var 50 og så videre til et party som mannen gjerne ville gå på. Jeg var skulle på jobb 1. nyttårsdag så jeg tok det veldig rolig.

2. nyttårsdag kjente jeg verk i ryggen og ble hjemme fra jobb. Er hjemme i dag og, men kjenner at det begynner å komme seg. Er ikke i humør til å få ryggplager oppå det hele. Det er er noe jeg virkelig ikke liker. Får ikke gjort noe jeg da. Håper det går helt over!

Ellers er det lite som skjer her hos oss. Er veldig lei av å være gravid for tiden og kunne ønske tiden gikk litt fortere :wink: Alt er liksom et ork. Men også dette håper jeg bare er i perioder og vil snart gå over :) .'

Nå er det bare EN uke igjen til min kjære søster kommer hjem fra det store utland og jeg stor gleder meg!!!! Da skal vi opp til min mor og feire julaften på ny :ler: Det ligger fremdeles pakker under treet som venter på at hun skal komme hjem. Skal bli kjempekoselig å se henne igjen!!!

Her i Bergen snør det i dag. Kommer og går mer enn jeg har oversikt over. Helt greit at det kommer bare det kan ligge i ro!!

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dere har hatt en fin jul/nyttår Glossy :-)

Tenker det blir kjekt å få søsteren hjem ja!Rart hvor fort man savner sine kjære!Selv gleder jeg meg til barnedåpen i februar for da kommer mange kjære familiemedlemmer :hjerte:

Nå skal jeg fylle badekaret og hoppe oppi sammen med lille Martine-gjett om hun elsker det!!!!!

Stor :klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Vil berre ønske deg ein god dag. Håpar at du ikkje har så vondt idag. vil også gje deg ein stor :klem:

Stor klem frå store og lille Emma :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og myser igjen jeg :plystre:

Jammen var det ikke lenge vi fikk beholde snøen gitt!I dag var jo alt regnet vekk igjen - men det begynner vi vel å bli vant til her vest :tunge1:

Jeg har hatt skikkelig vondt i bekkenet i dag - det kjennes plutselig ut som om noen stikker en kniv eller noe inni der - det er bare helt pyton!!!!!!! :sur: Skal til fysioterapauten igjen på fredag og det er jammen bra!

Håper bekkenet ditt holder seg stabilt og ikke blir værre!Viktig at du tar hensyn til deg selv nå Glossy!

Når var det du hadde termin igjen?

Nå er det ei som hyler på sin mor tror jeg og Charminamannen ser veldig gjerne at jeg kommer med maten til henne :ler:

Ha det så bra!

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange hyggelige hilsner. Har til nå hatt en veldig fin og sosial helg. Det er så utrolig godt med de helgene som jeg ikke jobber. Da finner jeg liksom roen og stresser ikke for noe.

I går hadde vi noen venner over på middag og endte kvelden med å se en film. I dag har vi og hatt en gjeng over og hatt spille kveld. Fikk et nytt spill til jul som heter Full Gallup. Egentlig ganske barnslig spill, men med en god spillegjeng ble det etterhvert ganske så morsomt.

I morgen skal jeg og bare slappe av og lade opp til jeg skal på jobb mandag. Etter jobb skal jeg møte en venninne som og er gravid og vi skal på "shopping" sammen. Vi mangler begge amme bh og pumpe så da får vi se hva vi finner. Hun har termin to uker før meg, og er vel egentlig MYE større enn meg. Så det skal bli spennende å se når hun føder i forhold til meg. Jeg tipper at hun kommer til å være ferdig med saken når treminen hennes kommer. Med min flaks så kommer jeg nok til å gå over tiden.

Er vel egentlig begynt å bli lei allerede. Alt er tungt og kroppen føles som bly. Men en god ting er at jeg sover godt om dagen. Er mye trøtt og det fører til at jeg sover gjennom hele natten og langt ut på dag. Har vel sover til halv elleve- elleve hver dag. Godt å få sove nå den siste tiden. Jeg vet jo godt at det blir mindre søvn etterhvert :wink:

I dag er det faktisk 46 dager til termin!!! Der er jammen ikke lenge, men egentlig lenge nok for meg som allerede begynner å bli lei. Men igjen får jeg vel bare holde ut :)

Emma 3; formen er mye bedre. Holdt meg i ro i to dager og da tok ryggen heldigvis pause. Er tilbake i "normal" form.

Charmina; takk for støtte ang at jeg må ta det med ro. Vet det egentlig, men det er lett å glemme oppi det hele. Er så lett for at jeg baer skal gjøre ditt og datt før jeg slapper av. Men nå den siste tiden skal jeg bare ta hennsyn!! Dette er herved bestemt. Får jeg problemer med ryggen igjen så ringer jeg lege og får full sykemelding. Skal til jordmor den 13 så da får jeg høre litt hva hun sier. Men det er ikke så lenge til jeg går ut i permisjon så om jeg er sykemeldt den siste tiden så synes jeg ikke det er så gale!

Så spennende med barnedåp i februar. Har dere bestemt dato???

Tetra, Sirka; tusen takk for helge hilsen. Alt vel med meg :)

Linn3c; hei til deg og :wink:

Håper dere alle har hatt en super helg!!!

:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo vennen :klem: det er bra at du får sovet masse nå! Som du har sett er det jo ikke mye soving for tiden her hos meg :roll::ler: Håper du får en liten som sover litt mer en den lille tulla mi da! Og nå er det jo ikke sånn at jeg bare kan legge meg nedpå når hun sover heller for hun har jo en storebror som også krever sitt! Sånn sett var det mye enklere når han var baby og enebarn!Da kunne jeg alltids ta meg inn igjen når han sov! Men så var nå han en skikkelig drømmebaby som sov natten igjennom fra han var 5 dager gammel! Vi trodde jo at det var sånn babyer var vi :hoho: !! Ikke rart alle vennindene mine nå går rundt og ser slik ut :sjarmor: og sier "ja nå ser dere hvordan vi hadde det!!! :ler::ler::ler:

46 dager til termin - oj så spennende det blir!Tenk at om ikke lenge får du holde barnet ditt! Du kan jammen glede deg for det øyeblikket når du endelig har fått henne i armene dine er bare værdens mest fantastiske ting!Akkurat det kunne jeg gjort hver eneste dag for det gir en sånn ubeskrivelig følelse. Man blir faktisk litt "høy"av alle endorfinene i kroppen og da blir man ofte liggende og bare stirre på den lille krabaten uten å klare å sove :hjerte::hjerte::hjerte:

sove ja......................................blir visst ikke mye av det nei for nå er det ei lita ei som ligger og hyler! Jeg får gi meg og gå og tilby en pupp eller to :wink:

Stor klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så satt jeg her igjen da... Ikke mye stas å gå på jobb i dag nei. Var på jobb en time og måtte kaste inn håndkle. Var ikke i form i det hele tatt og ble så utrolig kvalm. Måtte løpe på do to ganger for å prøve å kaste opp. Så da var det ikke mye vits i å være der. Så da reise jeg bare hjem igjen. Snakket med lege og skal nå få 100 % sykemelding. Han mente det nå var så liten tid igjen at jeg hadde godt at det.

Siden jeg var så kvalm ville han at jeg skulle legge meg å bare slappe av en stund. Måtte kjenne etter om jeg hadde/fikk hodepine eller at jeg fikk mye hevelse. Da måtte jeg ringe igjen. Han mente det ikke var noe fare siden blodtrykket mitt hadde vært så fint hele tiden, men han ville være sikker.

Nå etter å ha fått slappet av er formen bedre. Fått i meg litt mat og bare slappet av. Gjør underverker!!

Tenkte å ligge litt mer og se på tv før mannen kommer hjem!! snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du jammen være forsiktig vennen min!

Håper formen holder seg bedre en dette fremover! Sikkert lurt å få full sykemelding nå så du kan ta det helt med ro!

Ta vare på deg selv og magen!

STOR :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye for å skryte over søvnen min ja... Har allerede vært opp en time jeg nå ;)

Formen kom seg litt i går og jeg var en tur ute. Fikk kjøpt meg amme bh og noe småtteri til den lille. Så nå er alt klart. Har drømt i hele natt om at jeg pakker bagen. Like greit det får nå vet jeg jo hva jeg skal ha med meg når den tid kommer...hi hi...

I dag kommer min søster hjem!!!!!! Stor gleder meg! Da blir det full julemiddag og opp pakking av gaver hos min mor. Skal bli så koselig atte. Tror nok at det blir litt på den lille og :ler:

Det er jo litt rart å vite at jeg er sykemeldt og da. Vet ikke hvor lenge han har sykemeldt meg da, men hvis han har sykemeldt meg en stund så går jeg jo rett over i perminsjon etterpå. Har jeg virkelig hatt min siste arbeidsdag på leeeenge??? Rart å tenkte på. Nå skal jeg bare gå her hjemme å vente?? Kommer til å bli gal, for jeg er jo små lei allerede. jaja, nurket kommer jo ikke før det er klart utansett så det er vel bare å smøre seg med tolmodighet!

Charmina; Tusen takk for hilsen. Er så koselig når du er innom å passer på meg :wink: Tusen takk!! Ja jeg lover å ta det med ro fermover. Syns vel egentlig at det er iltt tidlig at hun kommer selv om jeg er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nærmer seg nå Glossy, nå har vi jammen ikke lenge igjen.... :wink: Skal tro hvem som føder først av oss..... hehe..... Tror nok jeg kommer til å gå over......

Godt å ha blitt sykemeldt da, ikke ille å jobbe så lenge, er jo bare noen uker til du skulle ha gått ut i permisjon uansett, det er det jeg også trøster meg med. Nyter hver en dag jeg får slappe av, så får en liksom litt mer energi til å gjøre litt mer hjemme også, og ikke minst nå når redebyggingsinstinktet trer inn for fullt.... :wink:

Så dere skal ha en julekveld til?? Så koslig! Du får ta det med ro og nyte hver en dag fremover, selv om det kan være lett å bli litt lei nå på slutten. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves........

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med nok en julefeiring da - og sikkert kjempekos for søsteren din!

Alltid litt rart når man plutselig ikke skal gå på jobb på leeeeeeeeeeeenge!Og når man bare går sånn og venter så blir dagene litt lange ja!Tenk på meg som ble sykemeldt hele svangerskapet - holdt på å bli tussete jeg! :tunge1: Nå angrer jeg på at jeg ikke sov mye mere den tiden der - da kunne jeg kanskje ha ladet opp til alle våkenettene nå :ler::ler::ler: Men det er nok ikke helt sånn det fungerer nei!

Blir spennende å se når hun bestemmer seg for å komme nå da Glossy! Det er jo det som er så fantastisk på slutten av graviditeten så aner man jo ikke - plutselig er det bare igang! Du så med Martine - der var det jo plutselig igang 1 mnd før tiden! Det greieste med det var jo at barnet ikke var så stort å føde - det dumme var at jeg overhodet ikke var klar og at alt sto på hodet her hjemme!!!!!! Jammen fikk Charminamannen masse å gjøre noen dager da gitt :ler:

Ha en fortsatt fin uke da snuppa - det er faktisk meldt sol :o :o :o :o :o :o :o :o til fredag!!!!!!

Stor klem til deg og magen fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg skikkelig flink og et godt kone emne :tunge1: .

Jeg laget hjemmelaget pizza til middag og i tilleg laget to bolle deiger. Så her i huset ble det både skillings og skole boller. Ble litt inspirert av andre her inne som er så flinke til å fylle fryseren så da tok jeg meg i det å begynnte. Ganske deilig følelse da jeg var ferdig ja!!!

I dag har jeg vært hos jordmor igjen. Alt stod bra til. Eggehviten var helt borte og blodtrykket var kjempe fint. Hun lyttet på nurket og kunne høre kjempe god lyd. Hun trykket litt på magen og da var det liv i leiren. Mini vil ha ALL plass for seg selv, ikke dele! :ler:

Hode lå godt plassert ned, men ikke festet seg. Hun fortalt og at i følge kurven på symfysen så kunne jeg få alt i fra en unge på 4 kilo til en på 5 kilo :o

Satser alt på 4 jeg da!!!

Kvalmen og oppkastingen jeg hadde tidligere i uken mente hun kunne være omgangssyke, men kom det igjen så ville hun at jeg skulle få sjekket det. Greit å ha noen som passer på!

I dag er det resten av pizza til middag og så får jeg se om det blir noe mer baking.

Min søster er kommet hjem og det er helt fantastisk! Så godt å ha henne hjemme etter gammelt. Så i går tok vi med oss boller å reiste på besøk, kjempe koselig. Hun fikk til og med kjenne nurket spartke, og det er ikke mange som får :wink: Baby er litt blyg sånn sett.

Får sette igang å gjøre noe etterhvert! Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...