Gå til innhold

Da er frøken Grung i farta igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes dama oppfører seg tragisk i media og på sosiale medier. Kan heller ikke fatte og begripe at hun kan kurse andre i noe hun åpenbart ikke kan. MEN: utseende syntes jeg ikke man skal snakke om! Hun har selv fortalt på bloggen at hun sliter med en hudsykdom (link til beskrivelse av sykdommen her til spesielt interesserte: http://nhi.no/sykdommer/hud/pussholdig-utslett-ekskl-akne/rosacea-1635.html )

Syntes faktisk det er litt tøft av henne og legge ut selfies og blogge om hudsykdommen. Cred for det. Men det er også alt hun får cred for av meg...

Anonymous poster hash: 031d8...380
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Har faktisk lurt på hva som egentlig skjedde med Chills, og nå fikk jeg svaret.

Hun Trinemor virker litt ustabil og rotete, dessverre, selv om jeg synes det er flott at hun er energisk og positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for hets, latterliggjøring, spekulering og kopirett.

Det er ikke lov å skjermdumpe instagrambilder, er bildet offentlig så får dere legge til en link.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt svimmel av henne til tider, og orket ikke studere henne noe nærmere, men hun har helt sikkert noen gode poeng. :)

Anonymous poster hash: f8a50...487
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er Grungs kommentar? Anonymous poster hash: 4ad2e...e29

Som nevnt tidligere så må du åpne linken i appen Instagram for å se alle kommentarene.

Anonymous poster hash: c775b...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for latterliggjøring.

Etter gjentatte ryddinger så stenges nå tråden.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Leste akkurat at Kuddle, som visstnok er en instagram- lignende app for barn og ungdom, skal bruke Trine Grung til å kommunisere for dem.

Kremt.. Hva tror vi om dette da?

Anonymous poster hash: c7ef6...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste akkurat at Kuddle, som visstnok er en instagram- lignende app for barn og ungdom, skal bruke Trine Grung til å kommunisere for dem.

Kremt.. Hva tror vi om dette da?

Anonymous poster hash: c7ef6...fe6

Kuddle? Forferdelig navn og TG som kommunikasjonsansvarlig? Jeg spår kort levetid for denne tjenesten.

Anonymous poster hash: 45ca7...043

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuddle? Forferdelig navn og TG som kommunikasjonsansvarlig? Jeg spår kort levetid for denne tjenesten. Anonymous poster hash: 45ca7...043

Dødfødsel.

Anonymous poster hash: 5bc4b...909

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...