Gå til innhold

Da er frøken Grung i farta igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagbladet sier jo selv at de hadde avklart temaene på forhånd, og hvis det stemmer, er jo TGs oppførsel enda mer pussig. Men det som gjorde meg mest irritert her, var hennes uttalelse om at DB hadde sendt "en alt for ung journalist". Hallo, snakker om usaklig.

Men hun hadde nok tenkt at dette skulle være en reklamesak for hennes nye prosjekter. Men det er ikke like interessant

for folk som tidligere saker, og det trenger man ikke å gjennomføre brukerundersøkelser for å forstå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde med chills som hun og fotballfrue jobbet med?

Anonymous poster hash: 030c0...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel den dama som i størst grad bekrefter alle stereotyper om folk fra stavanger....



Anonymous poster hash: eb2ab...7cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Trine altså.

Hva er greia med denne dama?

Hva er dette nettkurs- opplegget hun driver med? Kurs i facebook? Really?

Kunne hun hatt behov for et kurs selv kanskje...

Flere enn meg som ikke forstår helt hva denne dama driver med og hvorfor hun tidvis er i media?

Finner det litt fascinerende igrunn.

Anonymous poster hash: 65c28...c13

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker til å ha mange idèer og baller i lufta, men liten evne til å gjennomføre på en god (og fornuftig) måte.

Får litt vondt av henne.

Anonymous poster hash: 65c28...c13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan hun ikke gå tilbake som radioprogramleder. Husker henne fra p3. Der var hun jo dyktig. Bedre å holde seg til det man kan best!



Anonymous poster hash: 9700f...500
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Jeg forstår ikke helt gleden dere har ved å rakke ned på mennesker dere ikke kjenner. Det er for meg helt uforståelig.

Ikke er hun mye framme i media, i hvert fall ikke så mye at det kan irritere dere, og ikke har hun gjort dere noe rent personlig - så hvorfor den stadige gleden ved å rakke ned på henne? Ikke bare henne, forresten .. KG florerer med lignende tråder.

Dere er med på å gi uttrykket "Kvinner er kvinner verst" et "ansikt"!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt gleden dere har ved å rakke ned på mennesker dere ikke kjenner. Det er for meg helt uforståelig.

Ikke er hun mye framme i media, i hvert fall ikke så mye at det kan irritere dere, og ikke har hun gjort dere noe rent personlig - så hvorfor den stadige gleden ved å rakke ned på henne? Ikke bare henne, forresten .. KG florerer med lignende tråder.

Dere er med på å gi uttrykket "Kvinner er kvinner verst" et "ansikt"!

Hun er jo faktisk mye fremme i media. Altfor mye etter min mening.

Om radio i gameldager, skilsmissen, singellivet, nye partnere, barneoppdragelse, merkeklær, mobbing, Oprah, Ellen-show, nettetikk, veldedighetsprosjekter, mat-TVprosjekter, og gudene vet hva. På TV, nettaviser, Instagram, Twitter, YouTube, egen blogg, andres blogger.

Samt at hun _hele tiden_ driter seg ut og må ha nye intervjuer for å si unnskyld........

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Hun er jo faktisk mye fremme i media. Altfor mye etter min mening.

Om radio i gameldager, skilsmissen, singellivet, nye partnere, barneoppdragelse, merkeklær, mobbing, Oprah, Ellen-show, nettetikk, veldedighetsprosjekter, mat-TVprosjekter, og gudene vet hva. På TV, nettaviser, Instagram, Twitter, YouTube, egen blogg, andres blogger.

Samt at hun _hele tiden_ driter seg ut og må ha nye intervjuer for å si unnskyld........

Jeg følger ganske mye med jeg og - men at Trine Grung stikker seg fram så det skulle være en plage er for meg uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ganske mye med jeg og - men at Trine Grung stikker seg fram så det skulle være en plage er for meg uforståelig.

Jeg argumenterte mot din påstand at hun ikke er mye i media. Jeg har ikke nevnt hvorvidt det plager meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke plage for meg heller men har jo lurt litt på hva det egentlig er hun lærer bort - jeg har ikke helt skjønt hva kursene hennes går ut på.

Jeg synes det virker som om det er mange damer uten videre bakgrunn i markedsføring/salg/sosiale medier som benytter seg av tjenestene hennes - det er nok sikkert et marked innenfor det segmentet og sånt sett bra jobbet av Trine Grung. Siden hun fremdeles holder på så må det jo være et behov der.

Å være i media er jo en slags reklame for Trine Grung uansett om den er positiv/negativså vil anta hun spiller bevisst på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan hun, hva er hennes utdanning/kompetanse? Hva holder hun kurs i? Hvor holdes kursene?

Anonymous poster hash: 4ad2e...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært morsomt å høre fra noen som hadde vært på et av Grungs kurs.... :)



Anonymous poster hash: fd2c7...12f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå krangler hun igjen, på instagram under linnies siste bilde....



Anonymous poster hash: 031d8...380
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh.... det er alltid like flaut. Alle disse unge blogg-jentene hun "kjenner" må bare riste på hodet av henne. Hva skjedde med Grung og Wulff, forresten? De samarbeidet jo med Chills, noe som gikk til helvete, surprise surprise... :P



Anonymous poster hash: fd2c7...12f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun kommenterer jo bildene til masse kjendiser på ig, men hun får aldri noe svar.

Anonymous poster hash: 6501c...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke er en Trine Grung-fan. Jeg synes bloggen hennes har et dårlig språk, hun er til tider veldig ukorrekt/klønete og jeg reagerte blant annet på henne i 4stjerners middag eller hva det heter (veldig dominerende og litt nedlatende). Men reagerer likevel på en slik tone som det er i tråder som dette, og gjør man ikke det tror jeg rett og slett man har litt begrensede sjelsevner. KG har virkelig sin del sladrekjerringer - man ser jo gjerne de samme går igjen i disse trådene.

Samtidig som at det er sider jeg ikke "dyrker" hos henne, er det absolutt verdt å nevne at jeg synes hun er tøff som ikke gir seg, og hun er veldig ivrig og energisk. Og hun lever tross alt av inntekter fra egen bedrift, det er ikke alle som får til det.

Endret av Niennas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er tøff som går sine egne veier. Har troen på seg selv og at hennes kunnskaper duger til noe.

Hun kommer fra en av Stavangers "finere" tannlegefamilier, men har stått på og jobbet for fullt fra hun var ganske ung - har aldri fått noe rett oppi hendene.



Anonymous poster hash: cdebf...a77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...