Gå til innhold

Da er frøken Grung i farta igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At hun er kommunikasjonsrådgiver er helt vilt. Hun driter jo seg ut i media minst hver 6 måned.

Anonymous poster hash: dddb7...f17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er kommunikasjonsrådgiver er helt vilt. Hun driter jo seg ut i media minst hver 6 måned.

Anonymous poster hash: dddb7...f17

Akkurat her er det ikke Trine Grung som driter seg ut - det er jo Dagbladets såkalte journalist som ikke holder seg til det som var avtalt tema på forhånd. Hvorfor skal hun (og andre) måtte "stå til rette" for forhold som for lenge siden er avsluttet?

Jeg synes Trine var tøff som sa ifra at hun ikke fant seg ikke slike spørsmål.

Anonymous poster hash: 8301c...0a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Tringe Grung 100 % i dette! Dagbladets sladderjournalistikk er søppel!



Anonymous poster hash: 0de00...5c9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry skriver fra mobil. Trine Grung skal det stå.



Anonymous poster hash: 0de00...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde heller være glad at noen tar seg bryet å intervjue henne.



Anonymous poster hash: 05dd6...66a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Hun burde heller være glad at noen tar seg bryet å intervjue henne.

Anonymous poster hash: 05dd6...66a

Nettopp! Hvorfor er denne dama "kjendis"? At hun var samboer med Jostein Flo er vel neppe grunn god nok til å bli kjendis. Vet at hun terroriserte Oprah lenge nok til at hun fikk delta der en gang, men hun har da ikke utrettet noe som helst som skulle gi kjendisstatus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Hvorfor er denne dama "kjendis"? At hun var samboer med Jostein Flo er vel neppe grunn god nok til å bli kjendis. Vet at hun terroriserte Oprah lenge nok til at hun fikk delta der en gang, men hun har da ikke utrettet noe som helst som skulle gi kjendisstatus.

Hun var programleder i P3 i sin tid for et ganske populært program, og det var før hun giftet seg med Flo.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk enig med Grung jeg. Hvorfor grave i gammelt møkk man er ferdig med? Hun vil ikke snakke mer om Flo og livet der, hun ville snakke om sitt nye liv. Er det vanskelig å forstå???? Heier på Trine.

Hun er godt kjent som pop rush Trine, hørte mye på henne før jeg. Kul dame som tør å si det folk mener, men ikke tør si.



Anonymous poster hash: 40f0c...3dc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Nettopp! Hvorfor er denne dama "kjendis"? At hun var samboer med Jostein Flo er vel neppe grunn god nok til å bli kjendis. Vet at hun terroriserte Oprah lenge nok til at hun fikk delta der en gang, men hun har da ikke utrettet noe som helst som skulle gi kjendisstatus.

Du er mest sannsynlig for ung til å huske hennes start på karrieren.

Hun startet som programleder i Jærradioen hvor hun jobbet som programleder fra 1993 .. og hun ble headhuntet til P3 i 1996 tror jeg - fordi hun sørget for å øke lyttertallet på Jærradioen betraktelig på den tiden hun var der.

Endret av Artistina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som man reder, så ligger man, og det er slik hele livet. Har man vært alle varianter av dum og ubetenksom i sitt liv, kommer man ikke bort fra det, selv om man selv er ferdig med det og har gått videre. Pressen glemmer aldri. Kanskje noe å tenke på før man starter med å gjøre tåpelige ting offentlig, hvis en vil ha et levelig liv etter hvert som man blir eldre.

Alle de store og kjente menneskene som klarer å svare diplomatisk og hyggelig på tusenvis av de samme stilte spørsmålene om og om igjen, dem står det respekt av. Det er en del av den jobben det er å være kjent og kjendis. Hadde man ikke hatt folk som var interessert i en som "kjent person", så hadde man ikke vært populær heller og dermed ingen å skrive om.

Politikere får spørsmål hele tiden. Kongen får de samme spørsmålene et helt liv, men er profesjonell nok til å svare profesjonelt hyggelig alikevel, selv om han helt sikkert ønsker noen et visst sted av og til.

Noen syns denne damen som er omtalt har tatt tyren ved hornene og satt journalisten på plass. Jeg tenker at hun kanskje har begynt å anlegge et snev av Diva-nykker rundt sin person. Kledelig er det ikke.



Anonymous poster hash: 46845...c2d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at journalisten tok seg en samtale med henne før de startet intervjuet. Der blir man som oftest enige om konteksten og hensikten med portettet. Dersom hun var uenig med dette burde hun ha sagt ifra der og da. Ikke oppført seg så ubehagelig og ekkelt at journalist valgte å avbryte å gå.

Det Trine Grung holder på med til daglig er faktisk ikke så interessant at det kan fylle 4 sider med portrett intevju. Dette er noe hun, som media og kommunikasjons ekspert, burde være klar over. Hun vet ag eneste grunn til at hun er kjent og tildels interessant nok til å bli portrettert, er at hun kommer med kontroversielle utsagn i hytt og pine.

At en journalist velger å spørre henne, og antar å gi henne muligheten til å forklate seg rundt dette, er noe hin må regne med. Den blogge Facebook rådgivningen hennes er faktisk ikke nok til å fylle 4 sider. Og dette er noe hun som profesjonell burde vite.

Regner med ag hun som vanlig ble ekstremt uprofesjonell når hun ikke fikk styre intervjuet til å bli en 4 siders reklamekampanje for hennes rådgivningstjeneste. Og hun er jo ikke akkurat kjent for å være verken profesjonell eller særlig reflektert i gitte situasjoner.

Anonymous poster hash: dddb7...f17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som man reder, så ligger man, og det er slik hele livet. Har man vært alle varianter av dum og ubetenksom i sitt liv, kommer man ikke bort fra det, selv om man selv er ferdig med det og har gått videre. Pressen glemmer aldri. Kanskje noe å tenke på før man starter med å gjøre tåpelige ting offentlig, hvis en vil ha et levelig liv etter hvert som man blir eldre.

Alle de store og kjente menneskene som klarer å svare diplomatisk og hyggelig på tusenvis av de samme stilte spørsmålene om og om igjen, dem står det respekt av. Det er en del av den jobben det er å være kjent og kjendis. Hadde man ikke hatt folk som var interessert i en som "kjent person", så hadde man ikke vært populær heller og dermed ingen å skrive om.

Politikere får spørsmål hele tiden. Kongen får de samme spørsmålene et helt liv, men er profesjonell nok til å svare profesjonelt hyggelig alikevel, selv om han helt sikkert ønsker noen et visst sted av og til.

Noen syns denne damen som er omtalt har tatt tyren ved hornene og satt journalisten på plass. Jeg tenker at hun kanskje har begynt å anlegge et snev av Diva-nykker rundt sin person. Kledelig er det ikke.

Anonymous poster hash: 46845...c2d

Det er haugevis med kjentfolk som er blitt intervjuet med de samme såre spørsmålene gang på gang. Det som skjer er at folka nekter å si ja til intervju. Ikke at reporterne lærer seg å bruke vær varsom plakaten. Utfra det jeg kan se har denne reporteren tydeligvis planlagt at hun skulle få gravd ut noen hemmeligheter som hun så skulle grafse i og offentliggjøre. Helt flott at Trine Grung nekter å bli med på slikt og sier det høyt. Kan love deg at de allerfleste intervjuopbjekter som er kjendiser her i Norge har fått spørsmål som det ikke står respekt av. Viser til Her og nå og Se og hør. Sladdermekkaen. Og. Her på kg vanker så visst noen av reporterne. Vær klar over det.

Anonymous poster hash: 0de00...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Du er mest sannsynlig for ung til å huske hennes start på karrieren.

Hun startet som programleder i Jærradioen hvor hun jobbet som programleder fra 1993 .. og hun ble headhuntet til P3 i 1996 tror jeg - fordi hun sørget for å øke lyttertallet på Jærradioen betraktelig på den tiden hun var der.

:fnise:

Neppe, etter som jeg er eldre enn TG, men takk for at du trodde det...tror jeg...

Ok, hun jobbet i nærradio for over 20 år siden, jobbet i P3 for nesten 20 år siden, og har vært gift med Jostein Flo. Wow, kjendisfaktoren er virkelig høy! For øvrig synes jeg hun er usmakelig, uansett hva hun driver med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

:fnise:

Neppe, etter som jeg er eldre enn TG, men takk for at du trodde det...tror jeg...

Ok, hun jobbet i nærradio for over 20 år siden, jobbet i P3 for nesten 20 år siden, og har vært gift med Jostein Flo. Wow, kjendisfaktoren er virkelig høy! For øvrig synes jeg hun er usmakelig, uansett hva hun driver med.

Det står du fritt til å mene ... men det er vel de færreste som ønsker å bli assosiert med et brutt ekteskap flere år etter - selv om ekteskapet var med en kjendis. Synes Trine har vært flink til å skape sin egen business og har i alle år klart seg fint på egenhånd. Hun har aldri brukt eksmannen for sin egen vinning slik mange andre gjør - så jeg forstår godt at hun blir skuffet og nekter å svare på spørsmål om dette når hun på forhånd var forespeilt at intervjuet skulle dreie seg om hennes egen virksomhet.

Jeg synes egentlig det er forkastelig at du og dine medsøstre hiver seg på hylekoret når dere tydeligvis ikke har satt dere inn i hva saken dreier seg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp! Hvorfor er denne dama "kjendis"? At hun var samboer med Jostein Flo er vel neppe grunn god nok til å bli kjendis. Vet at hun terroriserte Oprah lenge nok til at hun fikk delta der en gang, men hun har da ikke utrettet noe som helst som skulle gi kjendisstatus.

TO ganger, takk!!!

Anonymous poster hash: 8da65...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

TO ganger, takk!!!

Anonymous poster hash: 8da65...54e

Å, beklager så meget! Hun er pågående, da, det skal hun ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...