Gå til innhold

Da er frøken Grung i farta igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det hun har skrevet der? Hun sletta det hun har skrevet.

Anonymous poster hash: 1de89...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Hva er det hun har skrevet der? Hun sletta det hun har skrevet.

Noen la ut denne http://instagram.com/p/rGjTyLjnUn/

Det er en som klager på at Trine Grung tagga "linniiie" i kommentarfeltet. Hva er galt med det? Bruker ikke instagram selv så aner ikke hva som er vanlig.

Edit: Har, men bruker ikke.

Endret av Hold the door
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen la ut denne http://instagram.com/p/rGjTyLjnUn/

Det er en som klager på at Trine Grung tagga "linniiie" i kommentarfeltet. Hva er galt med det? Har ikke instagram selv så aner ikke hva som er vanlig.

Jeg skjønner heller ikke hva som er galt med å tagge linniiie? Ikke er jeg heller bevandret på IG, men er det ikke slik man kommuniserer på IG at man må tagge hverandre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hva som er galt med å tagge linniiie? Ikke er jeg heller bevandret på IG, men er det ikke slik man kommuniserer på IG at man må tagge hverandre?

Når du kommenterer et bilde på Instagram får vedkomne som har lagt ut bildet varsel om kommentaren. Altså, når Grung kommenterer Linnéas bilde trenger hun ikke å tagge Linnéa i kommentaren. Linnéa får uansett varsel om at Grung har kommentert. Om Grung vil svare en av de andre i kommentarfeltet på Linnéas bilde derimot, må hun tagge dem i kommentaren, da de ikke vil bli automatisk varslet om at de har fått svar på sin kommentar på noen andres bilde.

Som selvutnevnt sosiale medier ekspert er dette noe Grung burde kunne. Instagram er et veldig vanlig sosialt medie. Men ved å tagge Linnéa i sin kommentar på Linnéas bilde fremstår Grung som rimelig fersk og noe uvitende om hvordan Instagram fungerer. Ikke noe det lyser ekspert av.

Anonymous poster hash: 50fd1...b63

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh.... det er alltid like flaut. Alle disse unge blogg-jentene hun "kjenner" må bare riste på hodet av henne. Hva skjedde med Grung og Wulff, forresten? De samarbeidet jo med Chills, noe som gikk til helvete, surprise surprise... :P

Anonymous poster hash: fd2c7...12f

I kommentarfeltet på bloggen til TG ser det ut som om at hun rett og slett bare sluttet å betale ut lønn til jentene i Chills. Kan fort bli dårlig stemning av sånt... http://www.trinegrung.no/2013/06/18/hvorfor-sa-hoppende-glad-trine/

Anonymous poster hash: 50fd1...b63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du kommenterer et bilde på Instagram får vedkomne som har lagt ut bildet varsel om kommentaren. Altså, når Grung kommenterer Linnéas bilde trenger hun ikke å tagge Linnéa i kommentaren. Linnéa får uansett varsel om at Grung har kommentert. Om Grung vil svare en av de andre i kommentarfeltet på Linnéas bilde derimot, må hun tagge dem i kommentaren, da de ikke vil bli automatisk varslet om at de har fått svar på sin kommentar på noen andres bilde. Som selvutnevnt sosiale medier ekspert er dette noe Grung burde kunne. Instagram er et veldig vanlig sosialt medie. Men ved å tagge Linnéa i sin kommentar på Linnéas bilde fremstår Grung som rimelig fersk og noe uvitende om hvordan Instagram fungerer. Ikke noe det lyser ekspert av. Anonymous poster hash: 50fd1...b63

Jeg har fått med meg at hun er selvutnevnt So-Me dronning,ja. Men da skjønner jeg ikke hvorfor gjør slikt. For å virke "bestis" med bloggere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg at hun er selvutnevnt So-Me dronning,ja. Men da skjønner jeg ikke hvorfor gjør slikt. For å virke "bestis" med bloggere?

Naturligvis.

Hvis du går på hennes egen profil ser du at hun vil "lære gründere og små bedrifter å bli SYNLIGE på nett".

Selv gjør hun det ved å bestevennkommentere alt som går og rører på seg på Instagram.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke er en Trine Grung-fan. Jeg synes bloggen hennes har et dårlig språk, hun er til tider veldig ukorrekt/klønete og jeg reagerte blant annet på henne i 4stjerners middag eller hva det heter (veldig dominerende og litt nedlatende). Men reagerer likevel på en slik tone som det er i tråder som dette, og gjør man ikke det tror jeg rett og slett man har litt begrensede sjelsevner. KG har virkelig sin del sladrekjerringer - man ser jo gjerne de samme går igjen i disse trådene.

Samtidig som at det er sider jeg ikke "dyrker" hos henne, er det absolutt verdt å nevne at jeg synes hun er tøff som ikke gir seg, og hun er veldig ivrig og energisk. Og hun lever tross alt av inntekter fra egen bedrift, det er ikke alle som får til det.

Når det er sagt, får du ingen fripass fra meg kun fordi en er selvstendig næringsdrivende. Ufin oppførsel på tv (debatter, 4 stjerner osv.), nett (diverse kommentarfelt på Facebook, insta og andre steder) er det bare sunt å diskutere.

I tillegg synes jeg forretningskonseptet grenser til svindel, da jeg ikke helt der verdien av kurset for kundene. Men mulig de er av en annen oppfatning og isåfall er jo det bra for både kundene og Trine.

Endret av Niennas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret til Trine Grung på blogginnlegget til Linnie.. kødder hun eller?

Trine Grung sa...

Gigalol lissom! Død faktisk....jeg kliner mer enn du ever gjør på Hove lissom. Halo, jeg er gift! Superlol ass....Get a life! Jeg er festligere enn du, ihvertfAll i natt. Superdrita i Stryn lissom....med MASSE kjendiser...hos svigermor med hjemmelaga alt. Du sover i telt...missforstått? Digger! Loves it ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret til Trine Grung på blogginnlegget til Linnie.. kødder hun eller?

Trine Grung sa...

Gigalol lissom! Død faktisk....jeg kliner mer enn du ever gjør på Hove lissom. Halo, jeg er gift! Superlol ass....Get a life! Jeg er festligere enn du, ihvertfAll i natt. Superdrita i Stryn lissom....med MASSE kjendiser...hos svigermor med hjemmelaga alt. Du sover i telt...missforstått? Digger! Loves it ;-)

:skratte: Håper at det var et tappert forsøk på å være morsom fra Trine Grungs side...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Håper at det var et tappert forsøk på å være morsom fra Trine Grungs side...

Eller så er det noen andre som har skrevet det i hennes navn for å sette et dårligere rykte på henne...

Anonymous poster hash: 598a4...99f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller så er det noen andre som har skrevet det i hennes navn for å sette et dårligere rykte på henne...

Anonymous poster hash: 598a4...99f

Det er skrevet fra hennes bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Det er skrevet fra hennes bruker.

Går det ikke an å bare lenke til hennes bloggprofil, sånn at det ser ut som det er henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går det ikke an å bare lenke til hennes bloggprofil, sånn at det ser ut som det er henne?

Nei. Det er skrevet fra en innlogget Bloggr-konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun fått en privat IG-profil iallefall.... Haha. Hun der og Fotballfrue - evig kime til underholdning.

Jeg liker ikke å diskutere utseendet på folk, men hva skjer i ansiktet hennes? Har hun kommentert det selv på bloggen? Det ser jo ut som om noe vokser der som ikke skal vokse der.

Anonymous poster hash: a4679...1c4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er tøff som går sine egne veier. Har troen på seg selv og at hennes kunnskaper duger til noe.

Hun kommer fra en av Stavangers "finere" tannlegefamilier, men har stått på og jobbet for fullt fra hun var ganske ung - har aldri fått noe rett oppi hendene.

Anonymous poster hash: cdebf...a77

Finnes det ufine tannlegefamilier i Stavanger???

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å diskutere utseendet på folk, men hva skjer i ansiktet hennes? Har hun kommentert det selv på bloggen? Det ser jo ut som om noe vokser der som ikke skal vokse der.

Anonymous poster hash: a4679...1c4

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 1ccd5...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...