Trampe Skrevet 12. juli 2015 #1001 Skrevet 12. juli 2015 God tur på ferie! Det er helt merkelig hvordan den minste i familien har det største lasset når man skal pakke
MissStiles Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #1002 Skrevet 13. juli 2015 Da er vi kommet oss avgårde. M hadde et ønske om å reise kl 10 men det ble kl 10:30. Ikke verst! Uansett trodde jeg ikke at vi skulle reise idag. Fordi jeg har vært dårlig i magen inatt og sovet 3-4 timer. Formen er litt bedre nå og håper jeg kan sove litt i bilen. God sommer!!
Spiremor Skrevet 18. juli 2015 #1004 Skrevet 18. juli 2015 God tur (videre), håper magen var snill med deg!
MissStiles Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #1005 Skrevet 19. juli 2015 Da er snart første ferieuke over. Vi har storkost oss på sørlandet. Været har vært kjempebra her, bortsett fra de to siste dagene. Vi har truffet familie, vært i dyreparken 2 ganger, gått tur i byen ++ Utrolig hyggelig! Men nå er vi klare for å reise videre imorgen tidlig. Det blir veldig spennende å ha med seg E på hotell. Spesielt siden vi får mindre privatliv av å dele rom med henne men det kommer nok til gå bra. Det skal bli godt å bra være oss tre og.
Spiremor Skrevet 20. juli 2015 #1006 Skrevet 20. juli 2015 Høres ut som en flott ferie så langt! Gleder meg til vi skal dra i Dyreparken etterhvert også Testet dere Hakkebakkeskogen? Hvor går turen videre?
MissStiles Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #1007 Skrevet 20. juli 2015 Høres ut som en flott ferie så langt! Gleder meg til vi skal dra i Dyreparken etterhvert også Testet dere Hakkebakkeskogen? Hvor går turen videre? Vi dro vel mest i dyreparken for vår del. E satt i Ergobabyen og kikket eller sov. Så vi var ikke i Hakkebakkeskogen. Altfor mye folk der. Gleder meg til hun blir litt større. Vi fortsetter turen oppover mot Vestfold også drar vi videre over til Sverige en tur med båt. Gleder oss til fortsettelsen!
Nautika Skrevet 20. juli 2015 #1008 Skrevet 20. juli 2015 Høres ut som dere koser dere masse på ferie. Båttur i dette været høres fantastisk ut! Jeg er oppvokst med at vi hver sommer dro på seiltur nedover sørlandskysten. Herlige barndomsminner
Havmus Skrevet 22. juli 2015 #1009 Skrevet 22. juli 2015 Høres deilig ut med ferie. Tror vi kanskje skal forsøke oss på dyreparken til neste år. Da er storesøster tre år og synes sikkert det er kjempestas. Hotell med så små har jeg bare god erfaring med. Kos dere masse ☺
MissStiles Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #1010 Skrevet 24. juli 2015 Hurra for E som er 5 måneder idag!! Jenta vår har blitt stor. I løpet av ferien har hun lært seg å snu seg fra rygg til mage. Kjempeflink!!
Trampe Skrevet 25. juli 2015 #1011 Skrevet 25. juli 2015 Dyreparken er herlig! Vi var der med våre da de var fire, og de elsket det. for rulling! Flink jente Plutselig krabber hun!
MissStiles Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #1012 Skrevet 27. juli 2015 (endret) Allerede vært hjemme i nesten 3 dager. Vi har hatt 2 fine uker men godt å være hjemme igjen. Gledet meg mest av alt til å ha soverommet for oss selv igjen. Vi delte rom med henne når vi bodde på hotell. Uvant! Men det gikk overraskende greit. Vi hadde et par netter hvor hun plutselig våknet flere ganger og det var slitsomt. Men vi har kost oss på tur. E har vært kjempeflink, både på alle bilturene, på familiebesøk og når vi har vært ute på ting. Utrolig gøy at hun snur seg. Men også litt farlig. Vi må passe på litt ekstra nå. Pluss at det er vanskeligere å legge henne fordi hun snur seg i senga og. M har ferie ut denne uka. Det har vært godt å være to stykker rundt E. Og kunne bytte på mer når det gjelder å stå opp om morgenen. Gruer meg litt til han skal tilbake på jobb neste uke. Jaja, bare å nyte resten av uka. Endret 28. juli 2015 av MissStiles
MissStiles Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #1013 Skrevet 31. juli 2015 Både før vi dro på ferie, i ferien og etter at vi kom hjem, har vi hatt problemer med å ha E i vogna. I ferien fant vi ut at vi har henne i ergobabyen til hun blir trøtt også legger vi henne i vogna. Det fungerte heldigvis. Men når vi skulle gå tur igår, ville hun absolutt ikke ligge i vogna. Uansett om hun var trøtt eller ikke. Jeg elsker å gå tur med henne i vogna og synes det er tungt å ha henne for lenge i ergobabyen. Usikker på hva jeg gjør neste uke når M drar på jobb igjen. Spent på hvordan det går å dra på trilletur med Spiremor idag.......
Gjest Birti Skrevet 31. juli 2015 #1014 Skrevet 31. juli 2015 Både før vi dro på ferie, i ferien og etter at vi kom hjem, har vi hatt problemer med å ha E i vogna. I ferien fant vi ut at vi har henne i ergobabyen til hun blir trøtt også legger vi henne i vogna. Det fungerte heldigvis. Men når vi skulle gå tur igår, ville hun absolutt ikke ligge i vogna. Uansett om hun var trøtt eller ikke. Jeg elsker å gå tur med henne i vogna og synes det er tungt å ha henne for lenge i ergobabyen. Usikker på hva jeg gjør neste uke når M drar på jobb igjen. Spent på hvordan det går å dra på trilletur med Spiremor idag....... Kan hende hun er som fadderbarnet mitt som ikke følte hun så nok i vogna. De fikk en helt ny verden når de bygde opp med litt puter så hun kunne se mer (også ble det jo enda bedre når de byttet til sittedelen) :-)
MissStiles Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #1016 Skrevet 31. juli 2015 Hvordan gikk trilletur? Jeg møtte Spiremor og lille J med E i ergobabyen. Vi gikk rundt i botanisk hage. Også satt vi en stund på caféen. Etter det la jeg E i vogna siden hun hadde fått pupp, regnet jeg nesten med at hun var trøtt men nei.. Vi gikk et lite stykke men til slutt ble det for mye skriking. Oppi ergobabyen igjen. Men det tok ikke mer enn 5-10 min før hun sovnet. Da var det oppi vogna. Hun protesterte litt men sovnet til slutt. Det ble vel litt over en time med søvn i vogna. Så det kunne gått verre. Men det har vært en skikkelig bra dag. Etter at jeg sa hadet til Spiremor, dro vi på senteret for å handle men der møtte vi på ei venninne så da fikk jeg skravler litt med henne. Mens jeg satt der, spurte en annen venninne om jeg ville finne på noe ikveld men når jeg sa at M var hos en kompis, sa hun at hun skulle komme med taco middag til meg. Sier ikke nei takk til det. Så det ble en hyggelig kveld med taco, skravling og fikk sett en film. Nå skal jeg straks legge meg. Min tur til å stå opp med E imorgen så greit å få litt søvn.
juliane Skrevet 1. august 2015 #1017 Skrevet 1. august 2015 Har dere byttet til sittedelen, MissStiles? Høres utrolig slitsomt ut at hun ikke vil være i vogna!0
Trampe Skrevet 1. august 2015 #1018 Skrevet 1. august 2015 Håper det bare er en fase, og at hun fort finner seg til rette i vogna igjen!
malicious Skrevet 1. august 2015 #1019 Skrevet 1. august 2015 Vi har hatt en sånn periode også. Hatet vogna! Men, er det god plass i bagen? T begynner å bli for lang for vår.
MissStiles Skrevet 1. august 2015 Forfatter #1020 Skrevet 1. august 2015 Har dere byttet til sittedelen, MissStiles? Høres utrolig slitsomt ut at hun ikke vil være i vogna!0 Det har vi. For en måned siden men hun kan ikke sitte i den enda. Idag gikk det enklere å legge henne i vogna. Jeg begynte å ha henne i ergobabyen og når hun ble trøtt, la jeg henne over i vogna. Da sov hun til og med etter at vi kom hjem. Så en god dag!! Igår kveld så jeg for første gang at E lå på magen i senga. Siden jeg ikke har sett at hun snur seg fra mage til rygg, la jeg henne på ryggen igjen. Det måtte jeg gjøre to ganger til. Jeg sov ikke så godt inatt pga det. Men nå sitter svigermor barnevakt sånn at vi kan gå på kino og se Mission Impossible. Litt kjedelig at E var litt grinete den siste halvtimen før vi gikk men regner med at hun kanskje sovner fort når hun får lagt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå