Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt usikker på om jeg skal smile eller synes det er teit men jeg fikk følgende SMS fra kjæresten min nå: "Det er speilblankt ute. Snøen har smeltet og det er bare is ute. Jeg synes du skal vurdere å bli hjemme fra jobb i dag hvis du ikke har brodder."

Hm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aww, jeg syns det var kjempesøtt! :nigo:

Skrevet

Kjæresten din er søt og han har helt rett - du av alle bør jo ikke falle på isen i dag! Men å bli hjemme fra jobb er vel litt i overkant. :fnise:

Skrevet

Jeg har 2 uker igjen. Siste arbeidsdag er fredag 6.februar.

Samme som meg :) når er terminen?

Skrevet

Samme som meg :) når er terminen?

UL termin er 1.mars men første termin hos fastlegen sier 26.februar (tror jeg).

Du?

Skrevet

UL termin er 1.mars men første termin hos fastlegen sier 26.februar (tror jeg).

Du?

Ah, da stemmer det jo overens sånn greit. Min termin er 2. mars :) OUL 1 mars og legetermin 26. februar?

Skrevet

Ah, da stemmer det jo overens sånn greit. Min termin er 2. mars :) OUL 1 mars og legetermin 26. februar?

Stemmer.

Det gikk greit å gå til bussen når jeg skulle reise på jobb idag. De hadde heldigvis strødd ganske bra. Men spent på om det går like greit hjemover. I verste fall skulle kjæresten hente meg.

• Liker 1
Skrevet

Trøtt!! Idag våknet jeg allerede halv 6. Og fikk ikke sove mer. Jeg skulle ønske at jeg rakk en liten blund før jobb men tror ikke det.

Nå skal jeg straks til jordmor og usikker på om jeg drar hjem igjen før jeg drar på jobb. Ikke vært hos jordmor siden uke 16. Og siden jeg ikke er sånn superfornøyd med den nye legen så bestilte jeg time hos jordmor.

Idag er jeg i uke 36.

Skrevet

Trøtt!! Idag våknet jeg allerede halv 6. Og fikk ikke sove mer. Jeg skulle ønske at jeg rakk en liten blund før jobb men tror ikke det.

Nå skal jeg straks til jordmor og usikker på om jeg drar hjem igjen før jeg drar på jobb. Ikke vært hos jordmor siden uke 16. Og siden jeg ikke er sånn superfornøyd med den nye legen så bestilte jeg time hos jordmor.

Idag er jeg i uke 36.

Hurra for 36 uker!! :hoppe:

Dumt at du ikke er helt fornøyd med legen, det er jo en person man må ha en viss tillit til. Liker du jordmoren din bedre? :) Når er timen?

Skrevet

Hurra for uke 36 :danse:

Flere som våknet 5:30, ja? :dry: Håper du får tatt deg en hvil etter jobb, da :)
Kos deg hos jordmor :)

Skrevet

Hurra for 36 uker!! :hoppe:

Dumt at du ikke er helt fornøyd med legen, det er jo en person man må ha en viss tillit til. Liker du jordmoren din bedre? :) Når er timen?

Timen var nå kl 9. Det gikk fint. Liker jordmor bedre enn legen. Så bestilte ny time der om 2 uker. Jenta vår har det fortsatt bra. Hun ligger med hodet ned men det hadde tydeligvis ikke festet seg enda.

Lurer på om jeg bare drar inn til byen for å kikke i litt butikker og spise noe før jeg skal på jobb.

Skrevet

Timen var nå kl 9. Det gikk fint. Liker jordmor bedre enn legen. Så bestilte ny time der om 2 uker. Jenta vår har det fortsatt bra. Hun ligger med hodet ned men det hadde tydeligvis ikke festet seg enda.

Lurer på om jeg bare drar inn til byen for å kikke i litt butikker og spise noe før jeg skal på jobb.

Så fint at lillemor har det bra fremdeles :) Og praktisk at hun har hodet ned, selv om det ikke er festet helt ennå. Det kommer nok snart, for nå nærmer det seg mål her!

Litt vindusshopping med mulighet for faktisk shopping er aldri å forakte ;)

Skrevet

Jeg fikk handlet litt på Princess sitt 3 for 2 tilbud og en body hvor det sto "team dad" fra H&M.

Fortsatt trøtt, så lurer på om det blir en blund etter middagen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk handlet litt på Princess sitt 3 for 2 tilbud og en body hvor det sto "team dad" fra H&M.

Fortsatt trøtt, så lurer på om det blir en blund etter middagen.

Den bodyen blir nok populær ;)

Skrevet

Nå ligger samboeren på sofaen og leser i boka om fødsler. Det kommer noen ord fra han inni mellom - som "hæ, skjer det?" og "neeeeei" og "OMG" osv... :fnise:

Greit å være litt forberedt til fødselsforberedende kurs i morgen.

Skrevet

Nå ligger samboeren på sofaen og leser i boka om fødsler. Det kommer noen ord fra han inni mellom - som "hæ, skjer det?" og "neeeeei" og "OMG" osv... :fnise:

Greit å være litt forberedt til fødselsforberedende kurs i morgen.

:ler:

Skrevet

Kos dere på kurs i dag! :nigo: Det er nok noen bilder som dere ikke blir kvitt fra netthinnen i ettertid ;)

Skrevet

Da har vi vært på fødselsforberedende kurs. Snakk om å bli trøtt og sliten av å sitte på et lite og trangt møterom i nesten 5 timer. Bra kurs! Hyggelig jordmor som forklarte alt sammen. Fikk også en visning på AHUS og fikk se en fødefilm. Vi føler begge at det var nyttig å få med seg.

Nå gleder jeg meg til å slappe av resten av dagen. Det blir nok en blund når vi kommer hjem siden jeg våknet kl 5.30 idag og.

Skrevet

Da har vi vært på fødselsforberedende kurs. Snakk om å bli trøtt og sliten av å sitte på et lite og trangt møterom i nesten 5 timer. Bra kurs! Hyggelig jordmor som forklarte alt sammen. Fikk også en visning på AHUS og fikk se en fødefilm. Vi føler begge at det var nyttig å få med seg.

Nå gleder jeg meg til å slappe av resten av dagen. Det blir nok en blund når vi kommer hjem siden jeg våknet kl 5.30 idag og.

Oi, det var lenge! Heldige som fikk omvisning, det hjelper å vite hvor man skal gå når det står på :)

Skrevet

Så bra dere hadde en fin opplevelse :) Jeg tenker vi også melder oss på den kurset, men det blir vel ikke før uti mai ;)

Har du fått tatt deg en blund?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...