Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer som høygravid! :strix: Vi har Skoda Octavia og er veldig fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høygravid :strix: Nå er det ikke lenge igjen!

Skrevet

Hurra for høygravid! :strix:

Vi har som nevnt i spiremors dagbok ford focus og er storfornøyd:) god å kjøre, samt god plass. Vi får både plass til hundebur og emmaljungavogn!:)

Skrevet

Jippiii for høygravid :danse:

Ford Focus :jepp:

Skrevet

Nå ligger vi begge ganske slappe på sofaen etter en lang dag. Faren til M hentet oss kl. 10 også dro vi først for å se på en Ford Focus. Utrolig fin bil. Vi fikk også prøvekjøre. Deretter dro vi innom et par forhandlere til uten å finne noen bruktbiler i vår prisklasse. Så rett før kl. 13 bestemte vi oss for å reise til Drammen igjen og prøvekjøre de 2 bilene som M og faren hans hadde sett på i går. Først tok vi en runde med Kia Ceed. M har forelsket seg i den bilen. Også Skoda Fabia - mest fordi den var litt billigere enn de to andre. Fin bil det og. Så nå skal vi bruke helga på å tenke på det. Faren til M hadde noen tips, så vi skal ta med oss det. Mens vi også skal ta en prat med faren min i morgen. De to har litt mer peiling på bil.

Vi var ikke hjemme før nærmere halv 4. Da ordnet faren hans med et par ting for oss i leiligheten mens vi dro i butikken for å handle middag. Hjemmelaget pizza. Utrolig godt. Og nå blir det sofaen resten av kvelden.

Merker at jeg er sliten. Spesielt siden jeg våknet så tidlig i dag. Men kan heldigvis slappe av i morgen.

Skrevet

Da har vi kjøpt bil!! Den ene bilen ble solgt i går så da ble valget veldig enkelt. Så da sendte vi SMS til selgeren og sa ja til den andre bilen. :hoppendeglad:

Akkurat kommet hjem fra middag hos foreldrene mine. Hyggelig. Og godt med middag. Men merket at jeg ble fort sliten. Så nå var det godt å komme hjem og slappe av resten av kvelden. Setter på en film og koser oss med litt popcorn. :popcorn:

Skrevet

Da har vi kjøpt bil!! Den ene bilen ble solgt i går så da ble valget veldig enkelt. Så da sendte vi SMS til selgeren og sa ja til den andre bilen. :hoppendeglad:

Akkurat kommet hjem fra middag hos foreldrene mine. Hyggelig. Og godt med middag. Men merket at jeg ble fort sliten. Så nå var det godt å komme hjem og slappe av resten av kvelden. Setter på en film og koser oss med litt popcorn. :popcorn:

Gratulerer med ny bil!! :hoppendeglad: Hvilken modell ble det?

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med ny bil!! :hoppendeglad: Hvilken modell ble det?

Kia Ceed.

• Liker 2
Skrevet

Kia Ceed.

Var inne og tittet på den på finn, den var fin!

Skrevet

Gratulerer!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Gratulerer så mye med bilkjøp!:)

Skrevet

Gratulerer med ny bil :nigo: Den så fin ut, måtte jo google :jepp:

Skrevet

Grattis med biiil!!! Er det ikke en herlig følelse? Nå er det vel nesten ikke noe dere mangler vel??? :hoppe:

Skrevet

Vi kan hente bilen allerede imorgen!!!

Idag er jeg trøtt selvom jeg har sovet inatt. Er sliten. Og skulle gjerne bare ligget på sofaen. Samboeren har blitt skikkelig forkjølet så jeg håper han ikke smitter meg.

Men men.. Nå er det bare å komme seg avgårde.. Jobb..

• Liker 1
Skrevet

Idag skal M hente bilen etter jobb. Han gleder seg veldig!!

Da har jeg kommet til uke 35. Synes ukene blir flyr avgårde nå...

Imorgen har jeg bursdag. M har spurt om jeg vil feire og i utgangspunktet har jeg sagt nei. Men moren min maser også om jeg kommer innom dem imorgen. Så jeg skal spørre sjefen min om jeg kan jobbe kl 9-13 istedetfor kl 12-16 imorgen. Da orker jeg kanskje litt mer etter jobb enn når jeg slutter kl 16.

Skrevet

Høygravid :hoppe: Og gratulerer med bil! :)

Skrevet

Hurra for 35 uker, og gratulerer med dagen i morgen! :blomst::kake:

Skrevet

Idag skal M hente bilen etter jobb. Han gleder seg veldig!!

Da har jeg kommet til uke 35. Synes ukene blir flyr avgårde nå...

Imorgen har jeg bursdag. M har spurt om jeg vil feire og i utgangspunktet har jeg sagt nei. Men moren min maser også om jeg kommer innom dem imorgen. Så jeg skal spørre sjefen min om jeg kan jobbe kl 9-13 istedetfor kl 12-16 imorgen. Da orker jeg kanskje litt mer etter jobb enn når jeg slutter kl 16.

35 uker :danse: Nå går det fort :nigo:

På forskudd; Gratulerer med dagen :hoppe: Det høres lurt ut, og vil tro det går bra ^^ Håper det :)

Skrevet

Sjefen sa det gikk bra. Så da er jeg tidlig ferdig på jobb imorgen. Veldig godt!

Nå skal jeg møte ei tidligere venninne som jeg ikke har sett siden videregående. Hun fikk sitt første barn i fjor høst og vi har hatt litt kontakt på fb siden det. Blir hyggelig å møte noen man kan snakke med om graviditet og barn.

Skrevet

Juhu! :) Grattis med bilkjøp!

Får du betalt for 8 timer arbeid i utgangspunktet, eller kun 7,5? Jeg regnet faktisk feil på timene mine i mange måneder og har jobbet for mye. Får du betalt for 7,5 t hver dag og er 50% sykemeldt, så skal du bare jobbe 3t45m :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...