MissStiles Skrevet 26. november 2014 Forfatter #401 Del Skrevet 26. november 2014 Er det ikke gøy å våkne kl 5:30 på fridagen sin? Nei!!! Vil sove mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. november 2014 #402 Del Skrevet 26. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. november 2014 Forfatter #403 Del Skrevet 26. november 2014 Ligger stappmett på sofaen.... Jeg har fått gjort en del i dag. Endelig fått handlet alle pakkene til julekalenderen til ei venninne. Mangler fortsatt noen gaver til samboeren sin kalender. Bare slappe av litt til før jeg skal rydde og skifte. Vi får besøk av familien min ikveld. Feire bursdagen til moren min. Så både jeg og samboeren har bakt kake. Det blir hyggelig med besøk ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. november 2014 #404 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg kjøpte mammajakke i en stor størrelse i slutten av september. Da hadde jeg brukt den vanlige jakka mi litt lenger enn den passet, og dro igjen glidelås under magen og kneppet knappene over magen. Ble litt kaldt i sprekken på magen, da Var forøvrig innom mammabutikken (Svangerskapet) i oktober pga en søm som hadde gått opp, og de hadde ikke flere jakker av denne typen i medium. Prøvde en small, som var romslig da jeg kjøpte jakka,og den gikk knapt igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 27. november 2014 #405 Del Skrevet 27. november 2014 Håper dere fikk en fin feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. november 2014 Forfatter #406 Del Skrevet 27. november 2014 Idag var vi innom og besøkte familien til samboeren. Hyggelig. Plutselig sier moren hans "husker du ikke at jeg sa jeg hadde en liten overraskelse til dere?" Også har hun og søsteren hans lagd en pakkekalenderen til oss og babyen. Da måtte vi smile... Fordi det er ikke mange dager siden vi fikk en av moren min og. Utrolig koselig at de tar seg tid til å lage det til oss. Gleder oss til å åpne de små pakkene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 27. november 2014 #407 Del Skrevet 27. november 2014 Ååh, det blir nok morsomt å åpne de, kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. november 2014 Forfatter #408 Del Skrevet 28. november 2014 Nå er det godt at det endelig er helg!! Gleder meg til å gjøre absolutt ingenting ikveld. Bare sofaen, Idol og hjemmelaget pizza. Imorgen skal vi på 3d ultralyd. Veldig spent på om å få se jenta vår igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. november 2014 #409 Del Skrevet 28. november 2014 Så moro! Lykke til på UL i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 28. november 2014 #410 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Så kos Lykke til! Endret 28. november 2014 av Essie_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. november 2014 #411 Del Skrevet 29. november 2014 Lykke til på 3D-ul i dag, gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. november 2014 Forfatter #412 Del Skrevet 29. november 2014 Da har vi vært på 3d ultralyd. Vi får definitivt en jente. Dessverre fikk vi få gode bilder siden hun holdt henda foran ansiktet. Ville ikke vise seg frem. Litt synd men fikk sett litt. Og alt sto bra til med henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. november 2014 #413 Del Skrevet 30. november 2014 Så bra at alt stod bra til, og at dere fikk en bekreftelse til å at det er ei lita jente Dumt dere ikke fikk noen fine bilder Her lå frøkna og koste henda oppi ansiktet av og til, men vi var heldige nok til å få bilder av henne uten hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. november 2014 Forfatter #414 Del Skrevet 30. november 2014 Så bra at alt stod bra til, og at dere fikk en bekreftelse til å at det er ei lita jente Dumt dere ikke fikk noen fine bilder Her lå frøkna og koste henda oppi ansiktet av og til, men vi var heldige nok til å få bilder av henne uten hendene Vi fikk noen bilder men kun 1 bilde hvor man ser ansiktet hennes. Men koselig med 3d bilder og ha dem på CD. Vi delte bildet med begge bestemødrene i går. I går var M på julebord. Koste meg hjemme alene med å pynte litt til jul og ordne med adventslysene. Av en eller annen grunn ble jeg ikke trøtt. Gikk og la meg rundt midnatt men lå fortsatt våken når M kom hjem rundt kl. 1. Også våknet jeg igjen kl. 6:30. Trøtt! M skal på Top Gear med en kamerat i dag så jeg tror nok at jeg skal prøve å sove litt mer når han er borte. Og se om jeg får gått en tur - greit med litt frisk luft. Men nå er det frokost! Ha en fin 1.advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. november 2014 #415 Del Skrevet 30. november 2014 Håper du får en fin dag Bra at dere fikk ett bilde uten hendene da, hvertfall Det er så kos å pynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. november 2014 #416 Del Skrevet 30. november 2014 Idag var vi innom og besøkte familien til samboeren. Hyggelig. Plutselig sier moren hans "husker du ikke at jeg sa jeg hadde en liten overraskelse til dere?" Også har hun og søsteren hans lagd en pakkekalenderen til oss og babyen. Da måtte vi smile... Fordi det er ikke mange dager siden vi fikk en av moren min og. Utrolig koselig at de tar seg tid til å lage det til oss. Gleder oss til å åpne de små pakkene. Så utrolig koselig!! Det viser virkelig at de gleder seg! Og det er bra at alt står bra til med lillemor, selv om hun var sjenert og gjemte seg bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #417 Del Skrevet 1. desember 2014 Nå er jeg imponert over sjefen min. Jeg ga han det skjema han må fylle ut som en del av permsjonssøkanden til NAV på fredag og han har allerede fylt det ut. Han pleier å være så sinnsykt treg og jeg må alltid mase på han. Denne gangen slapp jeg. Hurra for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. desember 2014 #418 Del Skrevet 1. desember 2014 Nå er jeg imponert over sjefen min. Jeg ga han det skjema han må fylle ut som en del av permsjonssøkanden til NAV på fredag og han har allerede fylt det ut. Han pleier å være så sinnsykt treg og jeg må alltid mase på han. Denne gangen slapp jeg. Hurra for det!! Heldiggris! Her brukte sjefen min to uker.. fristen for innsending av dokumenter går ut i morgen, og NAv hadde fått inn dokumentene i dag først.. Stressaaa ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. desember 2014 #419 Del Skrevet 1. desember 2014 Grattis med overstått 3D! Hvor tok du forresten? Fornøyd? Vurderer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #420 Del Skrevet 1. desember 2014 Grattis med overstått 3D! Hvor tok du forresten? Fornøyd? Vurderer også Vi var på Oslo city legesenter. Ikke noe negativt å si om dem. Ja, hyggelig lege. Han tok seg god tid og det så nesten ut som om han synes litt synd på oss som ikke fikk se henne bedre eller fikk bedre bilder. Fordi han prøvde flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå