malicious Skrevet 10. november 2014 #361 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har et par gode kvinnelige leger å anbefale om du vil bytte i allefall Det ble 20% ja, blir spennende å høre hva hvordan det føles. Er nok godt med en fridag midt i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2014 Forfatter #362 Del Skrevet 10. november 2014 Å diskutere med sjefen sin hvorfor man ikke vil bruke fridagen som en av dagene jeg skal ha fri neste uke pga begravelsen, føltes litt dumt og unødvendig. Kanskje bare meg men jeg bryr meg ikke jeg trekkes for en fridag ekstra pga det. Til slutt holdt jeg på å skrike til han om han vil at jeg skal være sykemeldt over lengre tid og jobbe enda mindre, så gjør han god jobb på å få til det. Men han sa greit til slutt.. Nå skal det bli godt å komme hjem. Babyen sparket som bare det når jeg satt på toget istad.. Sikkert like sulten som meg. Forte seg hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. november 2014 Forfatter #363 Del Skrevet 12. november 2014 Utrolig godt med fri i dag! Også har jeg fått gjort så utrolig mye. Ryddet litt hjemme, satt på en vaskemaskin, handlet sengetøy/kluter/gardin til babyen på KID (30%), kjøpte bursdagsgave til datteren til bestevenninna mi, handlet middag og til slutt hentet jeg 3 pakker på posten.... Nå gleder jeg meg til samboeren kommer hjem fra jobb. Han er allerede ferdig kl. 14. Så da får vi resten av dagen sammen. 25 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 13. november 2014 #364 Del Skrevet 13. november 2014 Wow, så mye du fikk gjort på kort tid! Og hurra for 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2014 Forfatter #365 Del Skrevet 13. november 2014 Nå har vi nettopp hatt besøk av en kunde på jobb og hun tok med seg lunsj til oss. Det var et brett med smørbrød, halvparten med reker og andre halvparten med roastbeef. Reker liker jeg ikke så da ble det en skive med roastbeef. Plutselig satt jeg og tenkte: Kan jeg egentlig spise roastbeef? Jeg tørte ikke å spørre kollegene mine siden de er av den eldre generasjonen som alltid sier, er det så farlig. De spiste det jo når de var gikk gravide med deres barn. Også synes de at jeg tenker for mye på hva jeg kan og ikke kan spise når jeg har snakket om det tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2014 #366 Del Skrevet 13. november 2014 Du kan trygt spise roastbiff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. november 2014 #367 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg trodde at man ikke skulle spise roastbeef? Hvor har jeg det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2014 #368 Del Skrevet 13. november 2014 Google kunne fortelle at roastbiff kan spises men man bør unngå de som er veldig røde i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. november 2014 #369 Del Skrevet 13. november 2014 aha! hadde bare fått for meg at påleggsroastbeefen var no-go iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 13. november 2014 #370 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Jeg trodde også at det var fysjom å spise det. Ikke at det er en favoritt her uansett Edit: hadde kommet med en accent egy opp i sky Endret 15. november 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 13. november 2014 #371 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg gomler roastbeef uten å sende det så mye som en tanke engang Mmmm.. kondolerer så mye foresten, en stund siden jeg har tittet innom så litt sent men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. november 2014 Forfatter #372 Del Skrevet 14. november 2014 Endelig fredag og helg!! Nå gleder jeg meg til å sove på hotell, spise god mat, koble av og skravle med jentene! Trenger det av og til!! God helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. november 2014 #373 Del Skrevet 14. november 2014 God helg kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. november 2014 #374 Del Skrevet 15. november 2014 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. november 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 16. november 2014 Det har vært en hyggelig helg men godt å komme hjem. Skikkelig grått og trist vær ute så det blir nok en innedag. Men prøve å gå en liten tur litt senere siden jeg har fått merke det i ryggen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. november 2014 Forfatter #376 Del Skrevet 17. november 2014 Æsj, begynt å slite med halsbrann.. Skikkelig ubehagelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. november 2014 Forfatter #377 Del Skrevet 18. november 2014 26 uker!! Og 100 dager igjen til termin! Allerede?? Tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. november 2014 #378 Del Skrevet 18. november 2014 Wæææ Det går så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. november 2014 #379 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Gratulerer med uke 26! Og halsbrann er skikkelig æsj! Sist kunne jeg ikke spise popkorn fordi jeg fikk så grusom halsbrann etterpå. Denne gangen er visst iste også en trigger for halsbrann. Endret 18. november 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. november 2014 #380 Del Skrevet 18. november 2014 Hurra for 26 uker! Halsbrann er noe herk, ja! Og man kan få det av så mye rart som ikke henger helt på greip. Her får jeg litt av bl.a. sjokolade. Og jeg er sjokoman, så da får jeg bare leve med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå