Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan gikk det på Barnas Hus? Ble det mye shopping? :)

Det gikk fint. Vi fikk god hjelp og fikk stilt en haug med spørsmål. Jeg falt veldig for Bugaboo Buffalo-vogna. Vi så også på bilstol og babyseng. Vi kjøpte ingenting - det var heller ikke planen. Jeg fikk med en katalog så jeg viste han hva vi hadde sett på i går men jeg tenkte jeg skulle ta han med sånn at vi kan bestemme dette sammen. Tror vi kommer til å ta en tur innom babyshop denne uka. Bare for å se litt der og.

Når har du termin?

Foreløpig termin er 26.februar. Spent på om det er samme termin etter at vi har vært på AHUS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er første gang hvor jeg føler/kjenner at det skjer noe i magen. Vanskelig å beskrive akkurat hva men.. Litt artig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig artig! Jeg ligger på sofaen nå og kjenner på "sparkene". En helt herlig følelse! Tror vi er ca like langt, er 17+4. Begynte såvidt å kjenne noe for ca en uke siden, men bare sånn at jeg var usikker på om det var baby eller tarmbevegelser. Nå er jeg sikker :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker også at jeg snart ikke klarer å skjule magen lengre...

17 uker idag!!

Gratulerer med 17 uker! Det går virkelig unna nåå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 17 uker og bevegelser :)

Nå er det ikke lenge igjen til halvveis.

Jeg klarer ikke å skjule magen lengre, ikke engang når jeg strammer magemusklene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å våkne opp med hodepine, tett nese og vondt i halsen var ikke helt planen. Men siden sjefen min har gått rundt på jobb og snufset & hostet i 2 uker, har jeg vel bare ventet på at jeg skal bli dårlig.

Vil bare være hjemme og ligge i senga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk dere..

Jeg dro tidligere hjem fra jobb igår og er hjemme idag. Har dårlig samvittighet men både samboer og moren min sa at jeg må tenke meg og babyen nå. Kjipt å være syk, spesielt når man er gravid. Pga at man ikke skal ta noen medisiner. Bare å slappe og håpe at jeg føler meg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere..

Jeg dro tidligere hjem fra jobb igår og er hjemme idag. Har dårlig samvittighet men både samboer og moren min sa at jeg må tenke meg og babyen nå. Kjipt å være syk, spesielt når man er gravid. Pga at man ikke skal ta noen medisiner. Bare å slappe og håpe at jeg føler meg bedre snart.

Da jeg var 6 mnd på vei fikk jeg bihulebetennelse, halsbetennelse og øreverk på en gang.

Fikk cosylan og penicillin kur gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...