Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Permisjon! :hoppe: Så fort det har gått!

Skrevet

Det har vært en rolig dag. Vi kjørte en tur på et kjøpesenter, gikk rundt men fant ikke noe spennende. Det ble en kakepause på bakeriet. Det var godt! Også fikk vi satt bilstolen med easyfix basen i bilen. Greit å ha den på plass.

Nå er jeg alene hjemme. Jeg sa at det var greit at samboeren tok med seg et par øl og dro til en kamerat. Så lenge han har på lyden på mobilen. Jeg måtte love å ringe med en gang jeg følte at noe var galt eller følte meg dårlig men jeg har det helt fint, så han kan nok ta det med ro ikveld.

Så da skal jeg se om jeg finner en film jeg kan se på og kose meg med litt smågodt.

Skrevet

I dag har vi vært og levert blomster hos både hans og min mor. Begge ble kjempeglade! Neste år er det min tur til å få blomster.

Tenker veldig mye på hvordan fødselen kommer til å starte. Om vannet kommer til å gå eller noe annet. Både spennende og skummelt på samme måte. Håper virkelig at jeg slipper å gå over tida.

Skrevet

I dag har vi vært og levert blomster hos både hans og min mor. Begge ble kjempeglade! Neste år er det min tur til å få blomster.

Tenker veldig mye på hvordan fødselen kommer til å starte. Om vannet kommer til å gå eller noe annet. Både spennende og skummelt på samme måte. Håper virkelig at jeg slipper å gå over tida.

Jeg mener å ha lest at det er vannavgang som starter fødselen i 10-15% av tilfellene. Det er heldigvis ikke så mange :) Litt mer forutsigbart når det hele begynner med rier hjemme!

Skrevet

Da har jeg fått beskjed fra samboeren om at han har pakket ferdig "fødebagen" sin. :fnise: Så han er klar. :fnise: Jaja, jeg har tenkt til å pakke fødebagen til meg og babyen i morgen. Pluss handle et par ting sånn at den står klar den dagen det gjelder..

Skrevet

Da har jeg fått beskjed fra samboeren om at han har pakket ferdig "fødebagen" sin. :fnise: Så han er klar. :fnise: Jaja, jeg har tenkt til å pakke fødebagen til meg og babyen i morgen. Pluss handle et par ting sånn at den står klar den dagen det gjelder..

Hehe, bra én av dere har bagen klar? :fnise:

Skrevet
:ler: Hva har han i bagen sin da?
Skrevet

:fnise: Spent på hva hans fødebag inneholder? Skal dere ha tre bager eller to?

Skrevet

:ler: Hva har han i bagen sin da?

Av det jeg så at han pakket ned, så er det vist klær, lesestoff, videokamera, energi drikke ++

:fnise: Spent på hva hans fødebag inneholder? Skal dere ha tre bager eller to?

Jeg har ikke begynt å pakke bagen min og til babyen enda men jeg tror det blir 2 bager siden jeg får nok ikke plass til ting til meg og babyen i samme bag.

----------------------------

Da er det mandag morgen. Første dagen jeg ikke skal på jobb. Rart men veldig godt...

Ingen store planer for dagen men jeg tenkte at jeg skulle rydde på plass ting til babyen inne på badet og barnerommet. Også se om det er noe mer babyklær som må vaskes.

Skrevet

Ååh, så koselig å rydde på plass babyting :nigo:

Skrevet

Haha, så bra far er forberedt :fnise: Gleder meg til å pakke fødebagen! Og møte lillemor. begynner å bli utålmodig - ikke bra..

Skrevet

Den baggen, ja. Har nå sagt hver dag: "I morgen skal jeg pakke den". Kanskje det blir i dag? :P Hva har du tenkt å ha med deg MissStiles?

Skrevet

Samboer har også pakket sin del av bagen. Og stresser litt fordi jeg ikke har begynt. Jeg skylder på at jeg har bestilt en pakke fra zalando med blant annet morgenkåpe, og at jeg derfor ikke er klar for å pakke før den kommer uansett. Sannheten er at jeg hater å pakke! Og nå fikk jeg melding fra post nord om at pakken kan hentes, så nå må jeg vel bare få ut fingeren. 39 uker i dag, så samboer har egentlig "mast" i to uker allerede :ler:

Han skjønner vel at det går ut over ham om det ikke er klart når fødsel starter. Får vel forbarme meg over ham, og gjøre det :)

Skrevet

Samboer har også pakket sin del av bagen. Og stresser litt fordi jeg ikke har begynt. Jeg skylder på at jeg har bestilt en pakke fra zalando med blant annet morgenkåpe, og at jeg derfor ikke er klar for å pakke før den kommer uansett. Sannheten er at jeg hater å pakke! Og nå fikk jeg melding fra post nord om at pakken kan hentes, så nå må jeg vel bare få ut fingeren. 39 uker i dag, så samboer har egentlig "mast" i to uker allerede :ler:

Han skjønner vel at det går ut over ham om det ikke er klart når fødsel starter. Får vel forbarme meg over ham, og gjøre det :)

Gratulerer med 39 uker! Enig med mannen din, da, lurt å ha pakket bagen ;) Da vet du at du har fått med deg det du vil ha på sykehuset i alle fall.

Skrevet

Regner med at denne pakkingen blir som sist gang jeg... at jeg hiver noe ned i en sekk når vannet går/riene starter og håper på at det er noe fornuftig :P

Skrevet

Gratulerer med 39 uker! Enig med mannen din, da, lurt å ha pakket bagen ;) Da vet du at du har fått med deg det du vil ha på sykehuset i alle fall.

Takk! :) Morgenkåpa er nå i vaskemaskinen, så nå er han fornøyd.

Skrevet

Hva har du tenkt å ha med deg MissStiles?

Hittil har jeg pakket ned:

• joggebukse/behagelig t-skjorte og genser
  • sokker & undertøy (må få kjøpt amme-BH)
  • dopapir
  • tannbørste + tannkrem
  • kamera + lader
  • et par kjeks pakker + energi drikke & Capri Sonne drikke
  • dusjsåpe

Mangler tøfler (må finne noen nye siden de jeg har nå, passer ikke), lader til mobilen, klær til hjemreisen og kanskje noen flere toalettsaker.

--------------------------------------

I dag fikk jeg vasket nok en maskin med barneklær. Det blir nok flere maskiner i løpet av uka.

Også møtte jeg samboeren på jobben hans for å handle bleier og andre babyproduker. Godt å få det gjort! Etter at vi kom hjem, gjorde han husarbeid mens jeg slappet av. Snill samboer! :hjerte:

Jeg spurte han akkurat om han hadde lastet ned rier-app og det har han. Så han er godt forberedt!

Skrevet

Kan tenke meg det er godt å vite at bleier osv er i hus, ja :jepp: Bra samboeren stiller opp og tar husarbeid :nigo:

Hehe, her har vi lastet ned rie-app beggge to :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...