Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Får du betalt for 8 timer arbeid i utgangspunktet, eller kun 7,5? Jeg regnet faktisk feil på timene mine i mange måneder og har jobbet for mye. Får du betalt for 7,5 t hver dag og er 50% sykemeldt, så skal du bare jobbe 3t45m :)

Nå stiller du faktisk et veldig godt spørsmål. Det har jeg ikke tenkt på før. Hun andre som er 50% sykmeldt jobber fast kl. 10-14 så da ble det liksom kl. 12-16 hos meg. Det skal jeg sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Er et lurt spørsmål malicious stiller. Når jeg var vikar for ei som skulle jobbe 50 % måtte hun gå etter 3t 45 min. Jeg jobbet 4 timer for henne, sikkert for at det skulle gå opp greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stiller du faktisk et veldig godt spørsmål. Det har jeg ikke tenkt på før. Hun andre som er 50% sykmeldt jobber fast kl. 10-14 så da ble det liksom kl. 12-16 hos meg. Det skal jeg sjekke.

Greit å sjekke ut. 15 min her og der blir fort mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at jeg våkner på natta den dagen jeg faktisk må stå opp kl 7. Fin bursdagsgave!!!! Jeg vil sove!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :hoppe:

Håper du fikk sove mer i natt, og at du får en fin dag både på jobb og etter ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med dagen! :strix:

(Jeg har fått en veldig fin gave på din bursdag, forresten. :lur: )

*kupper litt*

Måtte sjekke profilen din for siste innlegg og finne gaven :fnise: Gratulerer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kupper litt*

Måtte sjekke profilen din for siste innlegg og finne gaven :fnise: Gratulerer :nigo:

:fnise: Det var jeg som startet kuppet, så det tilgir nok MissStiles deg. ;) Og takk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen! :strix:

(Jeg har fått en veldig fin gave på din bursdag, forresten. :lur: )

Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg sa det på forhånd i går, må jeg bare si det igjen: gratulerer så mye med dagen!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk for gratulasjonene!

Bortsett fra lite søvn i natt (sov så og si ikke mellom kl. 3 og 7) så har det vært en fin dag. Jeg fikk gratulasjoner og kake på jobb. Utrolig hyggelig! Dagen på jobb gikk fort. På vei hjem møtte jeg samboeren. Vi hentet babygym som vi bestilte for et par uker siden på posten i dag og handlet noe til middag. Vi la oss til å sove en times tid men jeg fikk ikke sove. jaja.. Så da lagde vi middag før vi dro innom foreldrene mine. Der ble det kake og gaver. Jeg har bedt om penger eller gavekort siden jeg ikke aner hva jeg ønsker meg og det fikk jeg. Glad for det. Nå skal vi slappe av før det er leggetid. Håper jeg får sove i natt.

--------------------------

Også må jeg få ut litt frustrasjon...

Ble skikkelig sint på moren min i stad. Hun vet 2 av navnene som vi vurderer og jeg ba henne ganske tidlig om å holde det hemmelig og ikke fortelle det til NOEN. Jeg har spurt henne flere ganger om noen vet om det. Ingen, sier hun. Også ringer farmor for å gratulere meg med dagen og spør hvordan det går med babyen i magen ved å si det ene navnet. Da visste jeg ikke hva jeg skulle si. Men spurte moren min med en gang jeg hadde lagt på. Hennes unnskyldning var at hun hadde sagt begge navnene men at det ikke var bestemt om det ble dem. Men herregud, er det å holde det hemmelig??? Nei!! Hun ville ikke forstå hvorfor jeg ble sur. Jeg var sikkert litt hard mot henne når jeg svarte men vi har jo holdt navnene hemmelig for familien hans. Da er det ikke rettferdig om hele familien min vet om navnene.

Vi har jo ikke bestemt om det blir et av de to navnene men allikevel.. Det var viktig for meg at hun ikke sa det til noen.

Bare frustrert og irritert nå.... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det er ikke greit!! Når det gjelder navn er det DERES nyhet å dele når det er bestemt. Nå er den jo nesten delt allerede. Hadde heller ikke vært veldig fornøyd med henne da, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...