Gå til innhold

Jeanette gjør alt for å se ut som Barbie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Whitestripes

Det er jo en grunn til at hun ser ut som hun gjør - hun er med på fitness-konkurranser. Dessuten ønsker hun jo å se slik ut, og det er jo ingenting teit med det. Man er jo ikke ferdig med livet selv om man blir 30. Man må jo ha noe som drar seg i hverdagen, og hobbier og interesser er viktig selv om man er gammel. :)

Selvfølgelig er det teit å ønske å se ut som en Barbiedukke når man er en voksen kvinne. Det handler ikke om at man er ferdig med livet eller ikke, men at man ved 34 burde ha litt andre verdier og holdninger, og ikke minst, interesser. Et ekstremt dårlig forbilde for barn og unge.

Det interessante med at damer vil se ut som Barbie, er at de etterstreber noe som er fysisk umulig. Hvis Barbie, med sine mål og proporsjoner hadde vært virkelig, hadde hun ikke klart å stå oppreist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting i mot henne eller det hun gjør, men jeg syns hun kunne sminket seg bedre. Det kan aldri bli fint med blå øyeskygge opp til bryna.



Anonymous poster hash: 5d638...5d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns folk virkelig at "Barbie" er pen? Det er jo en dukke? Jeg forstår liksom ikke.. Ja, klart det er en søt dukke, men PEN?

Anonymous poster hash: ffcfd...94f

Jeg skulle gjerne sett ut som den dokka. Men levende selvsagt. Fin kjole hadde hun også :fnise:

Jeg ser mer slik ut:

moustache_fat_troll_woman.jpg

Anonymous poster hash: 5d638...5d4

Endret av irrlys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

Jo, i forhold til godt voksne mennesker over 50 år er hun bare barnet.

Ja, og i forhold til mennesker over 50 er tenåringer bare spedbarn, men det er åpenbart ikke slik det fungerer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett ut som den dokka. Men levende selvsagt. Fin kjole hadde hun også :fnise:

Jeg ser mer slik ut:

Anonymous poster hash: 5d638...5d4

Fin bart, la oss håpe du ikke har det i hvertfall :fnise: neida.

Men jeg er faktisk enig med hun; det å la folk være slik som dem vil, et viktig punkt jeg tror mange her inne glemmer helt når det kommenteres. Men dog, not my cup of tea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at hun "gutser", og kjører sitt løp.

Det som hadde vært enda flottere var om vi kunne berømmet henne for det, i stedet for å dømme henne nedenom og hjem. Merker jeg skammet meg litt da jeg så videoen, og hun virket som en person som godtar alle mennesker. Er det da oss eller henne det er noe galt med? Stiller janteloven så sterkt i Norge, at dersom noen synes Barbie er pen, så er h*n helt på trynet?



Anonymous poster hash: a5ee0...0a5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun virka som en hyggelig dame jeg. Og hun er jo langt ifra så fordømmende som enkelte folk her inne. Greit, jeg kunne ikke tenke meg å se slik ut, men hun sier jo selv også at folk må få se ut som de vil, så lenge de ikke skader andre. Jeg kunne ikke ha vært mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er litt for gammel litt å ville se ut som Barbie jeg. Ikke ser hun ut som Barbie heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...