Gå til innhold

Jeanette gjør alt for å se ut som Barbie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.bt.no/sprek/Jeanette-gjor-alt-for-a-se-ut-som-Barbie-3146887.html#.U7Apevl_ubg

- Jeg har alltid likt Barbie. Helt siden jeg var liten og lekte med barbiedukker har hun vært idealkvinnen for meg. Hun har smal midje, perfekt rumpe, perfekte store pupper, langt flott hår, store øyne, liten nese og store lepper. For meg er hun den perfekte kvinnen. Det er sånn jeg vil se ut, sier Sommer.

Hva synes dere? Hadde hun i det minste virket litt oppegående, eller likbar..



Anonymous poster hash: f8abe...6c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun må da få lov til å se ut som hun vil, syns jeg. Imponerende at hun virkelig går inn for dette. Det krever disiplin.

På samme måte må hver og en få lov til å se ut som de gjør, så lenge de ikke blir tvunget til det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! JAja, whatever floats her boat. Når hun attpåtil er 34 år, burde hun vel heller strebe etter andre ting enn å se ut som en barneleke..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 er da ingen alder. Bare barnet. Og hun er jo med i fitnesskonkurranser, så hun hun har jo et mål med det hele.

Hun sier jo selv at alle må få lov til å se ut som de vil og å være den de er. Det det er jeg enig i. Det er ingenting som er mer rett enn det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk på at det viktigste er hvordan man er på innsiden, uavhengig av hvordan man ser ut på utsiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! JAja, whatever floats her boat. Når hun attpåtil er 34 år, burde hun vel heller strebe etter andre ting enn å se ut som en barneleke..

34?? Trodde hun var 40++ jeg! Kjipt...

Anonymous poster hash: 4f3c4...21f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på at det viktigste er hvordan man er på innsiden, uavhengig av hvordan man ser ut på utsiden.

Enig i det. Men når hun er såpass "gammel" som 34 år, synes jeg det er veldig rart at hun streber etter noe som diverse ungjenter på 13-14 år gjør.. Synes hun var pen jeg, men når man streber etter å se ut som barbie som 34-åring, så synes jeg det blir for teit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

34 er da ingen alder. Bare barnet. Og hun er jo med i fitnesskonkurranser, så hun hun har jo et mål med det hele.

Hun sier jo selv at alle må få lov til å se ut som de vil og å være den de er. Det det er jeg enig i. Det er ingenting som er mer rett enn det andre.

Jeg skjønner at det er noen alderskomplekser ute og går her, men nei, hun er ikke "bare barnet". Hun er en voksen kvinne på 34. At hun har lyst til å ligne på en barbiedukke er rett og slett komisk.

Men selvfølgelig gjør hun som hun vil. Om ikke annet så er hun iallefall svært dedikert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det. Men når hun er såpass "gammel" som 34 år, synes jeg det er veldig rart at hun streber etter noe som diverse ungjenter på 13-14 år gjør.. Synes hun var pen jeg, men når man streber etter å se ut som barbie som 34-åring, så synes jeg det blir for teit.

Det er jo en grunn til at hun ser ut som hun gjør - hun er med på fitness-konkurranser. Dessuten ønsker hun jo å se slik ut, og det er jo ingenting teit med det. Man er jo ikke ferdig med livet selv om man blir 30. Man må jo ha noe som drar seg i hverdagen, og hobbier og interesser er viktig selv om man er gammel. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er noen alderskomplekser ute og går her, men nei, hun er ikke "bare barnet". Hun er en voksen kvinne på 34. At hun har lyst til å ligne på en barbiedukke er rett og slett komisk.

Men selvfølgelig gjør hun som hun vil. Om ikke annet så er hun iallefall svært dedikert.

Jo, i forhold til godt voksne mennesker over 50 år er hun bare barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

34?? Trodde hun var 40++ jeg! Kjipt...

Anonymous poster hash: 4f3c4...21f

Mange sånne "skjønnhets operasjoner" ødelegger utseende, og får folk til å se mye eldre ut. Trodde også hun var mye eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo en grunn til at hun ser ut som hun gjør - hun er med på fitness-konkurranser. Dessuten ønsker hun jo å se slik ut, og det er jo ingenting teit med det. Man er jo ikke ferdig med livet selv om man blir 30. Man må jo ha noe som drar seg i hverdagen, og hobbier og interesser er viktig selv om man er gammel. :)

Ja, jeg vet det er en grunn til at hun ser ut som hun gjør, og folk må selvfølgelig få lov til å kunne se ut som de vil. :)

Jeg mener bare at det å strebe etter å se ut som barbie er rart når man er i den alderen.

Altså, hvorfor ha en barneleke som et ideal? Kunne hun ikke funnet seg et ideal som holder på med fitness da? Eller i det minste funnet et ideal som er i levende live? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligner overhodet ikke på en Barbie-dukke, ser absolutt ingenting som ligner.

Alt for markerte trekk i ansiktet.

Barbie-dukken er jo definisjonen på skjønnhet/unghet.

Synes disse ligner mer for å si det sånn.

http://wallpapers.fansshare.com/gallery/photos/11594610/sexy-legs-real-barbie-doll-dakota-rose-gif/



Anonymous poster hash: 74baf...3f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så ut til å være langt over 34 år...

Nesj, det gjorde hun da vel ikke? I midten av 30-årene, verken mer eller mindre.

Eller det glemte jeg, det er jo den klassiske KG-fornærmelsen å si at kvinner som stikker seg fram ser mye eldre ut enn de er, ja.

Anonymous poster hash: f8abe...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns folk virkelig at "Barbie" er pen? Det er jo en dukke? Jeg forstår liksom ikke.. Ja, klart det er en søt dukke, men PEN?

Ryddet for brudd på kopiretten.

Irrlys, mod.



Anonymous poster hash: ffcfd...94f

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...