Gå til innhold

Hvorfor er du ikke utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg har en høy terskel for utroskap. Når jeg er sammen med noen ser jeg bare han, og har ingen interesse av å være utro.

Om forholdet gikk dårlig og jeg forelsket meg i en annen uten å gjøre det slutt, så kunne jeg kanskje vært utro - hvem vet?

Anonymous poster hash: c0187...45d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette handler da ikke om hvorvidt mine venninner legger seg etter meg. Det får være måte på avsporing. Som "alle" andre kunne jeg alltids ha vært utro hvis jeg hadde et ønske om det. Men jeg er ikke det. Aldri. Og det bør være en selvfølge.

Jeg aner ikke hva du mener med å "ekskludere". Det er frivillig å være i et forhold. Hvis man velger å være i et ligger man unna andre. Hvis man ønsker å ha anledning til å ligge med hvem som helst, da holder man seg unna et forpliktende forhold. Det er ikke verre enn det, og alle klarer det om de vil. Å hevde noe annet er bare sprøyt, og det vet du selv.

Men vi får kanskje la dette ligge. Jeg skjønner at du bare ønsker å provosere, for argumenter finnes det ingen av, det er bare gjentakelser av ting som ikke hang sammen i utgangspunktet. Null poeng i å fortsette da.

Anonymous poster hash: 65ba4...981

Det er jo ditt innlegg som er substansløst og uten argumentasjon for noe som helst annet enn påstander om at man holder seg unna andre. Det er lett å love dypt å hellig at man aldri skal være utro, men ord er billige. Under de rette omstendighetene som faller alle under utroskap. Tror dere virkelig utro mennesker går rundt og tenker at de skal være utro om sjansen byr seg første gang de er sammen med noen og forelska som bare det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alohaa

Dette handler da ikke om hvorvidt mine venninner legger seg etter meg. Det får være måte på avsporing. Som "alle" andre kunne jeg alltids ha vært utro hvis jeg hadde et ønske om det. Men jeg er ikke det. Aldri. Og det bør være en selvfølge.

Jeg aner ikke hva du mener med å "ekskludere". Det er frivillig å være i et forhold. Hvis man velger å være i et ligger man unna andre. Hvis man ønsker å ha anledning til å ligge med hvem som helst, da holder man seg unna et forpliktende forhold. Det er ikke verre enn det, og alle klarer det om de vil. Å hevde noe annet er bare sprøyt, og det vet du selv.

Men vi får kanskje la dette ligge. Jeg skjønner at du bare ønsker å provosere, for argumenter finnes det ingen av, det er bare gjentakelser av ting som ikke hang sammen i utgangspunktet. Null poeng i å fortsette da.

Anonymous poster hash: 65ba4...981

Kunne ikke vært mer enig!

Herregud til "tankegang" det finnes hos enkelte! Blir helt sjokkert over at det faktisk går an å være sånn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ditt innlegg som er substansløst og uten argumentasjon for noe som helst annet enn påstander om at man holder seg unna andre. Det er lett å love dypt å hellig at man aldri skal være utro, men ord er billige. Under de rette omstendighetene som faller alle under utroskap. Tror dere virkelig utro mennesker går rundt og tenker at de skal være utro om sjansen byr seg første gang de er sammen med noen og forelska som bare det?

Hahahaha :ler: vet du hva, dette blir for dumt.

Anonymous poster hash: bebb9...192

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt og svare seriøst på denne tråden, til jeg så at Teeden har vært ute og dratt også denne tråden ned i søla.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg elsker kjæresten min, og vil ikke ha noen andre enn han. Veldig enkelt og greit det! :)

Signerer!

Anonymous poster hash: 71c80...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Substansløst sier du? Jeg leste posten du refererer til og den gav da et klinkende klart svar på det du spurte om i forrige post ;) Det finnes mennesker som holder det de lover vetu. Jada..enig i at det er lett å prate og si at "jeg lover", men som sagt....mange som har moral og ryggmarg nok til å gjennomføre. Det blir jo samme som å si at ingen har slanket seg 50 kilo, eller ingen har noensinne klart å slutte å røyke osv, fordi dette "bare" er noe de har lovet seg og andre? De fleste av oss er oppvokst med en god dose fornuft, viljestyrke og moral. Den bruker vi til å skape ekte tilit mellom de folkene vi er glad i og stoler på.

Vi er da ikke noen viljeløse slaveroboter vel? Et menneske kan klare de største og mest utrolige under og bragder, om man bare legger godviljen og hardt arbeid til......Det inkluderer selvsagt også viljen til ALDRI å være utro. Dette har med respekt og empati for det menneske man lever sammen med. Er man ekte og helhetlig forgapt og glad i partneren sin, så faller jo hele argumentet "utro" i grus uansett.

Å være utro gjør man ikke mot en person man er glad i.

Kunne ikke vært mer enig!

Herregud til "tankegang" det finnes hos enkelte! Blir helt sjokkert over at det faktisk går an å være sånn.

Det er desverre grunnen til at flere folk opplever utroskap i dagens samfunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg gidde å være sammen med noen hvis han ikke var den ene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke lyst til å svare på en tråd hvor Teeden bruker alt mot deg men....

Jeg har vært i samme forhold i 17 år. I løpet av den tiden har jeg hatt anledning til å være utro men aldri vært fristet en gang. Utroskap er å synke så utrolig dypt både som partner og venn.

Det er totalt utenkelig for oss begge.

Dessuten gikk mine fooreldres ekteskap i stykker pga utroskap og jeg vil ikke ødelegge min familie på denne måten over et knull.

Gresset ee kanskje grønnere på den andre siden, men etter en stund må den plena vannes og....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen? Å dumpe sårer garantert. Å være utro trenger ikke å bli oppdaget. Kanskje er det 3. parter der som vil rammes hardt av et brudd. Du har jo uansett mer lyst på noen andre enn partneren. Den ene er å fortelle partneren dette klart og tydelig å så følge sine egoistiske drifter, det andre er å børe teste de driftene å se hva som skjer videre.

Du er jo helt blåst i hodet ditt!! Du sitter her å forsvarer utroskap. Kan bare se 1 grunn: Du er en person som er utro. Har ingen respekt for deg som menneske.. Snakk om å være borte vekk fra verdens realiteter!! Mvh mann

Anonymous poster hash: 479f5...f34

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare en mann jeg, interessen er da ikke til stede for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare en mann jeg, interessen er da ikke til stede for andre.

Det samme med meg.

Jeg har virkelig null interesse av andre menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Fordi jeg ikke har noe interesse av det. Er jeg sammen med noen, så er det hun som betyr noe for meg. Så hvorfor såre et annet menneske bare for sex?

Og ja, jeg har hatt sjansen noen ganger mens jeg har vært i forhold, men det frister meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke utro fordi jeg er fornøyd med det jeg har.

Det betyr ikke at jeg ikke har lyst til å ha sex med et utall andre damer, men det hadde jeg før jeg traff henne også. Det er bare slik hodet mitt fungerer. Litt på samme måte som jeg har lyst på en Porche, men har ikke tenkt å gjøre meg til gjeldsslave av den grunn.

Anonymous poster hash: 7ccde...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke noen aktuelle kandidater eller gode nok grunner til å være det. Er det ikke ganske opplagt? Du må gjerne love deg selv at du ikke skal være utro, men når du først står oppi det så skjønner du ikke helt hva som skjedde i forkant. Ord betyr ingenting når driftene er er.

Det går fint an å ha litt selvkontroll og styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teeden er garantert utro så det fyker etter. Siden han kommer med slike blåste uttalelser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teeden er garantert utro så det fyker etter. Siden han kommer med slike blåste uttalelser.

Jeg vil tro han er utro, men innerst inne skammer seg over at han ikke klarer å stå i mot. Derfor prøver han å gjøre samvittigheten sin litt renere ved å komme med påstander om at det er noe alle gjør når de får sjansen. Blåst? Definitivt! Endret av Saraby
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Selvsagt!

Det sier seg selv at mennesker uten impulskontroll leter etter sitt neste ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Var vel ikke noen aktuelle kandidater eller gode nok grunner til å være det. Er det ikke ganske opplagt? Du må gjerne love deg selv at du ikke skal være utro, men når du først står oppi det så skjønner du ikke helt hva som skjedde i forkant. Ord betyr ingenting når driftene er er.

Dette er tull og det vet du. En deilig liten pute og hvile samvittigheten på når en velger å være egoistisk til en hver tid.

Det kunne ikke falle meg inn å svikte tilliten mannen min har til meg. Noen av oss setter andre først skjønner du. Det kalles kjærlighet.

Håper du får smake på den en dag også, så slutter du kanskje å spre sure oppstøt her inne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...