Gå til innhold

Hvorfor er du ikke utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1: fordi det ikke er hvordan jeg er som menneske, det passer meg ikke, det hadde vært karakterbrudd og helt feil.

2: fordi jeg er glad i kjæresten.

3: jeg ønsker et stabilt forhold, ikke å hoppe fra person til person

Anonymous poster hash: f57fd...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Hadde jeg hatt behov for å ligge rundt så hadde jeg ikke vært i et forhold.

Har aldri vært utro og kommer nok aldri til å være det heller. Jeg har for mye selvrespekt og respekt for den jeg er sammen med. Dessuten så er det ikke noe annen mann jeg har lyst på.

Hadde jeg hatt lyst på en annen så hadde det vært fordi noe ikke var rett mellom oss og da må en ta valget om å jobbe med det en har eller gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Fordi jeg ikke vil miste alt jeg har, føler ikke at det er verdt å miste alt jeg har bare for litt mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke engang har interesse for andre menn når jeg er i et forhold. Jeg ser de ikke engang om de så lenger seg langflate etter meg. Den døra er lukket og låst. Jeg er en "en manns kvinne".

Fordi utroskap er noe av det absolutt verste jeg synes man kan gjøre mot en parter, og for mitt vedkommende en sikker spiker i kista for å fortsette forholdet. Jeg ville aldri fått nok tillitt til ham igjen til at det var noe poeng å fortsette forholdet. Og dermed er det også helt utenkelig å gjøre noe sånt mot ham.

Fordi jeg faktisk ikke er i forhold med noen jeg ikke elsker, og når man elsker noen så holder det med en. Jeg trenger ingen spenning eller erfaring noe annet sted. Jeg ville ikke følt meg bedre, mer attraktiv eller hva det måtte være fordi en eller annen vilkårlig mann ville hatt sex med meg. Jeg vil bare ha kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke vil miste alt jeg har, føler ikke at det er verdt å miste alt jeg har bare for litt mus.

Det kan du jo få av den du er i forhold med uansett.

Anonymous poster hash: 6ae78...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tapere som er utro, de er som ville dyr som ikke kan styre lystene sine.

Anonymous poster hash: 87793...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smooch

Kjæresten er snill, omtenksom, alt jeg ønsker meg og jeg elsker han.

Vil heller ikke gjøre noe så respektløst og slemt som å være utro. Utroskap er og det verste og mest utilgivelige jeg vet, så hadde aldri kunnet gjøre det mot et annet menneske.

Hadde jeg villet ligge rundt mer, hadde jeg aldri gått inn i forholdet.

Endret av smooch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Fordi utroskap ikke er noe man gjør om man virkelig er glad i noen. Jeg elsker han og jeg vil være sammen med han. Jeg vil ikke ha noen andre enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å være utro når jeg har drømmedama. Jeg kan ikke tenke meg at det finnes noen som er bedre, som passer bedre meg eller i det hele tatt noen jeg kan le mer med enn jeg gjør med henne. Hun er den beste for meg rett og slett, da ser jeg ingen grunn til å synke til et lavere nivå ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke ønsker han så vondt, og jeg ønsker ikke meg så vondt.

Fordi forholdet fungerer bra, og jeg vil ikke risikere forholdet. Fordi jeg ønsker meg noe langvarig, trygt og fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man velger da ikke å innlede et forhold med noen dersom man vil treffe andre folk. Og de fleste situasjoner der folk er utro skjer det vel helst litt "in the moment", ikke planlagt lenge før.

Anonymous poster hash: 628e8...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle sett fysikken min, så hadde du vist hva selvkontroll var. Det gjør det derimot vanskelig for det annet kjønn å styre seg, og dermed like vanskelig for meg å motstå gjentatte fristelser, og jeg nekter å være en av de typene som bøyer meg for sjalu kvinner som setter en grense for hvor mye tid jeg får tilbringe med andre. Du ser den ene gangen det glipper og overser de tusen andre gangene jeg har holdt meg tro og hevder at jeg mangler selvkontroll? Nei, men ord er billige. De betyr bare noe så lenge mulighetene og gevinstene i å være utro er mindre enn det partner har å tilby seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hedra

Åh du er en ufyselig type !! Grøss. "Hadde du sett fysikken min"

Du skjønner det lille venn, det hjelper ikke med brune muskler når innsiden er råtten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsippsak enkelt å greit. Den jeg er sammen med nå elsker jeg over alt på jord, og ville ALDRI ha såret henne på den måten UANSETT hvor ille forholdet vårt hadde vært. Da hadde jeg heller slått opp først for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 7ab38...000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er et svik. Fordi jeg føler at det bare skal være kjæresten. Fordi trofasthet er gitthet mellom kjærestepar. Fordi utroskap er skittent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle sett fysikken min, så hadde du vist hva selvkontroll var. Det gjør det derimot vanskelig for det annet kjønn å styre seg, og dermed like vanskelig for meg å motstå gjentatte fristelser, og jeg nekter å være en av de typene som bøyer meg for sjalu kvinner som setter en grense for hvor mye tid jeg får tilbringe med andre. Du ser den ene gangen det glipper og overser de tusen andre gangene jeg har holdt meg tro og hevder at jeg mangler selvkontroll? Nei, men ord er billige. De betyr bare noe så lenge mulighetene og gevinstene i å være utro er mindre enn det partner har å tilby seksuelt.

Største tullprat jeg har hørt. Tror både fysikken din og selvkontrollen din er langt under null. Du har ikke fått medhold i et eneste ord du har liret ut av deg fra noen i denne tråden. Det er ordene dine som er billige. Taper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...