Gå til innhold

Vanessa Rudjord slutter i jobben som costume redaktør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det var helt riktig av henne, så lenge hun holder en saklig og profesjonell tone. Det kan i hvert fall ikke sies om dama fra DT.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Vet ikke jeg, hun virket veldig lite profesjonell. Tror Bonnies har store problemer med å innrømme sine feil. Slik oppførsel på sosiale medier gir dem bare et dårligere rykte. De virker hissige og ivrige etter å "forsvare" seg ved hvert anledning. Hadde de vært smartere hadde de som sagt brukt med profesjonelle plattformer, pressemelding og slikt. Synes hun var helt utenfor og virker som helt desperat. Hadde Bonnies ikke gjort noe galt hadde de ikke hatt så stort behov etter å forsvare seg, spør du meg.

Edit: Skrivefeil.

Endret av Ulzzang
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor finner man dette kommentarfeltet?



Anonymous poster hash: 58bf4...7cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg, hun virket veldig lite profesjonell. Tror Bonnies har store problemer med å innrømme sine feil. Slik oppførsel på sosiale medier gir dem bare et dårligere rykte. De virker hissige og ivrige etter å "forsvare" seg ved hvert anledning. Hadde de vært smartere hadde de som sagt brukt med profesjonelle plattformer, pressemelding og slikt. Synes hun var helt utenfor og virker som helt desperat. Hadde Bonnies ikke gjort noe galt hadde de ikke hatt så stort behov etter å forsvare seg, spør du meg.

Edit: Skrivefeil.

Det kan du med fordel begrunne. Ser heller ikke hvordan det kan være galt om hun evt skriver her inne.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen ligger nederst på siden som er linket til i første innlegg.



Anonymous poster hash: 7040c...bc4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du med fordel begrunne. Ser heller ikke hvordan det kan være galt om hun evt skriver her inne.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Begrunne hvordan? føler at jeg har sagt allerede det jeg mener og forklart det inntrykket jeg får av hun redaktøren. Dette er et plattform der man kan dele som enkeltpersoner hva man mener og tror. Jeg føler ikke at det er nødvendig med kildehenvisninger her, når jeg allerede har gjort klart at dette er et personlig inntrykk jeg får. Jeg tror hun redaktørdama har også misforstått dette, og har vist at hun har vansker med å skille mellom "personlig mening" og det man "representerer" Det har vel Bonnies allerede vist problemer med å skille fra før av så det er ikke overraskende tror jeg.

Men jeg kan legge til at jeg synes sånne åpne diskusjoner på forum og kommentarfelt blir litt på grensen av hva som er personlig og hva som er profesjonelt. Derfor synes jeg at de burde ta det forsvaret på andre plattformer. Bare et velment råd til dem. Også synes jeg at det virker mot sin hensikt, det vekker ikke sympati fra de som kommer borti disse diskusjonene, men gir dem (meg?) mer grunnlag for å synes at dere ikke er profesjonelle i det de gjør og at de er ute etter å krangle med de som ikke er enige med de tingene de har gjort.

MIN ærlig mening :)

Endret av Ulzzang
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske uenig. Jeg er AB som du svarte.

Forresten gøy med hun journalisten i Drammens Tidende som tabbet seg ut i kommentarfeltet og ble satt på plass av Bonniers forlagsredaktør.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Les svaret til kokkosnøtta lenger opp her :)

Anonymous poster hash: be7c5...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vitner om idioti hvis din holdning til livet er at det stadig finnes verre ting. Om du ikke har penger til annen mat enn brød og vann, er det ikke synd på deg siden det er barn som sulter i Afrika? Hvis noen dreper søsteren din, er det ikke synd på deg siden det ABB gjorde var verre? Er det lov til å begå lovbrudd siden det alltid finnes lovbrudd som er mer alvorlig enn andre?

Reglene norsk presse må forholde seg til er helt avgjørende for at vi vanlige folk skal kunne stole på at det vi leser er sant. Hvis Vanessa og Costume kan få holde på hvordan de vil, vil det jo lønne seg å ikke følge reglene. Det måtte skje noe etter såppas mange overtramp, og takk gud for det, for om alle aviser og magasiner kunne gitt faen i Vær varsom-plakaten hadde det vært slutten på tilliten mellom leser og journalist. At Vanesse måtte gå, uansett om det var av fri vilje eller av tvang, så var dette til det aller beste. Får håpe andre redaktører noterer seg denne saken bak øret, og ikke går på samme feil selv.

Noen som kan linke til dette? :)

gjesp,dere overdriver noe så utrolig, går det an å være så hysterisk………………………….

Anonymous poster hash: cebcb...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp til deg også

:bond:

Anonymous poster hash: cebcb...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og det overasker meg ikke. Sannsynligvis pågrunn av alt styret rundt media i det siste.



Anonymous poster hash: 009f1...98c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og det overasker meg ikke. Sannsynligvis pågrunn av alt styret rundt media i det siste.

Anonymous poster hash: 009f1...98c

Den andre tråden med samme tema var ikke bra nok fordi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, den fant jeg ikke. Link?



Anonymous poster hash: 009f1...98c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart Ts ikke skjønte at den andre tråden handler om det samme. Vanessa Rudjord har jo vært en av de dyktigste redaktørene i bransjen i en årrekke, og tittelen til den andre tråden blir da fullstendig feil.



Anonymous poster hash: 5d2c4...f5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke rart Ts ikke skjønte at den andre tråden handler om det samme. Vanessa Rudjord har jo vært en av de dyktigste redaktørene i bransjen i en årrekke, og tittelen til den andre tråden blir da fullstendig feil.

Anonymous poster hash: 5d2c4...f5a

Ja, hun var i hvert fall dyktig mht å få solgt sin leilighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun var i hvert fall dyktig mht å få solgt sin leilighet.

Alle kan gjøre feil. Hitler var en dyktig politiker, selv om han gikk på en smell og tapte krigen.

Anonymous poster hash: 5d2c4...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gjøre feil. Hitler var en dyktig politiker, selv om han gikk på en smell og tapte krigen.

Anonymous poster hash: 5d2c4...f5a

Jadda, men i det minste brukte han ikke sin redaktør-stilling til å reklamere for sin leilighet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt of topic, men jeg synes selve bladet Costume har blitt veldig dårlig jeg.. Nesten bare reklame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...