Gå til innhold

Vanessa Rudjord slutter i jobben som costume redaktør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har et dårlig gangsyn i forhold til hva som er ok og ikke i jobben sin. En oppegående person driver ikke på slik som hun har gjort.



Anonymous poster hash: c22a8...780
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok noen som har stilt henne ultimatumet "Si opp selv eller få sparken".

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om noe som tilsier at hun skulle stå i fare for å bli oppsagt, men det mest sjokkerende er at det sitter en nisse og oppretter tråder for å slenge dritt om mennesker som man antagelig vet fint lite om. Nei, jeg er ikke henne.



Anonymous poster hash: 30104...a84
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! :pls:

Anonymous poster hash: 51bbd...1ad

Ja, nå er livet verdt å leve igjen!

HVEM I HELVETE BRYR SEG?

Anonymous poster hash: 80957...d50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er livet verdt å leve igjen! HVEM I HELVETE BRYR SEG? Anonymous poster hash: 80957...d50

Du brydde deg nok til å kommentere her.

Anonymous poster hash: 5fd2c...b00

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun udugelig? Har ikke fått med meg noe negativt om henne.



Anonymous poster hash: e07ad...dfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om noe som tilsier at hun skulle stå i fare for å bli oppsagt, men det mest sjokkerende er at det sitter en nisse og oppretter tråder for å slenge dritt om mennesker som man antagelig vet fint lite om. Nei, jeg er ikke henne.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Hun er faktisk meldt inn til PFU. Og har bedret temmelig lyssky redaktørvirksomhet. Slenge dritt? Såpass må en tåle. Slenger dritt om yrkesinnsatsen hennes.

Når du ikke er Vanessa, kanskje du er medlem i desperate housewives klanen hennes?

Anonymous poster hash: 54cc7...165

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du brydde deg nok til å kommentere her.

Anonymous poster hash: 5fd2c...b00

Ja, jeg bryr meg om alle som synes det er så fantastisk og fortjent at ekskona til Thomas Giertsen ikke lenger er redaktør eller hva hun var i et eller annet magasin.

Hvorfor i alle dager folk godter seg over dette er ufattelig.

"Jippi! Costume får ny redaktør! Endelig blir livet mitt snudd på rett kjøl igjen!"

Anonymous poster hash: 80957...d50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun udugelig? Har ikke fått med meg noe negativt om henne.

Anonymous poster hash: e07ad...dfa

Google er din venn! Bruk den!

Anonymous poster hash: 51bbd...1ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om noe som tilsier at hun skulle stå i fare for å bli oppsagt, men det mest sjokkerende er at det sitter en nisse og oppretter tråder for å slenge dritt om mennesker som man antagelig vet fint lite om. Nei, jeg er ikke henne.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Ja, enig i at tråd-tittelen var vel alt for personlig innviklet, men ellers, jeg tror det er ingen som tviller på at hun oppførte seg meget uprofesjonelt i de siste måneder av sin karriere? Jeg tør å påstå at hun ikke bare ødela for seg selv, men også for omdømme for bladet Costume. Jeg vil ihvertfall ikke engang vurdere å kjøpe den nå - pga nå vet vi om måten den ble drevet på.

Anonymous poster hash: a496e...2da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om noe som tilsier at hun skulle stå i fare for å bli oppsagt, men det mest sjokkerende er at det sitter en nisse og oppretter tråder for å slenge dritt om mennesker som man antagelig vet fint lite om. Nei, jeg er ikke henne.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Det hun har gjort er faktisk ganske alvorlig.

Anonymous poster hash: be7c5...3a6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hun har gjort er faktisk ganske alvorlig.

Anonymous poster hash: be7c5...3a6

Haha. Ja, veldig alvorlig. Herregud, så folk overdramatiserer.

Anonymous poster hash: 80957...d50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se & Hør har nok slått på tråden etter hun sa opp. Så hun går nok ikke arbeidsledig..



Anonymous poster hash: ce68c...e72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke hørt om noe som tilsier at hun skulle stå i fare for å bli oppsagt, men det mest sjokkerende er at det sitter en nisse og oppretter tråder for å slenge dritt om mennesker som man antagelig vet fint lite om. Nei, jeg er ikke henne.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Oi, trykket liker på denne ved en feil... :P Er ikke enig.

Anonymous poster hash: 86e1d...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er redaktør for et av Norges største motemagasin, og velger å bruke x antall sider på å reklamere for sin egen leilighet, som "tilfeldigvis" er til salgs, er man intet annet enn uprofesjonell.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok noen som har stilt henne ultimatumet "Si opp selv eller få sparken".

Jepp, det var det første jeg tenkte også, i tillegg til at dette var på tide! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...