Gå til innhold

Vanessa Rudjord slutter i jobben som costume redaktør

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jadda, men i det minste brukte han ikke sin redaktør-stilling til å reklamere for sin leilighet.

Nei, han brukte bare sin situasjon til å nesten utrydde jødene, blekner jo litt i forhold til å vist noen bilder av hjemmet sitt i et magasin.

Uansett var både Hitler og Rudjord dyktige på sitt område.

Anonymous poster hash: 5d2c4...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke rart Ts ikke skjønte at den andre tråden handler om det samme. Vanessa Rudjord har jo vært en av de dyktigste redaktørene i bransjen i en årrekke, og tittelen til den andre tråden blir da fullstendig feil.

Da står det i så fall jaggu dårlig til i den bransjen!

Anonymous poster hash: 9dcb9...761

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det har tapt seg veldig. Blitt skikkelig dårlig.

Anonymous poster hash: 7040c...bc4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har tapt seg veldig. Blitt skikkelig dårlig.

Ikke sant! Hva er det man betaler for? Bladet er jo fullspekket med reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva, er det noen her som faktisk har drevet og kjøpt dette bladet??

Anonymous poster hash: 80957...d50
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da står det i så fall jaggu dårlig til i den bransjen!

Mener du å si at du har full kontroll over dette bladet, men ikke vet noe særlig om resten av bransjen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det må i alle fall være ordentlig stoff innimellom all reklamen. Er bare drit og reportasjer om rudjords venner og hennes leilighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han brukte bare sin situasjon til å nesten utrydde jødene, blekner jo litt i forhold til å vist noen bilder av hjemmet sitt i et magasin.

Uansett var både Hitler og Rudjord dyktige på sitt område.

Men, noen moteløve var han ikke.

Og alle soldatene da, gikk jo kledd i akkurat samme klær hele bunten, ikke mye oppfinnsomt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men, noen moteløve var han ikke.

Og alle soldatene da, gikk jo kledd i akkurat samme klær hele bunten, ikke mye oppfinnsomt!

Klart han var en moteløve, med den vågale barten! Hadde han triumfert, så ville Hitler-bart vært like vanlig som vanlig bart den dag i dag.

Hadde nok ikke gått noe bedre i krigen om Hitler hadde kommandert at flere millioner ulike uniformer skulle blitt laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To emner om samme tema er flettet og flyttet til Rampelyset.

Stjernesol, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske uenig. Jeg er AB som du svarte.

Forresten gøy med hun journalisten i Drammens Tidende som tabbet seg ut i kommentarfeltet og ble satt på plass av Bonniers forlagsredaktør.

Anonymous poster hash: 30104...a84

Jeg synes journalisten i Drammens Tidende svarte godt for seg. Men jeg har heller ikke noe å utsette på innspillene fra sjefredaktøren fra Bonnier. Helt greit at hun deltar, og grei skuring fra begge to. Vanessa Rudjord, derimot, har jeg mye å utsette på. Hele dama er gjennomkorrupt og har gitt motebladbransjen et dårlig rykte i årevis. Som journalisten fra Drammens Tidende påpekte, ville det ikke være noe problem fra Rudjord å skyve på annonseringen for leiligheten slik at den ikke inntraff akkurat samtidig med at artikkelen stod i bladet. Det var ikke noe uheldig sammentreff, men bare nok et eksempel på at hun misbruker stillingen sin til å fremme egne eller venners private interesser.

Anonymous poster hash: 65522...564

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem bryr seg om en redaktør i en overfladisk ubrukelig blekke?

Anonymous poster hash: 7be42...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett hva Vanessa sier eller mener, så har hun fått en frynsete rykte og jeg ville aldri ansatt en slik person - så har full forståelse for at hun velger å satse på gründervirksomhet.

Anonymous poster hash: 6e0cc...05b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, jeg bryr meg om alle som synes det er så fantastisk og fortjent at ekskona til Thomas Giertsen ikke lenger er redaktør eller hva hun var i et eller annet magasin.

Hvorfor i alle dager folk godter seg over dette er ufattelig.

"Jippi! Costume får ny redaktør! Endelig blir livet mitt snudd på rett kjøl igjen!"

Anonymous poster hash: 80957...d50

Skal du sitte her og slenge dritt om tråder DU mener er meningsløse, får du en fulltidsjobb. Denne tråden er ikke verre enn andre lignende tråder. Og denne saken handler om en person som har hatt en svært tvilsom redaktørstil, og har blitt kritisert for det flere ganger - i offentlighetens lys.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal du sitte her og slenge dritt om tråder DU mener er meningsløse, får du en fulltidsjobb. Denne tråden er ikke verre enn andre lignende tråder. Og denne saken handler om en person som har hatt en svært tvilsom redaktørstil, og har blitt kritisert for det flere ganger - i offentlighetens lys.

Trådens tema var grei, men at folk driver og jubler over at hun slutter som redaktør som folk ville jublet om de hadde blitt Lotto-millionærer er bare latterlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant denne kommentaren under artikkelen:

• Vanessa Rudjord burde kjenne Vær-Varsom plakaten allerede fra videregående skole i Stavanger. Plakaten ble den gang grundig gjennomgått i hennes medietimer. Også reglene for tekstreklame hørte med i faget Mediekunnskap som var mitt fag den gang og har vært det frem til for to år siden. Så man kan jo spekulere i hennes motiver for så grundig å tråkke på medienes etikkregler. Ett er sikkert; - jeg vil se det medieselskap som tør å ansette henne med dette på CV'en. Å starte noe selv krever både kapital og mye arbeid, men sannelig også troverdighet i markedet, men skulle hun likevel lykkes, forteller det en del om motebransjen også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Trådens tema var grei, men at folk driver og jubler over at hun slutter som redaktør som folk ville jublet om de hadde blitt Lotto-millionærer er bare latterlig.

Nå overdriver du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At folk uttrykker glede på et nettforum for at en tvilsom leder har "sluttet", betyr ikke at de jubler og har tenkt å feire det, det forstår du?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ildergreier

Her er det nok noen som har stilt henne ultimatumet "Si opp selv eller få sparken".

Det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

http://www.nrk.no/kultur/ma-betale-1_8-mill-etter-injurier-1.11696919

Prisen til mest udugelige redaktør går vel til Heldal , dømt i PFU og i retten etter å ha fullstendig ukritisk trykket fri fantasi-tullet til Hilde Christina :rodme:

Anonymous poster hash: 53070...cf7

Hvordan vet du at dette er "fantasi-tull"? Å stå fram som er offer med fullt navn... Vel, jeg tror på henne, og jeg er ikke fan av dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...