Gå til innhold

Blir så stygg på bilder!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joa, men i og med at det var 11 forskjellige bilder som var endret på, og bare et var det originale, så kan det umulig ha vært så store endringer at det var lett å skille. (om jeg leste rett)

Dessuten var det bare et forsøk, og det konkluderer ikke automatisk at det er sant. For min del tror jeg det er litt sant, men individuelt. I speilet ser vi også oss selv i bevegelse, i motsetning til på bilder der mange ansiktsuttrykk ikke blir fremstilt.

Anonymous poster hash: 61d4b...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men i og med at det var 11 forskjellige bilder som var endret på, og bare et var det originale, så kan det umulig ha vært så store endringer at det var lett å skille. (om jeg leste rett)

Dessuten var det bare et forsøk, og det konkluderer ikke automatisk at det er sant. For min del tror jeg det er litt sant, men individuelt. I speilet ser vi også oss selv i bevegelse, i motsetning til på bilder der mange ansiktsuttrykk ikke blir fremstilt.

Anonymous poster hash: 61d4b...83e

Sant, nei - hvem vet? Men det er iallefall en teori :P Jeg har alltid sett grusom ut på bilder synes jeg, men alle andre sier at jeg ser ut som meg selv. Så ser jeg med i et speil og synes jeg ser mye bedre ut. Merkelige greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid ett snev av prestasjonsangst jeg, når noen skal ta bilde av meg.. Og så ser jeg rar ut. Jeg ser mye bedre ut på bilder når jeg er litt bedugget så jeg er sikker på at det bare er meg selv som ødelegger når jeg er edru :P

Samme her :( Ser grusom ut på stort sett alle bilder som blitt tatt av meg, fordi jeg rett og slett bare tenker på at shit jeg smiler alltid så stygt på bilder. Da blir smilet automatisk stygt. Ond sirkel med selvforsterkende effekt, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får å skikkelig prestasjonsangst og blir nervøs når andre skal ta bilde av meg. Jeg blir stiv, aner ikke hvordan jeg skal smile, hvor jeg skal ha hendene hen osv. Så jeg hadde nok blitt verdens verste modell :fnise:

Jeg liker best å ta bilde av meg selv. 90% av bildene jeg tar ser jeg helt dust ut på. Jeg er virkelig ikke fotogen. Jeg vil ikke smile på bilder. Da ser jeg bare rar og tilbskestående ut. Blir 5 kg større enn det som jeg er å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare konkludert med at kameraet forsterker "dumme trekk" (F.eks rødfargen i en kvise ser mer markant ut, blitzen skinner på huden så man ser kjempesvett ut, og skyggen som legger seg på dobbelthaka osv), og at det ikke er sånn man egentlig ser ut. Kameraet er heller ikke like flink til å få frem dybden i ansikt osv som kan gjøre at man ser litt tjukk ut hvis man ikke har supermarkerte trekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilhører også denne klubben!
Føler at det kan ha litt med hvordan lyset faller på ansiktet. Noe man ikke kan se til vanlig, men som kommer frem på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...