Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, så forferdelig skummelt det spillet er!!

Jeg sitter og ser på at kjæresten spiller det, og vi begge sitter med hjertet langt oppi halsen :fnise:

Anonymous poster hash: 74558...4b2

I know :D Hvor er dere hen i spillet? Jeg er på den banen der oppdraget er å hente Medical kit og kartet viser ingenting. Alien (Xenomorph) herjer derimot !

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du sett 50 first dates? Den syns jeg er ganske morsom og romantisk :)

Har sett den ja, skikkelig søt film!

Endret av Kovacs
Skrevet

I know :D Hvor er dere hen i spillet? Jeg er på den banen der oppdraget er å hente Medical kit og kartet viser ingenting. Alien (Xenomorph) herjer derimot !

Vi har ikke kommet så veldig langt, har nettopp fått det, og har ikke turt å spille så veldig mye om gangen :fnise: Vi har kommet til "Find an alternative communications terminal" tror jeg.

Holdt på å pisse på meg da Alien dreiv å lusket rundt om kring første gangen :ler:

Skrevet (endret)

Har sett den ja, skikkelig søt film! :D

Jeg har sett den 3 ganger det siste halvåret :P Ler så mye når dem spiller golf og han drømmer om dama og så er det kompisen hans som driver og kysser på han :hoho: Skulle hatt en oppfølger. 50 first divorces, hun har midlertidlig fått tilbake hukommelsen men en dag bestemmer hun seg for at hun vil skilles og sier det på kvelden men når hun våkner opp dagen etterpå så har hun samme hukommelse problem igjen og må skille seg fra han hver eneste dag :fnise:

Endret av Big Jim Rennie
Skrevet

Vi har ikke kommet så veldig langt, har nettopp fått det, og har ikke turt å spille så veldig mye om gangen :fnise: Vi har kommet til "Find an alternative communications terminal" tror jeg.

Holdt på å pisse på meg da Alien dreiv å lusket rundt om kring første gangen :ler:

Hehehehe :D Mye skummelt i vente kan jeg love dere :D

Skrevet

Hehehehe :D Mye skummelt i vente kan jeg love dere :D

hahah, det tror jeg på :ler:

Skrevet (endret)

Thriller og skrekk er kanskje det jeg liker best!

Thrillere:

Stonehearst Asylum (2014) aka. Eliza Graves, m. Ben Kingsley & Kate Beckinsale

From Hell (2001) m. Johhny Depp

Now You See Me (2013), En mer morsom og oppløftende film

Nordwand (2008), tysk, thriller/drama

Endret av Vux
Skrevet

Fredag den 13 er en skrekk sjanger jeg vil anbefale til alle, om man ikke blir redd av disse filmene (De på 80 tallet altså) Så blir man aldri redd av en skrekkfilm :)

Skrevet (endret)

Kjeder meg og drømmer meg bort til hvite strender, liv og varme :(

Endret av Evilposelos
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kjeder meg :angry:

Da er vi to om det. :filer:

Skrevet

Fordyper meg inn i enda mer genetikk, biologi og anatomi, akkurat som jeg liker å tilbringe en litt småhustri lørdagskveld.

Skrevet

Bor i lille forlatte ålesund /:

Du bor veldig nær meg. :S

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

KJEDER MEG

har tatt base coat på neglene

sett gjennom alle opptak av Fail Army

føler jeg har tråla gjennom Internett. Vært på bokkilden, coolstuff, blogger jeg kjenner til og diverse annet

sett på deler av The Last Song, men liker ikke den filmen noe særlig

og tar en kveld der jeg regelrett driter i stor bokstav i begynnelsen av setninger + punktum på slutten

Skrevet (endret)

Ser på turnering i Counter Strike, laget jeg heier på ser ut til å ligge i stand til å vinne :)

Endret av Kragebein
Skrevet

Er på vei til senga :natti:

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...