Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hahahhaa jeg dør!! :ler:

Huff.. anyone 911 She is frikkin dying here...!!!!

Hva gjør jeg i kveld mon tro.. Jo mat hvert øyeblikk og så blir det SKREKKFILM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. anyone 911 She is frikkin dying here...!!!!

Hva gjør jeg i kveld mon tro.. Jo mat hvert øyeblikk og så blir det SKREKKFILM

Hvilken skrekkfim da? Jeg vil også se skrekkfilm.

Vil forørvig også har nybakte rundstykker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. anyone 911 She is frikkin dying here...!!!!

Hva gjør jeg i kveld mon tro.. Jo mat hvert øyeblikk og så blir det SKREKKFILM

"Somebody call 911!

Somebody is burning on the dance floor, whoa

(Fire burning, fire burning)"

Ooh, spennende! Elsker skrekkfilmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det hjemme sammen med verdens beste hund, en liten mops med navnet Tiny. Får se om det blir litt klesvask og ordnings i leiligheten etterhvert, satser på noe spennende på tv eller en film muligens =) Et rolig og fredlig liv som alltid, kan ikke klage på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God hjemmelaget pizza, min nærmeste familie, TV og godteri. Oppskrift på en fin kveld!



Anonymous poster hash: 6ac1d...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det hjemme sammen med verdens beste hund, en liten mops med navnet Tiny. Får se om det blir litt klesvask og ordnings i leiligheten etterhvert, satser på noe spennende på tv eller en film muligens =) Et rolig og fredlig liv som alltid, kan ikke klage på det :D

Det hørtes skikelig koselig ut, jeg savner hunden min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes skikelig koselig ut, jeg savner hunden min :rodmer:

Det er det, litt kjedelig i lengden, men godt med en koselig snorkulf som er rundt å slikker og snuser på ting den tiden han ikke ligger å snorker ;-) Verdens beste kamerat og forstår ikke at ikke flere har hund, ihvertfall av de som er single ;-) Hva slags hun du har eller har hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker vin etter at jeg pyntet meg for kvelden

Det hadde vært morro å få se bilde av deg en gang :jepp: (med finstasen på altså)

---

Åpnet nettopp den første ølen min, venter på besøket mitt- vorse hos meg før vi skal ut på by`n å danse til i morgen tidlig..Og deretter blir det nasj hos meg :danser:

(Enig med deg ang hund For the ladies! Elsker min Betty :hjerte: )

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det, litt kjedelig i lengden, men godt med en koselig snorkulf som er rundt å slikker og snuser på ting den tiden han ikke ligger å snorker ;-) Verdens beste kamerat og forstår ikke at ikke flere har hund, ihvertfall av de som er single ;-) Hva slags hun du har eller har hatt?

Ja, hunder gjør livet virkelig mye bedre :) Jeg hadde en blanding av labrador og schäfer, han var verdens beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet... har et par andre også. Den verste jeg har sett er denne fra 2000

Den er ekkel! Har sett den flere ganger. Grøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hunder gjør livet virkelig mye bedre :) Jeg hadde en blanding av labrador og schäfer, han var verdens beste.

Sånn sporty hund du hadde, jeg har bare en koseklump jeg. Folk lo litt av meg tidligere når jeg jobbet på treningssenter og flekset muskler for så å fortelle om søte beibien min hjemme som var en mops ;-) De gjør livet vårt bedre og de får oss til å være bedre mennesker synes jeg, og det liker jeg =) Lettere å stoppe å lukte på rosene også når man har en tur kompis ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...