Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Venter på at hodepinen gir seg så jeg kan sette meg ned med folka igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunden min har stjelt en leketraktor, og jeg prøver å finne ut hvor den hører hjemme

Moro, hvilken hund du har?

Skrevet

Moro, hvilken hund du har?

Tydeligvis en tyv av en hund :fnise:

Det er en "liten" Leonberger :) Har du også hund kanskje?

(bildet fra google)

hqdefault.jpg

• Liker 1
Skrevet

Tydeligvis en tyv av en hund :fnise:

Det er en "liten" Leonberger :) Har du også hund kanskje?

(bildet fra google)

Aha, en skikkelig hund med andre ord, skikkelig kosebamse ;-) Har en liten mops jeg, liten sjarmør som liker å rampe seg ;-)

Skrevet

Aha, en skikkelig hund med andre ord, skikkelig kosebamse ;-) Har en liten mops jeg, liten sjarmør som liker å rampe seg ;-)

Så hyggelig da :) Mops er favoritten til min søster.

Jeg har hatt en liten hund tidligere, men liker begge deler så da ble det en bodyguard i denne omgang :biggrin:

Skrevet

Sitter og lurer på om det kunne være en ide å vise fram trynet sitt i denne "Hvordan ser folk ut her inne?" tråden.

Er det for mye å håpe på at et kvinnemenneske kanskje tok kontakt av ren nysgjerrighet? :)

Anonymous poster hash: 3c887...f56
Skrevet

Så hyggelig da :) Mops er favoritten til min søster.

Jeg har hatt en liten hund tidligere, men liker begge deler så da ble det en bodyguard i denne omgang :biggrin:

Kunne ikke tenkt meg å vært uten ha, men kunne tenkt meg en liten puddel eller noe slikt og, men vanskeligere med barnevakt og lufting da =)

Kjekt med en bodyguard da, hender jeg sku ønskt jeg hadde en stor skikkelig hund av og til når jeg skal i fjellet og sånn, men er heldigvis sjeldnere med fjell enn med tur i nabolaget ;-)

Skrevet

Sitter og lurer på om det kunne være en ide å vise fram trynet sitt i denne "Hvordan ser folk ut her inne?" tråden.

Er det for mye å håpe på at et kvinnemenneske kanskje tok kontakt av ren nysgjerrighet? :)

Er nå bare å gjøre det, men er vel oftest for vennskap man får kontakt her =)

Skrevet (endret)

Man vet aldri :) I hvert fall om du skriver at du ønsker kontakt. Ellers er jo et alternativ å selv ta kontakt med de du eventuelt skriver mest med her inne/ønsker kontakt med? :)

Endret av Jessica!
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg å vært uten ha, men kunne tenkt meg en liten puddel eller noe slikt og, men vanskeligere med barnevakt og lufting da =)

Kjekt med en bodyguard da, hender jeg sku ønskt jeg hadde en stor skikkelig hund av og til når jeg skal i fjellet og sånn, men er heldigvis sjeldnere med fjell enn med tur i nabolaget ;-)

Hehe ja, det har sine fordeler både med de store og de små :)

Skrevet

Venter på at hodepinen gir seg så jeg kan sette meg ned med folka igjen

Håper du blir bedre snart. Ikke noe godt med hodepine :/

Skrevet

Hehe ja, det har sine fordeler både med de store og de små :)

jepps, og alle typer bringer glede uansett :D

Skrevet

Jeg tror det er lettere å få kontakt når man ikke er anonym :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå fikk jeg og lyst til å se en skrekkfilm...

Hvordan man kan ha lyst til å se en skrekkfilm klarer jeg ikke forstå. Jeg blir såååååå redd. Kan ikke gå ute alene om natten, må ha lyset på når jeg sover, tørr ikke ha høy lyd på tvn og må dusje uberkjapt. Vet jo aldri når monsterne kommer og tar meg, og da må jeg høre dem. Blir som et barn. Haha :P

Jeg skal se Hotel Transylvania jeg tenkte jeg. Er lys våken.

Endret av Pompom
Skrevet (endret)

Hvordan man kan ha lyst til å se en skrekkfilm klarer jeg ikke forstå. Jeg blir såååååå redd. Kan ikke gå ute alene om natten, må ha lyset på når jeg sover, tørr ikke ha høy lyd på tvn og må dusje uberkjapt. Vet jo aldri når monsterne kommer og tar meg, og da må jeg høre dem. Blir som et barn. Haha :P

Jeg skal se Hotel Transylvania jeg tenkte jeg. Er lys våken.

Hihi ja det er ikke risikofritt å dusje om det er sannsynlig at noen/noe først har kommet seg inn i leiligheten for å "ta deg". Spesielt om du har den typen med dusjforheng istedenfor vegger :fnise:

Jeg har hatt julekveld med en god venn, to filmer, pizza og utveksling av gaver:) Kjempekos.

Nå skal jeg, den ene katten min og "gjenferd" av Jo Nesbø under dyna.

Endret av Wonderbitch
Skrevet

Har godt selskap og trives med det :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er på kino. Snart begynner filmen

Gjest Nosoul
Skrevet

Lader batteriene til i morgen og skulle gjerne fortrengt noen jeg traff før jul :P

Skrevet (endret)

.

Endret av Sola de
Skrevet

Vært på jobb til ni, kom hjem til ferdig middag. Nå er det beina på bordet med en film på tven kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...