Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt det ganske greit i kveld.

Tok meg liten tur med kjenning ut på byen.

Spiste litt mat og pratet litt,etter det gikk vi på utlandsk fest som jeg ikke forstår hva de sier.

Der var det ekstremt se hvordan folk hoper og danser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskvelden gikk med til .... ja hva har jeg egentlig gjort? Ordna rundt om i huset, sett på TV, og nå skal jeg finne horisontalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld skal jeg bare være hjem.

Også tenke på hva jeg egentlig har lyst til å studere. Kanskje det kan være " enkelt" for enkelte her, men når man har flere interesser så er det vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å kartlegger hva slags genmutasjoner jeg har i fuglene. Ganske gøy faktisk, selv om mye av det er uvisst ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kjeder meg. Surfer KG rundt. Lurer på om jeg skal prøve å kommentere i alle trådene i hele forumet i løpet av kvelden. Må pakke inn en bursdagspresang også. Drikker Cola og spiser Pringles. Mest fordi jeg kjeder meg når det gjelder sistnevnte. Men koffeinet og sukkeret fra Cola'en er i alle fall digg. Har Gossip Girl på Netflix som "venter på meg" her på dataen, men det er begrenset hvor mange episoder man orker å se gjennom på en og samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

I kveld skal jeg bare være hjem.

Også tenke på hva jeg egentlig har lyst til å studere. Kanskje det kan være " enkelt" for enkelte her, men når man har flere interesser så er det vanskelig.

Har du tatt sånne tester som finnes på Internett? Sjekket hva du vil få i lønn i de ulike yrkene? Snakket med folk som jobber innen disse yrkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tatt sånne tester som finnes på Internett? Sjekket hva du vil få i lønn i de ulike yrkene? Snakket med folk som jobber innen disse yrkene?

Hei du. Er litt usikker hvor man kan finne disse gode tester? Det finnes mange av dem så man er litt usikker på hvilken skal man velge.

For å si det mildt, jeg er ikke så kjent med folk her hvor jeg flyttet for par år siden. Men bruker alltid å spørre noen.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjeder meg. Surfer KG rundt. Lurer på om jeg skal prøve å kommentere i alle trådene i hele forumet i løpet av kvelden. Må pakke inn en bursdagspresang også. Drikker Cola og spiser Pringles. Mest fordi jeg kjeder meg når det gjelder sistnevnte. Men koffeinet og sukkeret fra Cola'en er i alle fall digg. Har Gossip Girl på Netflix som "venter på meg" her på dataen, men det er begrenset hvor mange episoder man orker å se gjennom på en og samme dagen.

Har du smakt på Lay`s med barbecue smak ? Utrolig godt men finnes ikke i Norge så godt jeg vet :D måtte i dag dra fra jobb til Sverige for å kjøpe meg par poser av det he he.

Anonymous poster hash: d119a...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett ferdig Broadchurch - episode 7 og 8 i kveld. Så ikke hele serien - hoppet over et par episoder i midten. Det blir litt vel mye snørr og tårer for min del. Skuffet over rettsak-utfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hei du. Er litt usikker hvor man kan finne disse gode tester? Det finnes mange av dem så man er litt usikker på hvilken skal man velge.

For å si det mildt, jeg er ikke så kjent med folk her hvor jeg flyttet for par år siden. Men bruker alltid å spørre noen.

Takk.

Jeg har sett det på ulike nettsider. Aftenposten har en link til det inne på denne sida http://www.aftenposten.no/jobb/Hvilken-jobb-passer-du-til-7314361.html .

Her er en annen: http://manusmotivasjon.no/karrieretest/?gclid=CMDSvpP8gsQCFaLPcgod2loAuQ .

Her er tre ulike: http://www.ung.no/yrkesvalg/1005_Test%3A_Hvilke_jobber__passer_bra_for_deg.html

Har du smakt på Lay`s med barbecue smak ? Utrolig godt men finnes ikke i Norge så godt jeg vet :D måtte i dag dra fra jobb til Sverige for å kjøpe meg par poser av det he he.

Anonymous poster hash: d119a...7eb

Det har jeg ikke smakt. Håper ikke du jobber langt fra Sverige da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...