Gå til innhold

Hva er "mange" sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 er ikke nødvendigvis mange siden du debuterte som 13-åring. Hadde vært verre om du debuterte som 20-åring og så hadde hatt deg med 18 i løpet av et år. Jeg synes nettop det er litt for mye, at hvis du har deg med over 12 personer i løpet av et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Er det ingen som er redd for sykdommer??? Fint å ha seg sex ofte...men jeg ville vært livredd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

TS stiller et spørsmål og ber om svar, folk svarer og får beskjed om at de er dømmende og tror de er så mye bedre enn TS og andre med mange sexpartnere. Er dette et så sårt punkt? Hvorfor er det dømmende å svare at man synes 18 sexpartnere er mye? Det er jo bare en ærlig mening på lik linje med andre meninger om at 18 ikke er så mange, så hvorfor er den mer dømmende?

Folk vil ha en mening om alt enten man er jomfru, har få sexpartnere eller mange og det gjelder selvsagt også på et diskusjonsforum. Jeg kunne skjønt det dersom noen kalte TS horete, løs eller andre nedlatende ting men "for mange" er da veldig nøytralt og etter personlig preferanse. Men hva TS får ut av å spørre om det er en annen sak. Hva folk her inne mener er vel egentlig ikke relevant da det er TS sitt liv og valg.

Jeg dømmer ingen eller ser ned på folk basert på antall sexpartnere men jeg kan likevel ha en mening om hva jeg synes er mye eller lite grunnet mine egne preferanser. Det bør man da få lov til å ha. Hvis noen blir såret eller skuffet over det så får de heller la være å spørre om min eller andres ærlige mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...