Gå til innhold

Hva er "mange" sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere er mange sexpartnere? Jeg har aldri vært i et langt forhold, er 21 år og har vært med 18 gutter. Debuterte tidlig, 13års alderen med en jeg var stupforelsket i. Fem stk er ons som jeg ikke har kjent fra før.

Jeg lurer på hvilken grenser dere reagerer på? Si du hadde vært typen min, og dette hadde blitt et samtaleemne.



Anonymous poster hash: 38e10...8ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You are so far over the line you can't even see the line, the line is a dot to you



Anonymous poster hash: 6feef...8b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere er mange sexpartnere? Jeg har aldri vært i et langt forhold, er 21 år og har vært med 18 gutter. Debuterte tidlig, 13års alderen med en jeg var stupforelsket i. Fem stk er ons som jeg ikke har kjent fra før.

Jeg lurer på hvilken grenser dere reagerer på? Si du hadde vært typen min, og dette hadde blitt et samtaleemne.

Anonymous poster hash: 38e10...8ce

Noe særlig flere enn 5-6 stykker begynner å bli mange i din alder. Men det betyr ikke at f.eks. 10 er unormalt.

Joey quote ftw :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle venninnene mine har passert 12 stk og er på samme alder. Tatt i betraktning at jeg har hatt noe på gang med de fleste jeg har vært med, så er det ikke så craazy som dere skal ha det til :fnise:
Men ja, det er en del, og jeg ønsker et seriøst forhold nå. Gått lei av festing og useriøs sex. Hvor lenge venter dere når dere har noe på gang før dere går til sengs sammen?



Anonymous poster hash: 1a54f...454
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle venninnene mine har passert 12 stk og er på samme alder. Tatt i betraktning at jeg har hatt noe på gang med de fleste jeg har vært med, så er det ikke så craazy som dere skal ha det til :fnise:

Men ja, det er en del, og jeg ønsker et seriøst forhold nå. Gått lei av festing og useriøs sex. Hvor lenge venter dere når dere har noe på gang før dere går til sengs sammen?

Anonymous poster hash: 1a54f...454

Til man vet at man er seriøse og vil satse på hverandre.

Enkelt og greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til man vet at man er seriøse og vil satse på hverandre.

Enkelt og greit.

Enkelt og si, men finnes flere gutter som holder deg på gress til de får det de vil.

Anonymous poster hash: 1a54f...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29. Hadde sex for første gang for 13 år siden, og har nå 9. Syns egentlig det er mye, for meg. Spesielt siden det har vært 3 siste halvåret ;)

Anonymous poster hash: f7a58...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og si, men finnes flere gutter som holder deg på gress til de får det de vil.

Anonymous poster hash: 1a54f...454

De gjennomskuer du før du kommer så langt, og så kaster du ikke bort tid på dem mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg debuterte som 14 åring, og hadde sex med 4 stk på noen måneder. Det var mange. Nå er jeg 23, og har fortsatt samme antall da siste sexpartner som 14 åring er min nåværende mann. Som 23 åring syns jeg ikke det er mye. 18 er veldig mange, syns jeg.



Anonymous poster hash: 0fee5...472
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mer enn 5 er mye uansett alder.

Anonymous poster hash: d6e40...b01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til man vet at man er seriøse og vil satse på hverandre.

Enkelt og greit.

Samme her. Jeg venter til jeg finner et seriøst forhold og når vi vet vi skal satse på hveandre. Må være venner en god stund først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hatt 24 sexpartnere da jeg var 21, da jeg traff han som jeg gifta meg med og var sammen med i 9 år. I de 9 årene var jeg kun sammen med ham.

Har hatt flere langvarige forhold etter det (er nå 43 år), og har aldri hatt sex med andre enn den jeg var sammen med i de periodene. (Bare for å presisere, i og med at mange ser ut til å tro at mange sexpartnere = utro i forhold...) I periodene mellom kjærester har jeg derimot hatt sex med mange, og er nå oppe i 74 sexpartnere.

Er det for mange? Mange, ja, for mange, nei. Det er akkurat passe for meg og de(n) livssituasjonen(e) jeg har vært og er i. Andre må bedømme hva som er riktig for dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er mange er ganske enkelt betydelig over snittet for din alder og demografi, sa det varierer fra ulike samfunnsgrupper og byer/bygd.

Rent statistisk, hvis du har hatt over 12 partnere så ligger du over snittet i Norge, uansett alder. Så 18 er allerede mange, spesielt i ung alder. Du kan derimot endre ditt forhold til sex fra nå av.

Hva en evt. mann vil synes vil variere. Noen menn vil reagere på det, selv om det ikke er politisk korrekt å reagere. Det må du bare akseptere og alle har ulike preferanser, uten at det er noe å bli sint for.

Det er imidlertid ingen grunn til å komme ut med tallet, med mindre du blir spurt direkte, i hvilket tilfelle du ikke burde lyve - dersom slikt kommer frem senere, blir det verre. I tillegg gjor mange kvinner seg en bjornetjeneste ved å konsekvent lyve om antall sexpartnere - det er jo dette som leder til at menn har et forvrengt syn på hva som er normalt, ettersom de aldri har blitt fortalt sannheten. Det er også noe dobbeltmoralsk ved å hevde sin "rett" til sex med ulike partnere i feministisk ånd og samtidig skjule det.

En manns syn på antall partnere vil avhenge av hans eget antall også. En mann som har mye tilfeldig sex vil dele synet på at sex ikke trenger finne sted innen forhold, og vil også ikke ha vedig hoye standarder for sexpartnere.



Anonymous poster hash: 7f7fc...93c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år og 18 partnere er mange!

Ja er ikke noe jeg ville hatt som kjeresteemne. Men så liker ikke jeg ons selv. Går også kun etter jenter som er sykt fine og har veldig bra personlighet.:)

Prøver heller å sjekke opp jenter jeg virkelig tenner på å liker godt. Kvalitet fremfor kvantitet.

Men mange gutter er sånn at hvis de vil ha ons, så tar de den jenta de får, mens de er mere kresen i valg av kjereste.

Man vil jo ikke ha ei jente som har vært på halve byen. Det skjemmes de fleste over.

Men for all del, bare å fortsette;)

Anonymous poster hash: 2063a...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde hatt 24 sexpartnere da jeg var 21, da jeg traff han som jeg gifta meg med og var sammen med i 9 år. I de 9 årene var jeg kun sammen med ham.

Har hatt flere langvarige forhold etter det (er nå 43 år), og har aldri hatt sex med andre enn den jeg var sammen med i de periodene. (Bare for å presisere, i og med at mange ser ut til å tro at mange sexpartnere = utro i forhold...) I periodene mellom kjærester har jeg derimot hatt sex med mange, og er nå oppe i 74 sexpartnere.

Er det for mange? Mange, ja, for mange, nei. Det er akkurat passe for meg og de(n) livssituasjonen(e) jeg har vært og er i. Andre må bedømme hva som er riktig for dem.

Når noen har så høyt tall tenker jeg med en gang at de sliter med selvtilitt eller har problemer med å knytte seg til en partner.

Er jo ingen vits i å ha sex som dyr, når den beste sexen er med noen man elsker og tenner på. Beste sexen får man jo med å være godt kjent.:)

Anonymous poster hash: 2063a...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 18 hadde jeg hatt sex med 18 stk.

Fortsatt 18 stk den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Har bare hatt 5 partnere jeg og jeg er over 30.



Anonymous poster hash: 34c14...c85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange dumme svar du har fått her TS. Beklagelig og trist at så mange har et behov for å stemple noens antall som for mye eller for lite.

Om det er mange eller ikke er det kun du som kan svare på. Hva føler du selv? Det er alt som betyr noe. Og ingen mann har rett på å få vite hvor mange du har hatt sex med før han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...